Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pelottavin/erikoisin/selittämättömin kokemuksenne!

Vierailija
04.04.2017 |

Kertokaa näin illan ratoksi kokemuksianne jotka olivat jollain tapaa erikoisia, pelottavia tai selittämättömiä. Mahdottomalta tuntuva sattuma? Olitko joutua rikoksen uhriksi? Näitkö tai koitko jotain yliluonnollista, jotain millä ei tunnu olevan järkevää selitystä?

Kommentit (1151)

Vierailija
821/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkinlainen "epäselvännäkijä", näen unissa  asioita, jotka tapahtuvat juuri sillä hetkellä tai lähitulevaisuudessa. Tämä voisi olla kirous, mutta on tavallaan siunaus, koska helpompi hyväksyä asioita , joiden tietää tapahtuvan. Nuorenpana ennustin myös korteista kavereille. Lopetin, koska pelottavan usein ennustukset toteutuivat.

Ei kannata leikkiä asioilla, joita ei hallitse.

Nuo asiat on myös henkimaailman juttuja eli ennustus,korteista lukeminen kuuluu myös pahojen henkivaltojen aikaansamaan juttuja. Ihminen joka tuohon ryhtyy on erittäin vaarallisella tiellä.

Vierailija
822/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ns entiset kuolleet sukulaiset jotka muka tulee vierailulle on todellisuudessa henkvaltoja eli demoneja jotka teeskentelee kuolleita sukulaisia.

Mikä logiikka tässä on? Jos nyt leikitään että tuonpuoleinen on olemassa ja sen herra on hyvä eikä paha niin millä mandaatilla joku demoni ilmestyy jonkun kuolleen lähimmäisen nimissä? Tai miksi näistä kohtaamisista tulee näitä asioita kokeneille hyvä eikä huono olo?

Tämähän väite ilmestyvistä demoneista on tavallaan jumalanpilkkaa kun se väittää ettei hyvillä hengillä voi olla taitoja tehdä itseään maan päälle jääneille läheisille tiettäväksi ja että demonit nyt saavat mellastaa miten haluavat.

Taivas ja helvetti on olemassa, eihän ihmiset muka ns uskoisi niihin jos ei yliluonnollisia asioita tapahtuisi,kantsii lukea Raamattua. On olemassa hyvä eli Jumalan enkelit ja sitten ne pahat langenneet enkelit eli demonit jotka pelottaa ja kiusaa ihmisiä erilaisilla tempuilla kuten esim tuolla että esiintyvät kuolleina läheisinä,myös tarot kortit,ennustus,astrologia,New age,jooga,spiritismi yms ja lähi idän uskonnoissa esiintyy paljon erilaisia riivaajia ja henkivaltoja

Olen eri, mutta täydennän tätä vastausta vielä. Valtaosa "yliluonnollisista" kokemuksista, etenkin nuo joissa edesmennyt läheinen "ilmestyy" ovat todellakin demonien aiheuttamia. Ne aihettavat näitä siksi, että ihmiset uskoisivat kuolemanjälkeiseen elämään, mutta ilman uskoa Jeesukseen meidän ainoana pelastajana, Jumalanamme.

Kun ihmiset ajattelevat "elävänsä kuoleman jälkeen", he eivät koe tarvetta lähestyä Jeesusta, uskoa kristinuskon Jumalaan. He joutuvat kadotukseen, helvettiin, tämä on henkivaltojen tahto.

Uushenkisyys, enkeliuskon, kanavointi, itämaisten uskontojen ja joogan ym. vaikutus alkaa näkyä yhteiskunnassa. Ihmiset hakevat rauhaa ja vakautta materialistisen, ahdistavan kiireisen yhteiskunnan keskellä. Valitettavasti näiden tuoma rauha on väliaikainen, taustalla oleva ideologia jää yleensä epäselväksi, ja ne perustuvat lopulta siihen, että ihminen joutuu kauemmas Jumalasta , ja päätyy henkivaltojen tahdon mukaisesti helvettiin.

Voi minuakin tyhmää, kun en ole tajunnut, että jooga on demonien tekosia :D 

Olen kova liikkumaan ja käyn erilaisissa jumpissa, osa raskaita ja osa sitten palauttavia/venyttäviä kuten jooga ja syvävenyttelyt. Nyt kai täytyy jooga lopettaa, ettei joudu helvettiin :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita useampi kertynyt tähän ikään. Kaikkia ei enää muista tai halua kertoa, haluaa pitää jutun vähän niin kuin sen-jonkin ja itseni välisenä.

Viimeisin sattui pari viikkoa sitten. En ihan yksityiskohtia kerro, mutta kävi niin että haaveilin mielessäni kahdesta asiasta. Noin viikon päästä sain kummatkin, tekemättä itse juuri mitään.

Joku kuuli toivomukseni. Kiitos sinne.

Tämä kommentti on kuin jotkut fb jutut. Joku kertoo, että olipa taas kamala juttu / täällä taas ( kuva sairaalan ensiavusta) ja kun ihmiset sitten kyselee, että mitä on tapahtunut, niin ei vastata mitään. Miksi edes laittaa tuo viesti, kun ei sitten mitään kuitenkaan kerrota :D

Miksi kommentoida, jos ei kerran kerro yhtään mitään?

Vierailija
824/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko yliluonnollisiin juttuihin, mutta pari tapausta on minusta ollut outoja tai pelottavia. 

Ensimmäinen tapahtui kauan sitten, kun olin vielä teini. Kävelytin perheen koiraa, oli harmaa ja sadetihkuinen ja kylmä päivä, loppusyksyä, ja jostain syystä menin tuttua lenkkiä vastakkaiseen suuntaan kuin aiemmin. Äkkiä minulla oli varma tunne, että olin joku jossain entisessä ajassa, minulla oli paljaat jalat, vanhat ja likaiset ja räsyiset vaatteet ja vierilläni kaksi minua nuorempaa lasta. Tunne oli hirveän todellinen, ikään kuin muistaisin edellisen elämäni. Mutta sittemmin luin Giovanni Guareschin (joka kirjoitti isä Camillosta) muistelmista, miten hän sodan aikana Puolassa tuli paikkaan, jonka tunsi tuntevansa ja tiesi, mitä seuraavan mutkan tai kukkulan takana on, ja oli jopa oikeassa. Vasta Italiaan palattuaan hän kuli vanhoilta sukulaisilta, että joku isovanhemman perhe oli tullut aikanaan Puolasta juuri siltä seudulta. Guareschi mietti, että voisiko olla jonkinlainen geenimuisti, eli että ihmiset saattavat kantaa edellisten sukupolvien muistoja tietämättään. Koska isäni suku oli kotoisin juuri sieltä, missä tunteen koin, mietin että koin jotain samanlaista. 

Toinen juttu oli toistuvampi ja pelottavampi. Aloin joskus nähdä unia siitä, että joku tuli makuuhuoneeseeni, nosti peittoni pois, käänteli ja käsitteli minua kuten halusi, enkä minä voinut tehdä muuta kuin ajatella voimakkaasti: "EI! EI! EI!" Uni oli hirveän todellinen, minulla oli kylmä ja tunsin raajojeni liikkuvan väkisin, kunnes tämä joku lopetti ja laski peiton ylleni, jolloin alkoi tuntua lämpimämmältä. Asuin yksin ja ainakin osan aikaa minulla oli koira tai kaksi, joten ei luulisi kenenkään päässeen oikeasti tunkeutumaan kotiini yöllä. Kun vaihdoin työpaikkaa, kuntaa ja asuntoa, en ole enää nähnyt niitä unia, onneksi.

Minulla on ollut samanlaisia peittokokemuksia. Joku on vetänyt peiton pois päältäni, enkä ole kyennyt tekemään mitään. Jotenkin olen aistinut jonkun pahan olevan huoneessa. 

Vaikka tuo oli ilmeisesti pelkkä uni/painajainen, se on todella todellisen tuntuinen ja kamala. 

Itsekin näin noita vain yhteenaikaan ja nyt en enää aikapäiviin. Mistä lie johtuvat, mutta oli kyllä pelottavaa.

Vierailija
825/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani oli rauhallisella kotipihalla ulkona vaunuissa nukkumassa ja kuulin itkuhälyttimestä kuinka hän inahteli, kuin kohta alkaisi itkemään. Ennen kuin ehdin ikkunaan katsomaan, kuului itkuhälyttimestä, kun joku "hyssyttelee" (ei sihise, suhisee tai sähise kuin eläin, vaan kuin ihminen hyssyttelee) vauvaa, joka myös rauhoittuu. Olin samantien ikkunassa, mutta vaunujen luona ei ollut ketään.

En tiedä kuka tai mikä se oli, mutta haluaisin sen uskoa olleen pappani, vauvan iso-isoisä, joka oli kuollut joku aika aikaisemmin

Vierailija
826/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ns entiset kuolleet sukulaiset jotka muka tulee vierailulle on todellisuudessa henkvaltoja eli demoneja jotka teeskentelee kuolleita sukulaisia.

Mikä logiikka tässä on? Jos nyt leikitään että tuonpuoleinen on olemassa ja sen herra on hyvä eikä paha niin millä mandaatilla joku demoni ilmestyy jonkun kuolleen lähimmäisen nimissä? Tai miksi näistä kohtaamisista tulee näitä asioita kokeneille hyvä eikä huono olo?

Tämähän väite ilmestyvistä demoneista on tavallaan jumalanpilkkaa kun se väittää ettei hyvillä hengillä voi olla taitoja tehdä itseään maan päälle jääneille läheisille tiettäväksi ja että demonit nyt saavat mellastaa miten haluavat.

Taivas ja helvetti on olemassa, eihän ihmiset muka ns uskoisi niihin jos ei yliluonnollisia asioita tapahtuisi,kantsii lukea Raamattua. On olemassa hyvä eli Jumalan enkelit ja sitten ne pahat langenneet enkelit eli demonit jotka pelottaa ja kiusaa ihmisiä erilaisilla tempuilla kuten esim tuolla että esiintyvät kuolleina läheisinä,myös tarot kortit,ennustus,astrologia,New age,jooga,spiritismi yms ja lähi idän uskonnoissa esiintyy paljon erilaisia riivaajia ja henkivaltoja

Olen eri, mutta täydennän tätä vastausta vielä. Valtaosa "yliluonnollisista" kokemuksista, etenkin nuo joissa edesmennyt läheinen "ilmestyy" ovat todellakin demonien aiheuttamia. Ne aihettavat näitä siksi, että ihmiset uskoisivat kuolemanjälkeiseen elämään, mutta ilman uskoa Jeesukseen meidän ainoana pelastajana, Jumalanamme.

Kun ihmiset ajattelevat "elävänsä kuoleman jälkeen", he eivät koe tarvetta lähestyä Jeesusta, uskoa kristinuskon Jumalaan. He joutuvat kadotukseen, helvettiin, tämä on henkivaltojen tahto.

Uushenkisyys, enkeliuskon, kanavointi, itämaisten uskontojen ja joogan ym. vaikutus alkaa näkyä yhteiskunnassa. Ihmiset hakevat rauhaa ja vakautta materialistisen, ahdistavan kiireisen yhteiskunnan keskellä. Valitettavasti näiden tuoma rauha on väliaikainen, taustalla oleva ideologia jää yleensä epäselväksi, ja ne perustuvat lopulta siihen, että ihminen joutuu kauemmas Jumalasta , ja päätyy henkivaltojen tahdon mukaisesti helvettiin.

Tätäpä se on,moni ei ymmärrä kuinka vaarallisilla asioilla leikkivät,nuoretkin pitävät vaan coolina ja hauskana asiana leikkiä esim ouija,spiritismi yms henkimaailman jutuilla, myös toi ennustajien kautta toimii eri henkivallat,jotkut henkivallat esiintyy hyvinä mutta ovat silti henkivaltoja.

Ja täydennän tähän väliin että olen itse angostikko ja tiedän joutuvani kadotukseen koska raamatussa sanotaan että ilman uskoa ihminen ei voi olla Jumalalle otollinen ja jos ei ole henkilökohtaista uskoa ja suhdetta Jeesukseen joutuu kadotukseen vaikka ei leikkisi näillä henkimaailman asioilla.

Mutta sinähän uskot Jeesukseen ja Jumalaan, koska tiedät että joudut kadotukseen:D Jos ei ole mitään taivasta, ei ole myöskään helvettiä.

Silloihan sinun täyttyy tietää, että Jumala on olemassa. 

En itsekään ole mikään "hihhuli" uskovainen, mutta uskon, että Jumala on olemassa. Eli nähdäänkö helvetissä, vaikka kumpikin tietää, että Jumala on olemassa?

Raamatussa sanotaan, ettei kukaan pelastu omien tekojensa kautta vaan uskon kautta. Eikö riitä, että uskoo, että Jumala on olemassa ja jeesus oli Jumalan poika? Tai ainakin uskoo sen, että  Jumala on olemassa?

Vierailija
827/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäpä se on,moni ei ymmärrä kuinka vaarallisilla asioilla leikkivät,nuoretkin pitävät vaan coolina ja hauskana asiana leikkiä esim ouija,spiritismi yms henkimaailman jutuilla, myös toi ennustajien kautta toimii eri henkivallat,jotkut henkivallat esiintyy hyvinä mutta ovat silti henkivaltoja.

Ja täydennän tähän väliin että olen itse angostikko ja tiedän joutuvani kadotukseen koska raamatussa sanotaan että ilman uskoa ihminen ei voi olla Jumalalle otollinen ja jos ei ole henkilökohtaista uskoa ja suhdetta Jeesukseen joutuu kadotukseen vaikka ei leikkisi näillä henkimaailman asioilla.

Mutta sinähän uskot Jeesukseen ja Jumalaan, koska tiedät että joudut kadotukseen:D Jos ei ole mitään taivasta, ei ole myöskään helvettiä.

En itsekään ole mikään "hihhuli" uskovainen, mutta uskon, että Jumala on olemassa. Eli nähdäänkö helvetissä, vaikka kumpikin tietää, että Jumala on olemassa?

Raamatussa sanotaan, ettei kukaan pelastu omien tekojensa kautta vaan uskon kautta. Eikö riitä, että uskoo, että Jumala on olemassa ja jeesus oli Jumalan poika? Tai ainakin uskoo sen, että  Jumala on olemassa?

Ilmeisesti usko ilman tekoja on kuollutta uskoa pitäisi pyrkiä rukoilemaan ja lukemaan Raamattua ja lähellä "herraa", näistä mitään en oikein ahkerasti ole tehnyt,en ole auttanut lähimmäistä tms,pyrkinyt olen elämään "kunnollisesti" mutta silti teen syntiä jos en teoin niin ajatuksin:( en tiedä miten oikeasti pääsisi "Jeesus tielle".

Vierailija
828/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedetään kyllä niin mutkia suoriksi näissä keskusteluissa, vähän kuin alkoholismikeskustelussa jossa saunakalja lauantaina on suora tie rappioalkoholismiin. Se, että kokee surun hetkellä vaikka perhosen lentämisen ikkunaan olevan kaunis viesti tuonpuoleisesta on hieman eri asia kuin pitää spiritististä istuntoa.

Nimenomaan tavallinen ihminen jolla on kristitty kasvatus juuriltaan kristillisessä yhteiskunnassa kavahtaa kaikkea tuollaista. Se voi ehkä teinejä tai lapsia kiinnostaa, mutta heitä ei siitä voine syyttää että kaikki kielletty on jännää. Aikuisista taas tuntuu moni tuollainen hölynpölyltä, mutta niin tuntuu tällainen fundamentalistisuuskin. Monessa kulttuurissa on itse asiassa tavallista, että kristillisyyden ohella harjoitetaan jopa pakanallisia rituaaleja.

Vierailija
829/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsia rokotettiin väkisin vaikka kyse pelko rokotteesta eikä oikeasta rokotteesta.

Vierailija
830/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minusta tuntui hetken siltä että ymmärrän naisystävääni - se oli todella outo tunne

Vierailija
831/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin kansan äänestystulosta vihervassarit pääsivät hallitukseen!

Yksi saatanan painajainen!

Vierailija
832/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kai ole kovin ainutlaatuinen kokemus, mutta unihalvaus. Kuukausi sitten koin elämäni ensimmäisen unihalvauksen, toivottavasti viimeisen. Tässä pelottavinta oli ehkä kuitenkin se oma tietämättömyys, kun en tajunnut, että kyseessä oli uni. Oikeasti luulin, että nyt se loppu tulee, kun makkarin ovesta kävelee epämääräinen hahmo veitsi kädessä, ympäriltä kuuluu kirkumista, etkä voi tehdä yhtään mitään. 

Vierailija
833/1151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä kun lähdin kerran kaveriltani kotiani päin, oli jo iltamyöhä ja tosi pimeää. Kävelin pitkän matkaa syrjäistä tietä pitkin jossa ei ollut katuvaloja, vain metsää ja ainoa valo oli kuutamo.

Vastaani tuli joku mies polkupyörällä ja huomasin kuutamon valossa että sillä miehellä kolahteli pari kanisteria polkupyöränsä runkoa vasten.

Seuraavana päivänä oli uutisissa että siinä lähellä oli yöllä joku talo sytytetty bensalla palamaan.

Vierailija
834/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastoin kansan äänestystulosta vihervassarit pääsivät hallitukseen!

Yksi saatanan painajainen!

Äänestämällä et voi vaikuttaa koska kaikki etukäteen suunniteltua, äänestys on vaan teatteria.

835/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti usko ilman tekoja on kuollutta uskoa pitäisi pyrkiä rukoilemaan ja lukemaan Raamattua ja lähellä "herraa", näistä mitään en oikein ahkerasti ole tehnyt,en ole auttanut lähimmäistä tms,pyrkinyt olen elämään "kunnollisesti" mutta silti teen syntiä jos en teoin niin ajatuksin:( en tiedä miten oikeasti pääsisi "Jeesus tielle".

Jeesus sanoo: "Minä olen tie totuus ja elämä. Ei yksikään pääse Isän tykö muuten kuin minun kauttani". Jos haluat päästä "Jeesus tielle", kerro se hänelle. Kerro, että haluat antaa elämäsi hänelle ja seurata häntä. Siitä se lähtee : )

Vierailija
836/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lukiossa niin yhtenä päivänä näkökykyni sumeni täysin ja lähdin kotiin.

Näin on tapahtunut vain kerran 31 vuotiaan elämäni aikana ja joskus ihmettelen mikä tuon aiheutti, mitään päänsärkyä/migreeniä ei ole koskaan ollut. Ei ollut myöskään mikään jännitykseen tai ahdistukseen liittyvä.

Näkökyky palautui normaaliksi myöhemmin. Suhteellisen jännä ja selittämätön kokemus.

Itselleni kävi melkein sama kun olin ala-asteella! Istuin tunnilla ja mulla yhtäkkiä alkoi silmissä väristä jotenkin tosi oudosti niin etten nähnyt mitään. Onneksi meni melko nopeasti ohi kyllä säikähdin:D

Tuo on eräs migreenityyppi.  Itse sain ensi kertaa 16-vuotiaana. Nykyisin niitä tulee 3-4 kertaa vuodessa.

Vierailija
837/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tuttuun tapaan auringonnousun aikaan asuessani lähellä päiväntasaajaa, jossa päivä alkaa ja päättyy aika lailla samaan aikaan joka ikinen päivä. Makuuhuoneen yöpöydän digitaalikellossa oli "5:50".

Nousin vuoteesta napsauttaakseni valot päälle makuuhuoneeseen, huoneen oven vieressä olevasta valokytkimestä. Kun käteni lähestyi kytkintä, se alkoi väristä erikoisesti sivuttain, aivan kuin aaltoillen...

...jolloin heräsin tuttuun tapaan auringonnousun aikaan omasta sängystäni. Makuuhuoneen yöpöydän digitaalikellossa oli "5:50".

Tällä kierroksella valokytkin toimi normaalisti.

Vierailija
838/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin bileillan jälkeen aamulla peiliin.

Vierailija
839/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin bileillan jälkeen aamulla peiliin.

Katsoin tänä aamuna peiliin.

Enkä bilettänyt eilen.

Vierailija
840/1151 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi liikenteeseen liittyvä ennakkoaavistus, jota en osaa selittää. Yhtenä aamuna kesäaikaan lähdin ajamaan töihin. Jo kotipihassa tuli tunne, että yhdessä tunnelissa pitää ajaa varovasti. Kun pääsin tunneliin, siellä oli ambulanssi ja paloauto onnettomuuspaikalla. En ollut avannut telkkaria tai radiota aamulla, joten tietoa onnettomuudesta en saanut mistään ennen kuin olin paikalla.

Toinen oli elokuun ilta, oli jo pimeää, kun lähdin ajamaan mökiltä kotiin. Matkaa oli n. 100 km. Ensimmäinen 10 km oli pientä hiekkatietä. Sanoin puolisolle ja pojalle, että pitävät silmät auki, että nyt on tunne,että jotain tapahtuu. Tuntemuksen vuoksi ajoin tavallistakin varovaisemmin melkein koko matkan. Ensimmäisen kilometrin aikana vastaan juoksi vapaana iso koira aivan keskellä tietä. Ehdin jarruttamaan ilman törmäystä. Koira katosi pimeyteen. Tunne ei mennyt ohi ja pian tiellä seisoi hirvi. Senkin törmäyksen onnistuin välttämään. Hiekkatien aikana kohtasimme vielä mäyrän ja jonkin vikkelämmän eläimen (kooltaan se saattoi olla kettu), jota en tunnistanut, mutta tunne ei mennyt ohi. Lopulta valtatien varressa seissyt hirvi ja vasa oli viimeinen potentiaalinen onnettomuuskohde ja sen ohitettuani tuntui, että viimeisen 20 km voin ajaa rennommin. Se oli melkoisen rankka ajomatka, mutta ennakkoaavistuksen vuoksi pääsimme ehjänä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi