Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
Se on oikeasti ainoa negatiivinen asia ulkonäössäni, mutta valitettavan iso sellainen.
Sama täällä :/ Kasvonpiirteeni ovat ihan ok ja oikeastaan näytän todella kauniilta joissain valoissa ja kun katsoo tietystä kuvakulmasta... Mutta kun katson esim. vessan peiliin niin joku oksettava otus mulkoilee takaisin punaisella ja arpisella naamallaan. Lapsena mulla oli niin sileä ja vaalea iho, teininä naama tuli täyteen finnejä ja nyt jäljellä on vain finniarpia ja paloauton väriset kasvot. Vihaan tätä.
hoida ihoa joka ilta, putsaa ja kosteuta. jos on aknea ja mustapäitä, niin kosmetologin puhdistus auttaa jo ekalla kerralla ja sarjahoitona parantaa ihon. jos vaikea akne niin roaccutan hoito. terveisin entinen keskivaikea akne, ja nyt iho kuin vauvanpylly.
Varsinaista aknea ei enää ole (kiitos roakuurin) mutta nämä arvet ei ota lähteäkseen. Ja olen lopettanut roan aika vasta, joten kasvot on vielä aika herkät enkä oikein uskalla tehdä näille mitään. Ei tämä edes söisi niin pahasti itsetuntoa jos kasvot saisi meikillä piiloon, mutta kun ei... Mikään meikkivoide ei asetu kauniisti ja loputulos on aina kauhean suttuinen. Viiletän sitten ilman meikkiä säikyttylemässä ihmisiä kirkuvan punaisilla kasvoillani. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta, ehkä nää arvet vielä joskus jättää mut rauhaan :D
Suosittelen tutustumaan kotona tehtävään mikroneulaukseen (googlaa dermaroller, skin needle roller jne). Erittäin suosittu, turvallinen, edullinen ja tehokas hoitomenetelmä aknearpien, raskausarpien yms iho-ongelmien hoitoon.
Ei satu juurikaan, lähinnä tuntuu tosi ärsyttävältä, mutta toimii.
Ihoni. Se on sileä ja hyväkuntoinen, mutta jos minulla on vähänkin kylmä, siitä tulee hyvin sinertävä. Ainut missä tämä minua häiritsee on jalat, mutta olenkin aloittanut jalkojen tatuoimisen (tarkoituksena olisi kummatkin jalat tatuoida täyteen), mikä tämä saattaa olla joillekkin turn off, mutta pääasia että itse olen tyytyväinen. Toinen on nenäni. Sekin on pieni mutta hiukan oudon mallinen. Muuten minulla olisi hyvin kauniit kasvon piirteet, mutta nenäni näyttää siltä että se on otettu eri naamasta ja lättästy keskelle naamani. Ei tämäkään varsinaisesti minua häiritse, mutta olen kyllä miettinyt että joskus tulevaisuudessa voisin käydä nenäleikkauksessa. Sen näkee sitten tulevaisuudessa käynkö.
Akne täälläkin. 11 vuotta tämä on naamaani vaivannut ja kaikki voiteet, liuokset, geelit, pillerit, auringonotto, meikkaamattomuus ja 2x roaccuta on laidasta laitaan kokeiltu, mutta vasta nyt 22-vuotiaana tämä osoittaa pieniä rauhoittumisen merkkejä, toivottavasti keski-iässä lähtee sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M181cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kai pituus, koska olen naiseksi huomattavan pitkä (lähemmäs 190 cm). Jostakin syystä lukemattomien miesten on ollut aikojen saatossa pakko tulla kertomaan minulle, etteivät koskaan voisi olla näin pitkän naisen kanssa. Onneksi hän, johon silmäni iskin, ei välitä siitä, että olen lähes 15 cm pidempi. Plus korkokengät.
Miksi ihmeessä haluat noin pitkänä naisena käyttää vielä korkokenkiä?
Miksi ei?
Minusta on vähän kummallista, että sanoo pituutensa olevan suurin turn off omassa ulkonäössään, mutta käyttää kuitenkin korkokenkiä. Miksi kukaan haluaisi korostaa huonointa ulkonäköpiirrettään?
Onpas tämä asia herättänyt tunteita :)
Niin, oletan, että muiden silmissä suurin turn-off ulkonäössäni on pituuteni, johtuen juuri siitä, että se on ahkerimmin kommentoitu "puutteeni" muiden toimesta. En suinkaan itse inhoa sitä, vaan päin vastoin, suorastaan pidän siitä.
Käytän korkokenkiä ensisijaisesti sen takia, että jalkani mallin vuoksi ne ovat jaloilleni ystävällisimmät. Tasapohjaisissa kengissä saan jalkasärkyjä. Kärsin jalkasäryistä suunnilleen 11-vuotiaasta aina parikymppiseksi, kunnes kokeilin korkokenkiä. Jalkakivut jäivät taakse. Käytän toki esim. urheillessa tasapohjaisia kenkiä, mutta muuten aina korollisia. Olen kokeillut käyttää laadukkaita, ongelmajaloille suunniteltuja tasapohjaisia kenkiä, mutta kivut ovat palanneet. Olen saanut suosituksen käyttää korollisia kenkiä alan erikoislääkäriltä.
Toinen syy, miksi käytän korkokenkiä, on se, että ne saavat sääreni näyttämään upeilta.
Tiedostan, että pituuteni on joillekin turn-off. Monillekin. Ja moni pitää tyystin naurettavana sitä, että käytän vielä korkokenkiä, etenkin, kun mieheni on minua ilmankin niitä todella paljon lyhyempi. Se ei hetkauta minua :) Pidän sen sijaan hassuna sitä, että useat tällaiset "inhoajat" ovat lyhyitä miehiä, jotka kuitenkin närkästyvät todella paljon siitä, että joku nainen esittää turn-onina sen, että mies on pitkä.
Lievä humble brag. "Mun suurin turn-offini on pituus, josta olen itse asiassa ylpeä, ja pituuttani kritisoivat miehetkin ovat vain itse katkeria kääpiöitä." :D
No mites vahaaminen, epilaattori, laserointi? Itse valitsisin laseroinnin, ellei sinulla ole joku este.
Anteeksi, tiedän ettei tämä ollut ketjun tarkoitus.