Shameless-sarjaa seuraavat
Kommentit (11)
:D seuraan tuota sarjaa niin on/off- tyyppisesti, että viidenteen kauteen pääsen sitten kun se tulee netflixiin. Tai en tiedä vaikka olisi jo, olen vasta toisen kauden loppupuolella!
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksannetta odotellessa
Sitä vissiin kuvaavat parhaillaan.
Johan siitä on sub näyttänyt kuudennenkin kauden ihan suomen telkkarissa että uusintoja mainostat
Vierailija kirjoitti:
Oon kattonu viidennen kauden netistä jo pari vuotta sitten :D
Varmasti moni muukin. Mistä latasit?
Vierailija kirjoitti:
Johan siitä on sub näyttänyt kuudennenkin kauden ihan suomen telkkarissa että uusintoja mainostat
Jep. Mutta jos on katsellut Netflixistä niin siellä ei ole kuin neljä kautta . Onko sinun näyttämättä jaksot vielä nähtävissä. Se olisi loistojuttu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mutta jos on katsellut Netflixistä niin siellä ei ole kuin neljä kautta . Onko sinun näyttämättä jaksot vielä nähtävissä. Se olisi loistojuttu :)
Subin näyttämät, piti tässä tietysti lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti moni muukin. Mistä latasit?
Internetistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subin näyttämät, piti tässä tietysti lukea.
ei oo enää nähtävillä