Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
Lihavuus ja muutenkin ruman mallinen vartalo. Kasvoiltani olen ihan kauniiksi kehuttu.
Kaikki. Olen oksettava, aina kun itseni peilistä järkytyn. En halua edes seurustella, koska olen niin hirveä vaikka muutamia kertoja onkin ulos pyydetty. Olen vaan yksinkertaisesti aivan kamala. Ulkoa ja sisältä
SINÄ OLET KAUNIS KULTASENI SINÄ OLET SÖPÖ JA HYVÄNNÄKÖINEN
SINÄ OLET KOMEA JA MIEHEKÄS MIES KULTA
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Olen oksettava, aina kun itseni peilistä järkytyn. En halua edes seurustella, koska olen niin hirveä vaikka muutamia kertoja onkin ulos pyydetty. Olen vaan yksinkertaisesti aivan kamala. Ulkoa ja sisältä
nyt pois itsesäälistä ja lähdet neuvostani seuraaville treffeille joille sut pyydetään!!!
Olen nätti ja kroppanikin on kiva ja kurvikas mutta minulla on tosi paksut ja selluliittiset pohkeet. Ei mahdu saappaat jalkaan ja piilottelen pohkeitani aina. Häpeän niitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
Se on oikeasti ainoa negatiivinen asia ulkonäössäni, mutta valitettavan iso sellainen.
Sama täällä :/ Kasvonpiirteeni ovat ihan ok ja oikeastaan näytän todella kauniilta joissain valoissa ja kun katsoo tietystä kuvakulmasta... Mutta kun katson esim. vessan peiliin niin joku oksettava otus mulkoilee takaisin punaisella ja arpisella naamallaan. Lapsena mulla oli niin sileä ja vaalea iho, teininä naama tuli täyteen finnejä ja nyt jäljellä on vain finniarpia ja paloauton väriset kasvot. Vihaan tätä.
Roikkuvat posket ja leuka. Näyttää yli 50v vaikka olen 44.
Leveä nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
Se on oikeasti ainoa negatiivinen asia ulkonäössäni, mutta valitettavan iso sellainen.
Sama täällä :/ Kasvonpiirteeni ovat ihan ok ja oikeastaan näytän todella kauniilta joissain valoissa ja kun katsoo tietystä kuvakulmasta... Mutta kun katson esim. vessan peiliin niin joku oksettava otus mulkoilee takaisin punaisella ja arpisella naamallaan. Lapsena mulla oli niin sileä ja vaalea iho, teininä naama tuli täyteen finnejä ja nyt jäljellä on vain finniarpia ja paloauton väriset kasvot. Vihaan tätä.
hoida ihoa joka ilta, putsaa ja kosteuta. jos on aknea ja mustapäitä, niin kosmetologin puhdistus auttaa jo ekalla kerralla ja sarjahoitona parantaa ihon. jos vaikea akne niin roaccutan hoito. terveisin entinen keskivaikea akne, ja nyt iho kuin vauvanpylly.
Ylipaino, akne, pienet silmät ja huonokuntoiset hiukset...
Fiftarityyli, mutta se voi olla myös vahvuus.
Kaksoisleuka ja isot luomet kasvoissa. Läski vartalo
Selluliitti ja rumat jalat. Selluliittia on ollut teini-ikäisestä asti, ylipainoa ei kuitenkaan oo ikinä ollut, päinvastoin. Urheilen paljon ja syön ihan terveellisesti, silti selluliitti on vaan lisääntynyt vuosien myötä niin paljon, etten halua enää näin kolmekymppisenä käydä julkisesti esim.rannalla. Toinen syy siihen on mielettömän rumat jalat -aivan valtavat pattipolvet (siis KAKSI isoa pattia yhdessä polvessa..), leveät nilkat (eivät juurikaan erotu olemattomista pohkeista..) ja verisuonet kuultavat selvästi ihon läpi. Shortsit ei siis tule kuuloonkaan, maximekot ja -hameet on ainut pelastus kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
hoida ihoa joka ilta, putsaa ja kosteuta. jos on aknea ja mustapäitä, niin kosmetologin puhdistus auttaa jo ekalla kerralla ja sarjahoitona parantaa ihon. jos vaikea akne niin roaccutan hoito. terveisin entinen keskivaikea akne, ja nyt iho kuin vauvanpylly.
Varsinaista aknea ei enää ole (kiitos roakuurin) mutta nämä arvet ei ota lähteäkseen. Ja olen lopettanut roan aika vasta, joten kasvot on vielä aika herkät enkä oikein uskalla tehdä näille mitään. Ei tämä edes söisi niin pahasti itsetuntoa jos kasvot saisi meikillä piiloon, mutta kun ei... Mikään meikkivoide ei asetu kauniisti ja loputulos on aina kauhean suttuinen. Viiletän sitten ilman meikkiä säikyttylemässä ihmisiä kirkuvan punaisilla kasvoillani. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta, ehkä nää arvet vielä joskus jättää mut rauhaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin turn off ei ole todellakaan ulkonäössäni. Voi kumpa olisikin. Ärsyttää, että naiset jopa itse lähestyvät minua, mutta en voi tehdä heidän kanssaan mitään.
Jos taas ulkonäkö olisi turn-offisi et saisi naista vaikka kuinka yrittäisit. Olisiko parempi ?
Harvoin ulkonäössä oleva puute on niin suuri, että estäisi kaiken kunnon kanssakäymisen, kuten tämä vaiva tekee. Toki tästä on mahdollista parantua, mutta ei näytä hyvältä.
Hengitys haisee paskalta. Karkottaa jokaisen 10 m säteellä.
Jos taas ulkonäkö olisi turn-offisi et saisi naista vaikka kuinka yrittäisit. Olisiko parempi ?