Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi: maksan kodin, niin olisi kiva, jos täällä joskus olisi siistiä

Vierailija
04.04.2017 |

Mies maksaa lainanlyhennykset ja asumisen laskuja (siis yhteinen talo ja laina) ja minä maksan ruuat ja ison osan lasten kuluista. Minun tuloni huomattavasti pienemmät ja kaikki rahani menevät perheeseen. Mies tekee paljon ylitöitä, jotka eivät ilman minun kotona oloani edes onnistuisi, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi miehen työpäiviin. Itse työmatkaan menee max. 10 min.

Niin siis miehen mielestä minun yksin pitäisi siivota, koska me kuulemma lasten kanssa vaan täällä sotkemme, ei hän (kun ei ole paljoakaan edes kotona). Minä siis hoidan lapset, sapuskat, kaupassa käynnit, pyykit, tiskit jne. Miestä kyrsii lasten lelut lattialla, joita en joka sekunti voi olla nyppimässä.

MItä te olisitte vastanneet miehen kommenttiin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita se selustan turvaaminen seuraavasta palkasta.

Miten?

Sillä lailla että aloitat vaikka rahastosäästämisen, hölmöliini.Muutama kymppi kuussa sivuun. Ihan helppoa.

Please.. kuinka tyhmä ja  avuton voi nainen olla???

Vierailija
22/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis vaan kotona koko päivän ja lapset päiväkodissa? 

En, mistä näin päättelit? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vituttaa katsella jotain kotona röhnöttävää sottapyttyä. Miehen kannattaisi heittää laiska akka pihalle.

Vierailija
24/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi maksaa teille siivoojan käymään säännöllisesti.

Ehdotin tätä, niin mies oli sitä mieltä, ettei missään tapauksessa, pitäähän mulla olla EDES jotakin tekemistä täällä kotona. Eli mies ei pätkääkään arvosta minua eikä panostani kotiin ja lapsiin. Sanoin miehelle, että voisi vaikka sitten alkaa maksaa mullepäin, koska ilman minua ei hänen työmaratoninsa onnistuisi. Täysin idiootti miehen mielestä. Ap

Maksa sinä. Ei se siivoojakaan teidän roinia lattialta siivoa, vaan pölyjä ja roskia. Siinä menee kallista aikaa siivoojalla hukkaan jos pistät hänet siivoamaan kakaroiden roinia.

MIllä rahalla? Kaikki rahani menevät perheeseen, kuten jo kerroin. Miehellä jää säästöön. Ap

Sano että hänellä tässä rahaa jää säästöön ja varmaan vie maksamansa kodin erossa joten opettelee vaan itse omaisuuttaan ja sinä panostat TÄRKEISIIN asioihin niin kuin lapsiin.

Vierailija
25/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on töissä niin tilanne on törkeä. Lähde kävelemään sieltä.

Vierailija
26/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vituttaa katsella jotain kotona röhnöttävää sottapyttyä. Miehen kannattaisi heittää laiska akka pihalle.

Eihän se nyt millään kannattaisi, kun näin mies noukkii rusinat pullasta ja voi vielä kitistä siivouksestakin. Mieshän panostaa vain itseensä ja aikoo jatkossakin tehdä niin, eikä varmaan halua elareita maksaa.

Vierailija
27/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset adoptioon ja koko rahalla kaljaa

Alkaa elämä hymyillä

Vierailija
28/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun siinä tapauksessa heittää itses pihalle?

Vierailija
29/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen maksamaan asuntolainaa (yhteinenhän se on) ja mies maksaa ruuat ja lasten kulut. Jotka muuten on siitä lähtien noin 60% siitä, mitä nainen on maksanut. Miehet ei osta merkkivaatetta eikä tavaraa varastoon. Kaikki on tyytyväisiä paitsi ap, jonka rahat menee lainanmaksuun.

Joopa joo. Tai laskeehan ne ruokakulut ekalla viikolla kun mies tuo pari purkkia maitoa, leivän ja nakkipaketin ja kuvittelee että sillä eletään viikko. Näin meillä kävi. Kunnes pistin ukon hoitamaan myös sen ruuanlaiton. Alko miehelle selvitä elämän realiteetit. Ruoka maksaa. Ja kasvaville lapsille on ostettava vaatteita. Eikä niitä merkittömiäkään kukaan ilmaiseksi myy.

Vierailija
30/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita se selustan turvaaminen seuraavasta palkasta.

Miten?

Sillä lailla että aloitat vaikka rahastosäästämisen, hölmöliini.Muutama kymppi kuussa sivuun. Ihan helppoa.

Please.. kuinka tyhmä ja  avuton voi nainen olla???

Please asshole, lapset on aikuisia ennenkuin ap saanut rahastosäästämisellä mitään konkreettista säästöön. Mies sen sijaan kasvattaa omaisuuttaan koko ajan. Miehen pitäisi maksaa ekstraa apeelle siivoustyöstä.

Vierailija
31/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä käyt töissä, joten olis kiva jos meillä olis joskus rahaa :)

Vierailija
32/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa lainanlyhennykset ja asumisen laskuja (siis yhteinen talo ja laina) ja minä maksan ruuat ja ison osan lasten kuluista. Minun tuloni huomattavasti pienemmät ja kaikki rahani menevät perheeseen. Mies tekee paljon ylitöitä, jotka eivät ilman minun kotona oloani edes onnistuisi, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi miehen työpäiviin. Itse työmatkaan menee max. 10 min.

Niin siis miehen mielestä minun yksin pitäisi siivota, koska me kuulemma lasten kanssa vaan täällä sotkemme, ei hän (kun ei ole paljoakaan edes kotona). Minä siis hoidan lapset, sapuskat, kaupassa käynnit, pyykit, tiskit jne. Miestä kyrsii lasten lelut lattialla, joita en joka sekunti voi olla nyppimässä.

MItä te olisitte vastanneet miehen kommenttiin.

Jos mies maksaa asunnon niin hän saa mielestäni myös sitten vastata siivouksestakin yksin. Mies siinä kartuttaa vain omaa omaisuuttaan kun maksaa asuntoa itse.

Vierailija
33/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Mies siinä kartuttaa vain omaa omaisuuttaan kun maksaa asuntoa itse.

Avauksessa oli, että yhteinen talo ja yhteinen laina, eli ap  omistaa puolet, vaikka toinen lyhentää lainaa. Ap maksaa ruuat ja lasten kulut. Näin ymmärsin.

Vierailija
34/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama "mies kartuttaa omaisuuttaan, nainen uhrina maksaa lapsilleen kaiken"-paskaprovoaja paikalla. Ketään ei kiinnosta A)keksitty tarinasi B)oma avuttomuutesi.

Vierailija
35/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jo ap on kotona, niin voisihan sitä yrittää sen harvoin kotiin tulevan miehen edestä vähän raivata leluja pois. Onhan siitä miehestä hyötyä, jos  se teidän yhteistä asuntoa maksaa.

Vierailija
36/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama "mies kartuttaa omaisuuttaan, nainen uhrina maksaa lapsilleen kaiken"-paskaprovoaja paikalla. Ketään ei kiinnosta A)keksitty tarinasi B)oma avuttomuutesi.

Turha sun on kommentoida, kun et oikeasta perhe-elämästä mitään tiedä.

Vierailija
37/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei ole? Lapsetkin voi opettaa auttamaan siivouksessa ja laittamaan tavarat paikoilleen jo aika nuorena. Ei sinun tarvitse olla kaikkien palvelija ja piika.

Vierailija
38/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se aloittajakaan niitä lapsiaan pätkääkään ajattele, jos lasten pitää paskaisessa kämpässä päivät pitkät pyöriä, kun mamma palstailee.

Vierailija
39/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jo ap on kotona, niin voisihan sitä yrittää sen harvoin kotiin tulevan miehen edestä vähän raivata leluja pois. Onhan siitä miehestä hyötyä, jos  se teidän yhteistä asuntoa maksaa.

Ja vaimosta ei ole hyötyä, kun hoitaa lapset, kodin ja maksaa ja tekee ruuat? MIes sen sijaan kitisee jostain leluista.

Vierailija
40/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se aloittajakaan niitä lapsiaan pätkääkään ajattele, jos lasten pitää paskaisessa kämpässä päivät pitkät pyöriä, kun mamma palstailee.

Tämä "paskaisuus" on vaan sun ja miehen mielipide. Muutama lelu = paskaisuus? Jep jep. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän