Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni just n. 900 euroa hukkaan. Täytyiskö juoda pari kaljaa tänään vitutukseen?

Vierailija
04.04.2017 |

Jippii. Lentopelko pilasi matkan, saatana. Pelot voi voittaa kohtaamalla ne. Vitut! Olen lentänyt kolme kertaa. Ekalla kerralla jännitti normaalisti. Toisella kerralla oli jo pientä hysteriaa ja kolmannella kerralla vedin itkupaniikit lentokoneessa. Tänään olis pitänyt lentää ja eilen illalla alkoi paniikki jo kotona ja tänään sit jätin menemättä lentoasemalle koska mitä hyötyä sinne on mennä hysteerisenä tärisemään ja tulla kuitenkin takaisin kotiin? Eilen illalla kärsin noin 4,5h sellaisesta superpaniikista että oksat pois. Tärinää, kyökkimistä vessassa, itkupaniikkia, jalat eivät kantaneet kunnolla. Silmät on vieläkin turvoksissa siitä itkemisestä. Lopulta alkoi pistämään rintaa ja koko keho puutumaan. Sitten päätin että pakko mennä sänkyyn ja yrittää rauhottua etten saa sydäriä.

Vituttaa. Täytyiskö ottaa tänään pari kaljaa vitutukseen?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaljahan se nimenomaan auttaa 🙄

Vierailija
2/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan tässä voisi tehdä kun ei matkallekaan tullut sit lähdettyä?

AP

Vierailija
4/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ottanut 12 packin olutta pohjiksi niin lentopaniikki olisi  poistunut

siinä pienessä pierussa sitten koneessa

Vierailija
5/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaMäkinen kirjoitti:

olisit ottanut 12 packin olutta pohjiksi niin lentopaniikki olisi  poistunut

siinä pienessä pierussa sitten koneessa

Pahimmassa tapauksessa laukaisee lisää pelkoa jos menee kännissä lentokoneeseen

AP

Vierailija
6/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkua? Onko tää teidän mielestä jotenkin hauskaa?

AP

Vierailija
7/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota bentsoja

Vierailija
8/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yritä lentää??

Vierailija
9/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit varmaan matkaa varatessa että lentäminen pelottaa. Ei tullut mieleen silloin hakea esimerkiksi lentopelkoon auttavia rauhoittavia lääkkeitä tai jopa terapiaa? Tai miettiä jotain kivaa kotimaan matkakohdetta tai laivareissua Ruotsiin ja siitä vaikka junalla Osloon tai Köpikseen? Vaihtoehtoja kun on, sille vessassa tärisemiselle. Tyhmä olet, muuta ei voi sanoa. Tosin sen kertoo jo sekin että luulet alkoholin auttavan tunnontuskiisi.

10/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran sulle ei tullut yllätyksenä kuitenkaan se lentopelko, niin oletko tehnyt asian eteen mitään ennen tuota peruuntunutta lentoa? Joillakin auttaa esim. rauhoittavat.

Itse pelkään myös lentämistä jossain määrin ja mikä hulluinta, työhöni sisältyy työmatkat ulkomaille. Ainakin toistaiseksi olen saanut itseni koneeseen, vaikka olen suurinpiirtein 100 % varma että jokainen turbulenssitärinä tiputtaa koko koneen maahan. Sydän on suunnilleen takykardinen, kun on niin pelko p*rseessä.

En todellakaan nauti lentämisestä mutta siltikin tulee tehtyä myös lomamatkoja muihin maihin. Mulla tää "siedätyshoito" ei ole lentopelkoani poistanut, vaikka tiedän järjellä ajatellen turbulenssin vaarattomuudesta ja kaiken maailman lento-onnettomuustilastoista.

Tsemppiä kaikille lentopelkoisille!

Vierailija
11/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sit ennakoit ja käyt hakemassa lääkäriltä jotkut rauhottavat lääkkeet. Tai sitten hakeudut jo nyt terapiaan ja hoidat ongelmaa pidemmällä tähtäimellä. Pelkääminen ja jännittäminen on normaalia, mutta tuollanen hysteerinen panikointi ei ole tervettä. Tsemppiä!

Vierailija
12/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä oikein pelkäät? Putoamista? Sama todennöisyys, kun tappava salamanisku (itse asiassa huomattavasti pienempi). Sanoisin, että todennäköisyys lentokonetapaturmaan on sama kuin 2-3 lottovoittoa peräkkäin, nykyisin.

Kannattaa pelätä salamaa, autoja (kolareihin kuolee helvetisti ihmisiä per vuosi) ja hissejä sekä liukuportaita. Itse asiassa kannattaa pelätä elämää. Koska mikä sen parempaa kuin elämä, joka on pelkoa täynnä?

No, itse valitset tiesi. Älä tule tänne ruikuttamaan kuin mikäkin kakara pelaten uhrikorttiasi. Pilaat muiden päivää.

Vierailija
13/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyökkimistä? Keittiössä kökkimistäkö?

Vierailija
14/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännejä ei kannata vetää, maksat vielä turhan matkan lentokentällekin kun et pääse koneeseen. Itse kärsin itse samasta fobiasta. Sen takia en ole lentänyt yli 10 vuoteen. Ei mene rahaa matkailuun eikä ahdista.

Vierailija
15/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on tosi kova lentopelko, mutta ei siinä muu ole auttanut kun vaan mennä, kun matka kerta maksettukin. Viikko matkakohteessa on yleensä aina osoittautunut pelon kohtaamisen arvoiseksi.

Vierailija
16/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tyhmiä ja idiootteja ihmisiä, siitä saat itse valita kumpaan kuulut.

Vierailija
17/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua? Onko tää teidän mielestä jotenkin hauskaa?

AP

No kieltämättä minua hieman naurattaa. Sen sijaan että haet ongelmaasi apua, varaat matkan jolta sitten jänistät ja mietit kaiken kuittaamista kaljan kittaamisella. Ei toimintaasi voi fiksuksi kuvata, ei vaikka se kohteliasta olisikin.

Vierailija
18/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan tässä voisi tehdä kun ei matkallekaan tullut sit lähdettyä?

AP

Lähde vaikka pitkälle lenkille ja hikoile toi tunnemyrsky itsestäsi ulos. Ja sit aloitat alusta. Suunnittele seuraavaa haastetta, mutta etapeittain.

Ensimmäiseksi vaikka käyt lentokentällä, vietät siellä vähän aikaa käyt kahvilla tms. Sit suunnittelet pakkausjuttuja, pakkailet hiljalleen. Paperijutut kuntoon, lippu ostoon. Aloita jollain halpalennolla. Baby steps, baby steps.

Vierailija
19/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä oikein pelkäät? Putoamista? Sama todennöisyys, kun tappava salamanisku (itse asiassa huomattavasti pienempi). Sanoisin, että todennäköisyys lentokonetapaturmaan on sama kuin 2-3 lottovoittoa peräkkäin, nykyisin.

Kannattaa pelätä salamaa, autoja (kolareihin kuolee helvetisti ihmisiä per vuosi) ja hissejä sekä liukuportaita. Itse asiassa kannattaa pelätä elämää. Koska mikä sen parempaa kuin elämä, joka on pelkoa täynnä?

No, itse valitset tiesi. Älä tule tänne ruikuttamaan kuin mikäkin kakara pelaten uhrikorttiasi. Pilaat muiden päivää.

Olipa idioottimainen viesti idiootilta, joka arvatenkin elää loisena toimeentulotuella ja vinkuu ja valittaa tällä palstalla päivittäin työpaikan puutetta ja rahan vähyyttä, empatiaa ja ymmärrystä muilta odottaen.

Vierailija
20/75 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytäkin pelätä, tänä päivänä samassa koneessa saattaa koska tahansa istua terroristi tai ohjaamossa itsemurhaa hautova lentäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme