Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
1021/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännälta vaikutti tuo Kristiinan kokeilema rynkytysjooga. Mikähän se työtarjous oli, josta oli innoissaan ja joka sallii heinäkuun vapaaksi. No syksyllä varmaan selviää.

Jos Helsingin kämppä oli sittenkin suvun ostos, niin kummallista, että Laura kehtasi nihkeillä kun äitinsä aiemmin ehdotti, että voisi yöpyä joskus siinä kämpässä. Miksi Laura ei halunnut vastata kaverinsa kysymykseen miksi on baarissa?

Itsekin kyllä käyn komikymppisenä (lapsettomana) baarissa, mutta pyrin välttämään baareilua silloin, jos isä tai äiti on tulossa seuraavana päivänä käymään, koska en tahdo heidän näkevän minua siinä tilassa :)

Miten Lauran kämpässä oli vieläkin noin tyhjää, vaikka olivat juuri käyneet ostoslistan kanssa Ikeassa? Vai oliko leikattu niin, että Ikea-reissu tapahtui vasta myöhemmin.

Kristiina N. on ihana, mutta kaipaisin minäkin enemmän henkilökohtaista avautumista/tunteiden näyttämistä.

Vierailija
1022/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän lapsellisen oloinen ja vastuuta pakoileva Laura. Itseäni häiritsee leveä nenä ja sen ääni, pikkujuttuja mutta yli en pääse.

En ymmärrä tuollaista ajattelua. Et pääse yli siitä, että jollakin on tietynlainen nenä? Huh.. Fyysisille ominaisuuksille ei voi mitään, toisin kuin esim. rumalle luonteelle tai huonoille käytöstavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan saamassa avussa ehkä häiritsee se, että se ruokkii prinsessasyndroomaa. Tiuski muuten taas äidilleen.

Minua äitini on auttanut paljon, etenkin työkiireiden vuoksi. Olin Lauran ikäinen, kun takaisinmaksun aika tuli ihan liian varhain. Olin kuitenkin kasvanut saamani avun myötä kiitolliseksi ja vastuulliseksi ja venyin vastavuoroisesti muutaman rankan vuoden hoitaen äitini kunnialla hautaan.

Vierailija
1024/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Lauran meininki ihmetyttää aina vain enemmän. 36-vuotias perheenäiti joka elelee kuin 24-vuotias sinkku. Aika myöhään lapsetkin saanut niin luulisi että "menovaiheen" on ihan rauhassa saanut elää ettei enää tarvitsisi luututa baareissa. Saahan aikuinen tietysti aina välillä käydä ulkona mutta tuo meininki vaikuttaa aika lapselliselta. Ja suhde vanhempiin on enemmän kuin parikymppisellä, tuon ikäisenä kun Laura on ei enää pitäisi olla vanhemmistaan taloudellisesti riippuvainen ja suhde vanhempiin pitäisi olla toisinpäin, eli lapsi vähän enemmän huolehtii vanhemmistaan, vie vaikka joskun ulos syömään jne.

Muuhun en ota kantaa, mutta gaalat baarit ja keikat kuuluvat Lauralla kai osittain ihan työnkuvaan.

Vierailija
1025/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän lapsellisen oloinen ja vastuuta pakoileva Laura. Itseäni häiritsee leveä nenä ja sen ääni, pikkujuttuja mutta yli en pääse.

Jos näkisit minun nenäni, et ehkä koskaan enää saisi unta.

Vierailija
1026/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, onneksi et ole iholla, itse en menisi tunkemaan kuontaloani liian lähelle kameraa.

Vierailija
1027/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteleeko tänne itsekkäiden vanhempien katkerat lapset, jotka eivät ole itse koskaan saaneet mitään apua ja tukea omilta vanhemmiltaan, ja ei kestetä sitä jos Lauran vanhemmat auttaa tytärtään arjessa?

Tää muakin naurattaa. "Hyvät tukijoukot" heitetään tuolla kuin se ois suurikin synti ja oikee halveksunnan aihe  :-) Onhan sillä näköjään hyvät tukijoukot, hyvä niin, niitä me kaikki tarvitaan. Ei ole muilta pois. Meidän suvussa sama meininki.

Nimenomaan. Ihme marttyyrimeininkiä, apua ei saisi pyytää eikä vastaanottaa, ihan kaikesta pitäisi aina selvitä itse, kun ollaan niin arjen supersankareita.

Arjen supersankari tai ei niin sanan "kiitos" voisi opetella sanavarastoonsa. Laura on apua kohtaan todella epäystävällinen.

Vierailija
1028/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta näkee keiden urat alkavat olla ohi Sini, Erika ja viime kauden Reino

Vierailija
1029/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä voi olla, mutta en usko, että Laura on taloudellisesti riippuvainen vanhemmistaan.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-Iholla-tahdet-asuvat-ja-tienaavat-La…

Vierailija
1030/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, onneksi et ole iholla, itse en menisi tunkemaan kuontaloani liian lähelle kameraa.

Se voisi olla juu aivan liian rankaa, ties vaikka joku anonyyminä arvostelisi kuontaloasi netissä.

Vierailija
1031/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kameran kuvakulmat vaihtui vaikka kuinka monta kertaa Komulaisen joogatunnin aikana. Onko se itse noussut monta kertaa ylös siitä matoltaan "rentoutumasta" ja siirrellyt kameraa, vai onko joku nakitettu kuvaajaksi tunnin ajaksi... Hämmennyin.

Vierailija
1032/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin todeta, että nainen on naiselle susi. Pelottavaa, että teistäkin moni on äiti. Ei todellakaan ole ihme, että kiusaaminen on niin paljon tapetilla.

Erilaisuutta olisi hyvä oppia sietämään ja jopa arvostamaan.

Vierailija
1033/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin todeta, että nainen on naiselle susi. Pelottavaa, että teistäkin moni on äiti. Ei todellakaan ole ihme, että kiusaaminen on niin paljon tapetilla.

Mua pelottaa enemmän se, että muutama noista Iholla-naisista on äitejä.

Vierailija
1034/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

Vierailija
1035/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ärsyttää ikävä kyllä kovasti sillä muikistelullaan. Meikkaustyyli vähän överi, häivytystekniikat voisi harjoitella.. Voisko sanoo Dannylle et kävis parturissa, niin vois se nahkarotsikin näyttää päällä paremmalta?!

Kristiina N. voisi edes sen verran paljastaa sarjassa itsestään et onko kundi sen poikaystävä. Ilmeisesti. Mut mitään henkilökohtaista ajatusta en hänestä ole irti vielä saanut.

Laura, Laura..voisitko edes hetken yrittää olla lapsillesi läsnä. Miehesi on alistuva mörkö, mutta sen taidat tietääkin, kun otat vapaudet jättää perheesi ja viilettää miten itseäsi huvittaa.

Kristiina K. voi jestas miten rasittava tyyppi. Feikki analysaattori, kireä kuin viulunkieli, joka on juuri napsahtamassa poikki. Otan osaa lähistöllä oleville.

Sini on aito ja mukavan rento tyyppi. Mandylle rapsutuksia.

Vierailija
1036/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä baarikohtauksessa Laura muuten ihan täysin feikkas sen, että muka ikävöis perhettänsä. 

Vaikka nää kohtaukset on tosi lyhyitä, kyllä sen näkee että Laura viihtyy sinkkuhenkisessä elämässään kavereiden kanssa hengaillen. 

Vierailija
1037/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

Nyyh nyyh. Harva tässä sen kummemmin on <i>kiusannut</i>, pikemminkin on tehty havaintoja ihmisistä, jotka itse ova tähän ohjelmaan mukaaan lähteneet. Varmasti tajunneet, ettei kaikki kritiikki ole positiivista. Itseäni ei ainakaan Lauran läskit, Erikan finnit tai Kristiina K:n rypyt kauheasti haittaa. Enemmän inhottaa, miten järkyttävästi osa noista naisista käyttäytyy läheisiään kohtaan ja millaisen kuvan heistä saa tässä sarjassa. Mikä ei tietenkään ole koko totuus, koska elämää on eletty myös kamera kiinni. 

Vierailija
1038/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä baarikohtauksessa Laura muuten ihan täysin feikkas sen, että muka ikävöis perhettänsä. 

Vaikka nää kohtaukset on tosi lyhyitä, kyllä sen näkee että Laura viihtyy sinkkuhenkisessä elämässään kavereiden kanssa hengaillen. 

Munnteki jotenkin häijyä katsoa sitä kohtausta, kun sen kasvot oikein hehkuivat siellä baarissa ja kotona haahuilee vaan omassa kuplassaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun ne lapset (ja se mies).

Vierailija
1039/1274 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten ihmiset voi olla näin täynnä negatiivisuutta ja halua löytää inhoa.

Mun on hirveen vaikeaa ymmärtää into ilkeästi kritisoida itselle tuntemattomia ihmisiä, kaikesta mistä vaan ikävää ja ilkeää kritiikkiä saa revittyä.

Ensinnäkin, eikö aikuiset ihmiset ymmärrä, että Iholla on tv-sarja, jolla yritetään viihdyttää katsojia? Klipit on naisten itse kuvaamia, mutta jonkun toisen leikkaamia ja asettelemia. Ne eivät millään kerro koko totuutta, eikä mielestäni niiden perusteella voi ihmistä tuntea eikä myöskään arvostella.

Missä on teidän myötätunto ja ymmärrys? Meillä jokaisella on varmasti joskus heikompia hetkiä, ryppyjä, läskiä, sotkua ja epäpuhtauksia ihossa. Eihän meistä ketään ole täydellinen, joten miksi meillä olisi oikeus tuomita muita epätäydellisyydestä.

En usko, että ihmisillä joilla on aikaa ja halua täällä tuomita muita poissaoleviksi, ylimielisiksi, kiittämättömiksi, laiskoiksi, epätasaiksi, huonokäytöksisiksi, ärsyttäviksi ja ällöttäviksi, pelkän tv-ohjelman perustella, voi itsellä olla kaikki ihan hyvin ja tasapainossa.

Mitäs jos jatkossa keskityttäisiinkin niihin mukaviin asioihin ja etsittäis elämässä ihan ylipäätään positiivisia viboja sekä ennemminkin koitettaisiin samaistua muiden vikoihin ja ymmärtää miksi kukakin on millainen on. Ihan vaikka siksi, ettei meistäkään ketään ole virheetön. Onneksi.

Toivon että ihmiset, joiden asioita näillä palstoilla revitään, ymmärtää olla antamatta näille kommenteille arvoa ja ymmärtää että vain murto osa tässä maassa on niitä jotka ajattelee näin ikävästi saatikka vielä haluaa sen maailmalle kertoa.

Vierailija
1040/1274 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh miten ihmiset voi olla näin täynnä negatiivisuutta ja halua löytää inhoa.

Mun on hirveen vaikeaa ymmärtää into ilkeästi kritisoida itselle tuntemattomia ihmisiä, kaikesta mistä vaan ikävää ja ilkeää kritiikkiä saa revittyä.

Ensinnäkin, eikö aikuiset ihmiset ymmärrä, että Iholla on tv-sarja, jolla yritetään viihdyttää katsojia? Klipit on naisten itse kuvaamia, mutta jonkun toisen leikkaamia ja asettelemia. Ne eivät millään kerro koko totuutta, eikä mielestäni niiden perusteella voi ihmistä tuntea eikä myöskään arvostella.

Missä on teidän myötätunto ja ymmärrys? Meillä jokaisella on varmasti joskus heikompia hetkiä, ryppyjä, läskiä, sotkua ja epäpuhtauksia ihossa. Eihän meistä ketään ole täydellinen, joten miksi meillä olisi oikeus tuomita muita epätäydellisyydestä.

En usko, että ihmisillä joilla on aikaa ja halua täällä tuomita muita poissaoleviksi, ylimielisiksi, kiittämättömiksi, laiskoiksi, epätasaiksi, huonokäytöksisiksi, ärsyttäviksi ja ällöttäviksi, pelkän tv-ohjelman perustella, voi itsellä olla kaikki ihan hyvin ja tasapainossa.

Mitäs jos jatkossa keskityttäisiinkin niihin mukaviin asioihin ja etsittäis elämässä ihan ylipäätään positiivisia viboja sekä ennemminkin koitettaisiin samaistua muiden vikoihin ja ymmärtää miksi kukakin on millainen on. Ihan vaikka siksi, ettei meistäkään ketään ole virheetön. Onneksi.

Toivon että ihmiset, joiden asioita näillä palstoilla revitään, ymmärtää olla antamatta näille kommenteille arvoa ja ymmärtää että vain murto osa tässä maassa on niitä jotka ajattelee näin ikävästi saatikka vielä haluaa sen maailmalle kertoa.

Plaa plaa. Että mitään kritiikkiä ei saa ikinä antaa ja aina pitää pyrkiä ymmärtämään?Hieman naiivi ajattelumaailma, mutta onnea sen kanssa.

Ei kukaan virheetön olekaan, mutta vain keskittymällä niihin ja ottamalla kritiikin vastaan voi kehittyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi