Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä jolla on aina samat vaatteet?

Vierailija
04.04.2017 |

Aina sama paita, housut ja takki olipa kyse hikilenkistä tai treffeistä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä tai joku autismin kirjon diagnoosi. Jos siis tilanteesta riippumatta vuonna 2017 samat sarkahousut jalassa.

Vierailija
2/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllinen. Mut vois ehkä treffeille ja tuollaseen jo vähän panostaa.

Vierailija
4/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä?

En varmasti edes huomaisi jos ei sellainen jonka näkee usein.

Jos vaatteet olisi puhtaat ajattelisin, että viihtyy kyseisissä vaatteissa.

Jos likaiset ällöttäisi.

Vierailija
5/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on yhtä fiksu kuin Steve Jobs. Voihan näyttää siltä että on aina samat vaatteet vaikka todellisuudessa kaappi voi olla täynnä identtisia vaatteita ja näin säästyy  energiaa tärkeämpien asioiden kuin aamuisen asuvalinnan miettimiseen.

Itse ostan aina 5 samanlaista paitaa jos löydän sopivan. Sama pätee housuihin. Vihaan vaatteiden ostelua ja mulle on ihan sama mitä muut musta miettii.

Vierailija
6/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys voisi myös kuulua mitä ajattelet ihmisestä joka kyselee

toisten vaatetuksista noin neuroottisesti.

Mitä jos hänellä vain on monta paria samaa vaatetta ja näin ollen tykkää kulkea samassa tyylissä kesät talvet. Voi myös olla ettei häntä kiinnostaa tuhlata rahojaan uusiin "erilaisiin" vaatteisiin jos ei niissä vanhoissa mitään vikaa. Ei siinä ole mistään aspregerisyndroomasta kyse. Eri asia jos ei niitä pese ja näin... silloin voi kyseenalaistaa mielenterveyden tai sen että onko laitapuolenkulkija yms.

Vierailija
7/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin perustaja pitää aina samanlaisia vaatteita. Haluaa säästää valikoimiseen menevän ajan. Hän omistaa siis useat samat vaatekerrat.

Vierailija
8/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostan useamman paidan housut kerralla.

Vierailija
9/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon miettinyt kun naapuri sattuu aina näkemään mut samoissa vaatteissa. AINA. Vaikka säännöllisessä käytössä on kolme takkia ja viidet farkut. :D Mutta itse en ajattele mitään sen kummempaa (kunhan puhtailta näyttävät)

Vierailija
10/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että minusta puhutaan. On minulla lenkki- ja juhlavaatteet erikseen. Muutoin pukeuduin ns. uniformutyyliin. Samanlaisia puseroita, samanlaisia farkkuja, samat kengät, sama takki. Ennen yritin shoppaamalla saada jotain unelmien vaatekaappia koottua, mutta sittemmin olen ymmärtänyt, ettei minun kannata mihinkään design-hömpötyksiin panostaa, koska en leijaile eteerisenä taidekriitikkona missään kokkareilla. Kävelen töihin, töissä joudun käymään varastoissa jne.

Vierailija
11/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina samoja vaatteita päiväkodissa.

En halua että kaikki vaatteeni räitään

Vierailija
12/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko jengi nyt että mulla on asperger tai jotain? :D Mulla sattuu vaan olemaan samanlaisia vaatteita paljon ja niitä sitten pesen kuitenkin. Eikä niitä päällysvaatteita viitsi joka päivä vaihtaa jos ovat ihan puhtaat eivätkä haise.

Vierailija
13/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinitä huomioo kenenkään vaatteisiin

Vierailija
14/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krusti.

Vierailija
15/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota mitä ihmisillä on päällään milloinkin - älkää stressatko. 

Vierailija
16/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii uniformu - toisille ei. Mutta tuskin osaisin ainakaan samalla tavoin pukeutuvaa verrata Steve(n) "Applen perustaja" Jobsiin, joka myös kuulemma pukeutui kaupunkilegendan mukaan aina samalla tavalla. - Huomaan myös huokaavani syvään ja kiitän onneani, että oma aikani koulupukua käyttävänä jäi lopulta veerten lyhyeen aikaan. Mutta oli tuossa koulupuvussa yksi hyvä puoli ei ollut montaa koulu aamua jolloin olisi täytynyt miettiä, mitä laittaisi päällensä. Mutta en sentään samassa puvussa trffeillä käynyt, saati että olsin pitänyt sitä muutoin kuin silloin kun oli sen pukeminen oli velvollisuus.

Suomessa monilla opiskelijoilla käytössä olevat haalarit ovat myös mainio keksintö. - Vaikka en ymmärään heitä, joiden mielestä opiskelijahaalarilla voisi mennä lähes mihin tahansa opiskelija tilaisuuteen, jossa on vapaampi meno.

Filosofisena kysymyksenä olen joskus miettinyt, että jos pitäsi valita vuodeksi 30 vaatekappaletta, niin mitkä ne olisivat. Tai jos pitäsi pärjätä kuukausi samalla asulla, niin millainen se olisi. - Tiedätkö sinä oman valintasi.  

Vierailija
17/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kolleeka kulkee aina samassa paskanruskeassa neuleessa kun kohdataan. Tämä on puheenaihe jonka kaikki tietää. Kai se pesee sitä jakettia. On ainakin TOSI kiintynyt siihen kaikkien näiden vuosien jälkeen. Sitä tyyliä ei ole siis kaupoissa enää.. Ihmetyttää mutta en vaivaa sillä päätäni.

Vierailija
18/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
19/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erikoista. Mulla on kotioloissa useammatkin vaatteet, mutta kun lähden kotoa jonnekin, niin aina samat vaatteet. Toki juhlissa jotain muuta, mutta muutoin aina  mustat suorat housut, samanlainen paita ja samanlaiset kengät. Takki vaihtuu vuodenajan mukaan. 

Vierailija
20/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään erikoista. Mulla on kotioloissa useammatkin vaatteet, mutta kun lähden kotoa jonnekin, niin aina samat vaatteet. Toki juhlissa jotain muuta, mutta muutoin aina  mustat suorat housut, samanlainen paita ja samanlaiset kengät. Takki vaihtuu vuodenajan mukaan. 

Manne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme