Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi: maksan kodin, niin olisi kiva, jos täällä joskus olisi siistiä

Vierailija
04.04.2017 |

Mies maksaa lainanlyhennykset ja asumisen laskuja (siis yhteinen talo ja laina) ja minä maksan ruuat ja ison osan lasten kuluista. Minun tuloni huomattavasti pienemmät ja kaikki rahani menevät perheeseen. Mies tekee paljon ylitöitä, jotka eivät ilman minun kotona oloani edes onnistuisi, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi miehen työpäiviin. Itse työmatkaan menee max. 10 min.

Niin siis miehen mielestä minun yksin pitäisi siivota, koska me kuulemma lasten kanssa vaan täällä sotkemme, ei hän (kun ei ole paljoakaan edes kotona). Minä siis hoidan lapset, sapuskat, kaupassa käynnit, pyykit, tiskit jne. Miestä kyrsii lasten lelut lattialla, joita en joka sekunti voi olla nyppimässä.

MItä te olisitte vastanneet miehen kommenttiin.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi maksaa teille siivoojan käymään säännöllisesti.

Vierailija
2/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oikeassa, eli keskustelun paikka. Ymmärrän hyvin niin sinua (itse olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa), mutta myös miestä. Tosin sinua enemmän.

Sinuna ehdottaisin, että hoidatte nyt kotiin yhdessä sellaisen järjestyksen mm. erilaisilla säilytystilaratkaisuilla, romujen vähentämisillä, materiaaleilla yms. muilla asioilla, että järjestystä on yleensäkin mahdollista pitää. Lapset ehdottomasti mukaan ja heille myös aika iso nakki omien tavaroidensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" voidaanhan me muuttaa pois "

Vierailija
4/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun miehellä on vain pinna kireällä.

Kun se tulee töistä niin ohjaa sohvalle ja anna kylmä kalja kouraan. Illalla sitten lohkaiset pesää.

Vierailija
5/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin tätä, niin mies oli sitä mieltä, ettei missään tapauksessa, pitäähän mulla olla EDES jotakin tekemistä täällä kotona. Eli mies ei pätkääkään arvosta minua eikä panostani kotiin ja lapsiin. Sanoin miehelle, että voisi vaikka sitten alkaa maksaa mullepäin, koska ilman minua ei hänen työmaratoninsa onnistuisi. Täysin idiootti miehen mielestä. Ap

Vierailija
6/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin tätä, niin mies oli sitä mieltä, ettei missään tapauksessa, pitäähän mulla olla EDES jotakin tekemistä täällä kotona. Eli mies ei pätkääkään arvosta minua eikä panostani kotiin ja lapsiin. Sanoin miehelle, että voisi vaikka sitten alkaa maksaa mullepäin, koska ilman minua ei hänen työmaratoninsa onnistuisi. Täysin idiootti miehen mielestä. Ap

Maksa sinä. Ei se siivoojakaan teidän roinia lattialta siivoa, vaan pölyjä ja roskia. Siinä menee kallista aikaa siivoojalla hukkaan jos pistät hänet siivoamaan kakaroiden roinia.

Vierailija
7/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat oikeassa, eli keskustelun paikka. Ymmärrän hyvin niin sinua (itse olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa), mutta myös miestä. Tosin sinua enemmän.

Sinuna ehdottaisin, että hoidatte nyt kotiin yhdessä sellaisen järjestyksen mm. erilaisilla säilytystilaratkaisuilla, romujen vähentämisillä, materiaaleilla yms. muilla asioilla, että järjestystä on yleensäkin mahdollista pitää. Lapset ehdottomasti mukaan ja heille myös aika iso nakki omien tavaroidensa kanssa.

Ei mies halua keskustella, hän haluaa vaan sanella ja arvostella. Ap

Vierailija
8/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa sinä. Ei se siivoojakaan teidän roinia lattialta siivoa, vaan pölyjä ja roskia. Siinä menee kallista aikaa siivoojalla hukkaan jos pistät hänet siivoamaan kakaroiden roinia.

MIllä rahalla? Kaikki rahani menevät perheeseen, kuten jo kerroin. Miehellä jää säästöön. Ap

Vierailija
9/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat kotona, ja kehtaat valittaa? Älä ihmettele kun se päivä tulee, kun mies ilmoittaa haluavansa eron.

Vierailija
10/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa lainanlyhennykset ja asumisen laskuja (siis yhteinen talo ja laina) ja minä maksan ruuat ja ison osan lasten kuluista. Minun tuloni huomattavasti pienemmät ja kaikki rahani menevät perheeseen. Mies tekee paljon ylitöitä, jotka eivät ilman minun kotona oloani edes onnistuisi, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi miehen työpäiviin. Itse työmatkaan menee max. 10 min.

Niin siis miehen mielestä minun yksin pitäisi siivota, koska me kuulemma lasten kanssa vaan täällä sotkemme, ei hän (kun ei ole paljoakaan edes kotona). Minä siis hoidan lapset, sapuskat, kaupassa käynnit, pyykit, tiskit jne. Miestä kyrsii lasten lelut lattialla, joita en joka sekunti voi olla nyppimässä.

MItä te olisitte vastanneet miehen kommenttiin.

Mä oisin sanonut että rakas, muutetaan pienempää ja halvempaan asuntoon.

Oikeassa elämässä mä en edes suostuisi tuollaiseen järjestelyyn missä  mies kerryttää omaisuutta itselleen ja naiselle ei kerry mitään. Anteeks nyt vaan mutta olet ollut hieman tyhmä ja sinisilmäinen. Miksi  sun kaikki rahat menevät perheeseen? Ei pitäisi mennä, joten budjetoi uusiksi ja aloita jsijoitusvarallisuuden kerryttäminen. Mies on tuossa niskan päällä ja sinä heikoilla, koska olit tyhmä. Just noin ei naisen ikinä pitäisi toimia vaan aina varautua siihen että voi jäädä  tyhjän päälle. Aloita se selustan turvaaminen seuraavasta palkasta.

Vierailija
11/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIllä rahalla? Kaikki rahani menevät perheeseen, kuten jo kerroin. Miehellä jää säästöön. Ap

Ihan on oma valintasi että  käytät kaikki rahasi  perheeseen. Nyt järki käteen!!

Vierailija
12/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaat kotona, ja kehtaat valittaa? Älä ihmettele kun se päivä tulee, kun mies ilmoittaa haluavansa eron.

Joo odotinkin milloin joku neropatti lohkaisee jotain tällaista. Sulla ei ole mitään kokemusta perhe-elämästä selvästikään, joten turhaan kommentoit. Ja muuten, mä olen ehdottanut useampaankin otteeseen miehelle eroa, mutta se on mies, joka ei halua erota (ja menettää ilmaista piikaa). Ap

Vierailija
13/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Itse olet valinnut jäädä elätiksi kotiin.

Vierailija
14/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että siivoa itse. Jos miehesi on kusipää, miksi roikut hänen kanssaan? Muuta pois.

Vierailija
15/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lopetat sen kitisemisen ja koita hommata itsellesi työpaikan. Miehesi  työmaratoni ei  hyödytä sinua mitenkään  koska kaikki SUN rahat menee perheeseen ja miehen rahat menevät säästöön joten sun ei tarvitse mahdollistaa sitä maratonia enää.Mene töihin.

Vierailija
16/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita se selustan turvaaminen seuraavasta palkasta.

Miten?

Vierailija
17/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa aseeksi siis se klassinen tyttöjen / kylpyläviikonloppu, mielellään viikko äidille ja mies hoitamaan huushollia. Pääsee hieman jyvälle hommista.

Vierailija
18/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo odotinkin milloin joku neropatti lohkaisee jotain tällaista. Sulla ei ole mitään kokemusta perhe-elämästä selvästikään, joten turhaan kommentoit. Ja muuten, mä olen ehdottanut useampaankin otteeseen miehelle eroa, mutta se on mies, joka ei halua erota (ja menettää ilmaista piikaa). Ap

Kuule, sen eron saa vaikka toinen vastustaa joten lopeta selittely. Riittää kun toinen haluaa eroa ja se o siinä.Sä vot lähteä sieltä kun sua huvittaa, mikään laki ei sitä kiellä.

Vierailija
19/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksamaan asuntolainaa (yhteinenhän se on) ja mies maksaa ruuat ja lasten kulut. Jotka muuten on siitä lähtien noin 60% siitä, mitä nainen on maksanut. Miehet ei osta merkkivaatetta eikä tavaraa varastoon. Kaikki on tyytyväisiä paitsi ap, jonka rahat menee lainanmaksuun.

Vierailija
20/62 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis vaan kotona koko päivän ja lapset päiväkodissa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän