Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni just n. 900 euroa hukkaan. Täytyiskö juoda pari kaljaa tänään vitutukseen?

Vierailija
04.04.2017 |

Jippii. Lentopelko pilasi matkan, saatana. Pelot voi voittaa kohtaamalla ne. Vitut! Olen lentänyt kolme kertaa. Ekalla kerralla jännitti normaalisti. Toisella kerralla oli jo pientä hysteriaa ja kolmannella kerralla vedin itkupaniikit lentokoneessa. Tänään olis pitänyt lentää ja eilen illalla alkoi paniikki jo kotona ja tänään sit jätin menemättä lentoasemalle koska mitä hyötyä sinne on mennä hysteerisenä tärisemään ja tulla kuitenkin takaisin kotiin? Eilen illalla kärsin noin 4,5h sellaisesta superpaniikista että oksat pois. Tärinää, kyökkimistä vessassa, itkupaniikkia, jalat eivät kantaneet kunnolla. Silmät on vieläkin turvoksissa siitä itkemisestä. Lopulta alkoi pistämään rintaa ja koko keho puutumaan. Sitten päätin että pakko mennä sänkyyn ja yrittää rauhottua etten saa sydäriä.

Vituttaa. Täytyiskö ottaa tänään pari kaljaa vitutukseen?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaljahan se nimenomaan auttaa 🙄

Mitä muutakaan tässä voisi tehdä kun ei matkallekaan tullut sit lähdettyä?

AP

No et sinä varmaan muuta keksi, helppo uskoa.

Vierailija
22/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle 900e on pieni raha, ettei tuntuis missään. Mutta voi harmi teitä köyhiä. Ja AP on idiootti. Varaa lennon vaikka tietää että on lentopelkoa. Ihan ansaitusti menetit rahas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua? Onko tää teidän mielestä jotenkin hauskaa?

AP

No kieltämättä minua hieman naurattaa. Sen sijaan että haet ongelmaasi apua, varaat matkan jolta sitten jänistät ja mietit kaiken kuittaamista kaljan kittaamisella. Ei toimintaasi voi fiksuksi kuvata, ei vaikka se kohteliasta olisikin.

Kiitos että pelkotilat tekee minusta huonon ihmisen. Av-palsta ei petä koskaan.

AP

Vierailija
24/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä oikein pelkäät? Putoamista? Sama todennöisyys, kun tappava salamanisku (itse asiassa huomattavasti pienempi). Sanoisin, että todennäköisyys lentokonetapaturmaan on sama kuin 2-3 lottovoittoa peräkkäin, nykyisin.

Kannattaa pelätä salamaa, autoja (kolareihin kuolee helvetisti ihmisiä per vuosi) ja hissejä sekä liukuportaita. Itse asiassa kannattaa pelätä elämää. Koska mikä sen parempaa kuin elämä, joka on pelkoa täynnä?

No, itse valitset tiesi. Älä tule tänne ruikuttamaan kuin mikäkin kakara pelaten uhrikorttiasi. Pilaat muiden päivää.

Olipa idioottimainen viesti idiootilta, joka arvatenkin elää loisena toimeentulotuella ja vinkuu ja valittaa tällä palstalla päivittäin työpaikan puutetta ja rahan vähyyttä, empatiaa ja ymmärrystä muilta odottaen.

Olipa idioottimainen viesti idiootilta, joka luo oletuksia toisen identiteetistä yksittäisen viestin pohjalta. Huoh.

Vierailija
25/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole tarkoitettu veteen tai ilmaan lentelemään. Olemme pystykävelijöitä maan päällä. Syömme banaaneja pähkinöitä. Välillä sodimme keskenämme ja sitten otamme naaraita väkisin. Ugh! Ugh!

Vierailija
26/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle 900e on pieni raha, ettei tuntuis missään. Mutta voi harmi teitä köyhiä. Ja AP on idiootti. Varaa lennon vaikka tietää että on lentopelkoa. Ihan ansaitusti menetit rahas.

Jos 900e on hyvin tuntuva summa (ts. välttämättömän elämän kannalta merkittävä), niin tuskin ap sitä matkaan tai uhkapeliin tai vastaavaan olisi hukattavaksi laittanut. Idiootti.

Kenelle tuollainen tulee edes mieleen, ellei tosiaan itsellä ole talous niin tiukilla että joka euro on pakon edessä tarkkaan laskettava - kuten mitä ilmeisimmin sinulla, mikä kateellisesta kommentistasi paistaa läpi.

Vierailija
27/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ampiaisia samalla tavalla, eikä tulis kyllä mieleenkään mennä ampiaispesää sorkkimaan ;)

Älä varaile mitään lentoja kun tiedät että panikoit.

Vierailija
28/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No kieltämättä minua hieman naurattaa. Sen sijaan että haet ongelmaasi apua, varaat matkan jolta sitten jänistät ja mietit kaiken kuittaamista kaljan kittaamisella. Ei toimintaasi voi fiksuksi kuvata, ei vaikka se kohteliasta olisikin.

AP

Älä yleistä. Jokainen kirjoittaja edustaa itseään, niin toi negatiivinen ihminenkin. Ei oo mitään av-palstan vi**ilua, se on vaan se kirjoittaja joka ilkeilee. Ja ilkeilyllään todistaa vaan sen, että on pieni ja reppana ihminen joka kaipaisi myötätuntoa ja ymmärrystä kuten muutkin. 

29/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

No eikä tee. Ei nämä puskista huutelevat empatiakyvyttömät kykene suoltamaan näppiksiltään mitään rakentavaa tekstiä.

Vierailija
30/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole hoidattanut asiaa etukäteen?

Vierailija
31/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä oikein pelkäät? Putoamista? Sama todennöisyys, kun tappava salamanisku (itse asiassa huomattavasti pienempi). Sanoisin, että todennäköisyys lentokonetapaturmaan on sama kuin 2-3 lottovoittoa peräkkäin, nykyisin.

Kannattaa pelätä salamaa, autoja (kolareihin kuolee helvetisti ihmisiä per vuosi) ja hissejä sekä liukuportaita. Itse asiassa kannattaa pelätä elämää. Koska mikä sen parempaa kuin elämä, joka on pelkoa täynnä?

No, itse valitset tiesi. Älä tule tänne ruikuttamaan kuin mikäkin kakara pelaten uhrikorttiasi. Pilaat muiden päivää.

Olipa idioottimainen viesti idiootilta, joka arvatenkin elää loisena toimeentulotuella ja vinkuu ja valittaa tällä palstalla päivittäin työpaikan puutetta ja rahan vähyyttä, empatiaa ja ymmärrystä muilta odottaen.

Olipa idioottimainen viesti idiootilta, joka luo oletuksia toisen identiteetistä yksittäisen viestin pohjalta. Huoh.

Kolahtiko roskaämmään? Mene töihin ja lopeta valitus.

Vierailija
32/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuosta kaljasta samaa mieltä, mutta en tajua noita alapeukkuja. Tuossa ei ole mitään huvittavaa. Oma elämäni on 20 % sektori siitä, mitä muiden ihmisten maailma on. Olen onnistunut ahtamaan tuohon sektoriin mahdollisimman rikkaasti mahdollisia asioita, joten en suoranaisesti kärsi siitä paitsi silloin, kun alan ajatella asiaa, mutta onhan tämä täysin invalidisoivaa ja elämä on varjo siitä, mitä se voisi olla. 

Eikä tästä voi puhua oikeastaan kenellekään. Sen todistavat nuo alapeukutkin. Pelkään jääväni työttömäksi ja etten saa koskaan uutta työtä, kun speksini ovat niin rajoitetut. 

Vierailija
33/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kerropa mulle, miten asia hoidetaan niin pääsen minäkin elämään normaalisti. 

34/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kerropa mulle, miten asia hoidetaan niin pääsen minäkin elämään normaalisti. 

Bentsot, terapia, sikakallis lentopelkokurssi, erilaiset hengitystekniikat, faktatietojen lukeminen lentämisen turvallisuudesta...Onhan noita keinoja, mitä voi yrittää. Mikä sitten auttaa kenelläkin, onkin aivan toinen juttu.

Vierailija
35/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahtiko roskaämmään? Mene töihin ja lopeta valitus.

Kyllä, äiti.

Sovitaan, että pelko korjautuu litrittämällä kaljaa päivät pitkät ja kaikki kritiikki on automaattisesti paskaa, väärässä ja työttömältä idiootilta. Kuulostaa erinomaiselta.

PS. Älä ikinä hanki lapsia tai auktoriteettiasemaa.

Vierailija
36/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit hoitamaan tuon pois päiväjärjestyksesta terapialla tai unohtaisit lentomatkailun kokonaan? Kalja nyt ei ainakaan auta kun oma moka oli. Ala  mieluummin säästää terapiaa varten.

Vierailija
37/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan pari matkapahoinvointitablettia ennen lentoa. Ne nukuttaa kivasti. Sit varaan aina penkin etukäteen, että pääsen mieheni viereen istumaan (ikkuna + keskipaikat). Viimeksi joo panikoin just ennen koneeseen nousua aivan perkeleesti, teki mieli stopata siihen paikkaan. Tärisin ja oksetti. Menin sinne koneeseen ja istumapaikalla olo helpottu sen verran, että lento onnistui. 

En matkustaisi, ellei mies pakottaisi. Oonkin miettinyt muita tapoja matkustaa kuin lentäminen, koska tosi vaikea nauttia, kun tietää että se paluulento odottaa siellä aina.

Vierailija
38/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juo vaan kaljaa niin menee vielä enemmän rahaa hukkaan.

Vierailija
39/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Höh, eihän pelkotilasi sinusta huonoa ihmistä tee, mutta se kuinka asiaa käsittelet/jätät käsittelemättä on hölmöä.

Vierailija
40/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa lentopelko ja silti reissaan työn puolesta ja vaapa-aikanakin aika paljon. Joka kerta pelottaa mutta pakko sinne koneeseen on mennä sillä en tahdo perua töitäni tai heittää hukkaan lomiani.

Yksi drinkki ennen lentoa rentouttaa pikkusen. Ja kun pahimmat turbulenssit tärisyttää konetta niin lomareissuilla mieheni osaa minua rauhoittaa ja työmatkoilla keskityn vaan siihen faktaan että muut matkustajat pysyy rauhallisena eli oikeasti ei ole mitään hätää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme