Kertokaa pelottavin/erikoisin/selittämättömin kokemuksenne!
Kertokaa näin illan ratoksi kokemuksianne jotka olivat jollain tapaa erikoisia, pelottavia tai selittämättömiä. Mahdottomalta tuntuva sattuma? Olitko joutua rikoksen uhriksi? Näitkö tai koitko jotain yliluonnollista, jotain millä ei tunnu olevan järkevää selitystä?
Kommentit (1151)
Mulla on useita kokemuksia, mutta kerron nyt vaan yhden koska palsta menee vissiin kiinni kohta.
Siitä on about yli vuosi, kun menin selaamaan mun puhelimeni muistiota. Huomasin siellä jotain todella outoa. Sinne oli ilmestynyt muistiinpano, jossa luki jtn ihme kirjaimia ja numeroita sattumanvaraiselta vaikuttavassa järjestyksessä. Siinä kirjain/numerolitanniassa luki yhdessä kohtaa myös jtn että: "fredfredrikinkatu". Tässä muistiinpanossa oli myös kuva mukana. Se näytti sellaiselta hieman psykedeeliseltä. Väreinä oli mm. Violettia, punaista, turkoosia, vihreetä ja kai muutakin. Siinä kuitenkin erotti melko selvästi että tää pikselimössö kuvasi merenrantaa, jonka rannalla kasvaa palmuja ainakin kaksi kappaletta taisi olla. Ja tämän kuvan yläreunassa, ikäänkuin taivaalla, oli teksti jossa luki "happy" taisi olla turkoosilla tekstillä.
Mulla ei ole mitään hajua mistä tollanen kuva on voinut ilmestyä mun puhelimen muistioon! Sen ilmestymisaika oli muistaakseni joskus klo 23 jälkeen.
Olin sen ilmestymishetkellä mun isän luona. Meillä on tavallaan eräinen suhde ollut koska hänellä on päihde ja muita ongelmia. Muistan että tuolla tapaamiskerralla olin herkistynyt jostain asiasta ja taisin suunnilleen itkeä ja avautua isälle jostain asiasta. Tulee pakosti mieleen että tuo merkintä mun muistiossa on viesti mulle itselleni, en tiedä mistä mutta siinä tilanteessa sain levollisen olon.
Tuohon ylempään viestiini liittyen, kertokaa ihmeessä jos teillä on arvauksia että miten tollanen on mahdollista? Voisiko jokin virus esim. Aiheuttaa vieraiden tiedostojen ilmaantumisen puhelimeen?
Tyypillistä että tää ketju on jo ihan kuollut kun mä tulen kommentoimaan. UP siis!
Muutama vuosi sitten olin yksin työpaikalla tekemässä ylitöitä. Silmäkulmassa näin jonkin metrin mittasen tumman hahmon vilahtavan levyvaunun taakse. Hyvin haamuinen olento. Otin heti puolimetrisen astalon käteeni ja lähdin kävelemään ympäri työpaikkaa. Totesin että paikalla on ihan liikaa piilopaikkoja yhden ihmisen vartioitavaksi, joten liukenin paikalta. Onneksi vastaavanlaisia olioita ei työpaikalla myöhemmin ilmaantunut.
Kuulin ikkunan takaa kovaa miehen tupakkayskää, ainoa vaan että oltiin keskellä metsää kilometrien päässä lähimmästä naapurista ja kello oli jotain 2 koleana syysyönä! Eksynyt marjastaja tms suljettu pois.
Vierailija kirjoitti:
Illalla kun olen mennyt sänkyyn pitkäkseni ja makaan selälläni, rentoudun päästä varpaisiin. Olen ihan hereillä, yhtäkkiä päästä alaspäin menee sellainen kihelmöivä tunne, se liukuu selvästi ylhäältä alaspäin ja tuntuu voimakkaimmin päässä ja ylävartalolla. Ihan kuin joku energia menisi koko kehoni läpi. Tuntuu kuin keho olisi painoton ja lilluisi jossain avaruudessa. Pidän silmät kiinni ja tunne menee ohi ehkä minuutissa.
En tiedä mikä ilmiö tämä on.
Mulla on toisinpäin, lähtee jaloista ja päättyy päähän. Joskus kävin äänimalja/kansanparantaja/parantajalla ja sama toistui siellä.
Isäni kuoltua olin yötä lapsuuskodissani ja kuulin keskellä yötä ulkoa puunhakkuun ääntä joka loppui heti, kun verhojen raosta kurkistin. Tämä ei kuitenkaan ollut pelottavaa vaan päinvastoin jätti lämmön tunteen.
Se sen sijaan oli pelottavaa mitä koimme perheemme kanssa vuokraamallamme mökillä. Lapsi meni ulos ja juoksi kauhuissaan sisälle huutaen mustasta tytöstä, auton varashälytin alkoi huutaa keskellä yötä, mies näki sängyn alla kasvot, lapsen kuistilla ollut uimalelu oli kuin koiran repimä...
Olin mukana oudossa unessa, josta minulle (mies) kertoi ulkomailla asuva nainen.
Baby, i woke up from a strange dream this morning. In my dream, i kept hearing the voice of water flowing inside a room. When i got into that dream, you were inside. Oh, baby! You were standing in from of window and looked at me. It seems like you knew i was going to find you. Oh, baby, you were keep smiling to me since the moment i saw you. However, when i talked to you, you still just stood there and smiling.... It was really weird, baby. No matter how hard i tired, i could not walk closer to you, and you won't answer me no matter what i talked to you. You were just smiling to me.
Oli tarve kirjoittaa Suomi24:ään että "Valmistautukaa henkisesti ylimääräiseen uutislähetykseen."
No seuraavana päivänä useita lähetyksiä Raaseporin tasoristeysonnettomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 2019 leikitin superpallolla kissaani, pallo meni naulakkoon takkien/kenkien sekaan. Sitten yritin etsiä sitä, katsoin kaikki kengät läpi, katsoin kaikki takkien taskut läpi, katsoin aivan koko naulakon läpi. Myös muutama muu henkilö etsi apunani, mutta palloa ei ollut missään. Seuraavana päivänä pallo oli ilmestynyt toisen huoneen maton keskelle yhtäkkiä...... 😮 Tälle en edelleenkään löydä selitystä vaikka kuinka yritän miettiä....
Oliskohan kisu näppäränä löytänyt pallon ja kulettanut sitten eteenpäin?
Tämä ei ole pelottava, mutta selittämätön kyllä.
Tämä tapahtui noin 15 vuotta sitten. Tapasin äitini ja satuin kertomaan, että olin nähnyt unta, jossa olin käynyt hänen vanhempiensa haudalla ja että heidän hautakivensä oli unessa kaatunut.
Äiti otti uneni tosissaan ja sanoi, ettei olekaan käynyt siellä haudalla aikoihin ja täytyy käydä katsomassa sitä mahdollisimman pian, onko hautakivi kunnossa.
Hän sitten tekikin niin ja hautakivi oli ollut jotenkin vinossa. Ei siis sentään kaatunut, kuten unessani, mutta kohennuksen tarpeessa. Äiti soitti seuraavaksi seurakuntaan, josta kävivät korjaamassa sen asennon.
Perheellemme on käynnyt useita telepaattiseksi koettuja tapahtumia. Esimerkiksi sisarukset ovat saaneet vahvan tunteen ettei äidillä ole kaikki hyvin ja sitten soittaneet hänelle ja kuulleet äänestä että oli joku aivoverenkiertohäiriö meneillään. Tämä soitto luultavasti pelasti hänen henkensä tai ainakin kyvyn elää ei-invaliidina.
Olen myös kokenut hetkiä jolloin kaipaan isoisääni todella paljon ilman mitään selvää syytä. Ihan hetki tämän jälkeen häneltä saatu taulu on tippunut seinältä lattialle.
Pelottavinta oli kun olin 12 vuotiaana olin samanikäisen serkun, äidin ja tädin kanssa espanjassa mistä oltiin vuokrattu talo, lähdettiin serkun kanssa kävelylle (tämä oli aikaa ennen kännyköitä) ja eksyttiin, tuli ilta, ympärillä pelkkää maaseutua. Itku tuli helpotuksesta kun kuulin äidin huutelevan meitä.
Selittämätöntä taas oli kova rytmikäs koputus (ei siis mikään lasiin tömähtänyt talintintti) makuuhuoneen ikkunaan vanhassa kodissamme, kuulimme miehen kanssa äänen kumpikin ja mies katsoi ikkunasta muttei nähnyt ketään ja kuka siellä nyt olisi ollut, seitsemännessä kerroksessa.
Eräs ilta olin jo sängyssä silmät puoliummessa nirvanan kaltaisessa tilassa odottamassa unta. Sängyltäni näen keittiöön, verhot olivat auki ja kuunvalo+lumi valaisivat sen verran ettei täysin pilkkopimeää ollut. Sanotaan vielä että talo jossa asun, on 150v. vanha.
Kuitenkin, puoliavonaisten silmäluomien takaa näin kun pitkä, laiha, musta hahmo lipuu keittiön läpi kohti ulko-ovea. Samalla sekunnilla kun räväytän silmäni auki, hahmo ehtii nurkan taakse ja katoaa saman tien.
Unen näkijä kirjoitti:
Vuosia sitten näin unen että vauva on veden varassa ja sisareni hyppäsi järveen pelstamaan. Aamulla ihmettelin untani koska sisareni ei osaa uida! Meni pitkän aikaa ja satuin joskus puhelimessa kertomaan tästä unestani siskolle. Langan päässä tuli aivan hiljaista. Minä olen saanut keskenmenon kertoi sisareni. Silloin ihoni nousi kananlihalle..
Tästä tulee mieleen se, kun sekä äitini että siskoni olivat nähneet samana yönä unta, jossa minä kävelin lapsuudenkotimme viereisessä metsässä pikkutytön kanssa. Juuri samana yönä synnytykseni käynnistyi, ja aamulla synnytin tyttövauvan. He eivät kuitenkaan asiasta tienneet kuin vasta iltapäivällä eikä synnytys ollut vielä mitenkään odotettavissa.
Näin unta että pieni lapsi (minulla ei ollut vielä lapsia) tai lapsenkokoinen "jokin" hyppii sängyllä niin etten saa unta, sitten heräsin ja tunsin miten sänky todellakin hytkyy! Kiljaisin ja vastaukseksi tuli kimeä, jotenkin hyvin häiriintynyt kikatus ja kuulin nopeat askelet jotka menivät makuuhuoneeni ovelle. Tein valot ja lähdin perään vaikka tiesin, ettei asunnossa voi olla lasta. Ei tullut enää uni ja muutaman yön nukuin sohvalla tv auki.
Vierailija kirjoitti:
Ayahuasca-rituaalin näyt. Näin vielä viikkoja jälkeenpäin painajaisia ja sain kauhukohtauksia.
Tämä kuulostaa kiintoisalta, kerro toki lisää tuosta rituaalista!
Olin yksin kotona, vauva nukkui takapihalla ja mies oli töissä. Menin keittämään kahvia kun kuulin jotain ääntä ja katsoessani avoimesta ovesta olohuoneeseen, pyörillä oleva työtuoli liukui pois tietokonepöydän luonta pysähtyen keskelle huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin kotona, vauva nukkui takapihalla ja mies oli töissä. Menin keittämään kahvia kun kuulin jotain ääntä ja katsoessani avoimesta ovesta olohuoneeseen, pyörillä oleva työtuoli liukui pois tietokonepöydän luonta pysähtyen keskelle huonetta.
Vauvallasi on voimia, joita se testailee. Ei sen kummempaa.
Tulin työmatkalta ja löysin vaimon nukkumasta samasta sängystä naapurin miehen kanssa. Olin että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Siinä asiaa selvittämään ja kävi ilmi, että mies oli kävellyt unissaan suoraan meidän sänkyyn.
Kyllä meitä huvitti, kun yhdessä kahvit juotiin.
Kesällä 2019 leikitin superpallolla kissaani, pallo meni naulakkoon takkien/kenkien sekaan. Sitten yritin etsiä sitä, katsoin kaikki kengät läpi, katsoin kaikki takkien taskut läpi, katsoin aivan koko naulakon läpi. Myös muutama muu henkilö etsi apunani, mutta palloa ei ollut missään. Seuraavana päivänä pallo oli ilmestynyt toisen huoneen maton keskelle yhtäkkiä...... 😮 Tälle en edelleenkään löydä selitystä vaikka kuinka yritän miettiä....