Iholla 2017
Kommentit (1274)
http://www.is.fi/viihde/art-2000005202204.html
En kyllä tykkää tuollaisesta painostamisesta. Toisaalta kummallista myös Erikalta pyörtää päätös ja puhua sitten kuitenkin Dannystä. Osuikohan nuo Kurosen sanat, että jos et puhu Dannystä, niin kohta ketään ei enää pelkkä Erika kiinnosta. Mä ainakin toivoisin, että mut muistettaisiim mielummin amattini, eli musiikin puolesta, eikä parisuhdekohuista. Näinhän Erikakin on aiemmin toivonut Iholla-jaksoissa, mutta ilmeisesti pelkää ettei ole itsenään tarpeeksi kiinnostava ja siksi suostuu aina lopulta näihin lehtien yhteiskuvapyyntöihin, yms. Varmaan ikä vaikuttaa tuohon epävarmuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina N on tainnut osallistua ohjelmaan enemmänkin promoaminen mielessä. Pitää jatkuvasti sponsoriaan (battery) esillä klipeissään ja kuvaa tosiaan lähinnä sitä urheilua tai sitten jtn muuta harmitonta edistääkseen positiivista julkisuuskuvaa.
Sponsorin pitäminen esillä on juuri sitä, mitä Kristiinan pitäisikin tehdä. Eiköhän Kristiina pidä sponsorivaatteita päällään muutenkin laskiessaan eikä vain tätä sarjaa varten.
Toki, mutta häiritsevällä tavalla esim. korjaa pipon asentoa kuvatessaan, jos batteryn logo ei ole riittävän hyvin esillä jne.
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä, että Kristiina K. ja Laura ovat ainoita, jotka näyttävät itsensä rehellisesti kameralle? Nuoremmilla naisilla tuntuu olevan aika laskelmoidun oloisena tavoitteena julkisuuskuvansa kiillottaminen (Erika, Sini) sekä itsensä promoaminen työmielessä (Erika, Sini, Kristiina N.). Esimerkiksi ryhmän laulajatähdiltä taitaa tulla uutta musiikkia ulos sopivasti synkattuna sarjan kanssa... Eipä siinä, hyvin nämä strategiat näyttävät uppoavan yleisöön ainakin täällä :)
Suvun asunto?! "Älä puhu raha-asioista tv-ohjelmassa!" "Mun pitää siis ostaa tyyny, mutta ei kyllä oo rahaa.."
What?! Eikö tuolla palkalla elä?!
Aargh, en voi sietää tätä nykyajan touhua, kun kaikki puhutaan/kuvataan/laitetaan nettiin parempana mitä on, jos ymmärrätte. Laura laittoi muka coolisti miehelleen tekstarin, että ostimpa asunnon. Aivan varmasti asiasta on puhuttu ennemmin. ja eilisessä jaksossa paljastui, että asunto onkin SUVUN eikä Lauran oma. Eikä Lauralla tosiaan ole rahaa edes tyynyyn vaan kinuaa rahat äidiltään. Istuu läppärillä sohvalla ja äiti ja TÄTI siivoavat Lauran perheen kotia. Kyllä joillakin on helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Aargh, en voi sietää tätä nykyajan touhua, kun kaikki puhutaan/kuvataan/laitetaan nettiin parempana mitä on, jos ymmärrätte. Laura laittoi muka coolisti miehelleen tekstarin, että ostimpa asunnon. Aivan varmasti asiasta on puhuttu ennemmin. ja eilisessä jaksossa paljastui, että asunto onkin SUVUN eikä Lauran oma. Eikä Lauralla tosiaan ole rahaa edes tyynyyn vaan kinuaa rahat äidiltään. Istuu läppärillä sohvalla ja äiti ja TÄTI siivoavat Lauran perheen kotia. Kyllä joillakin on helppoa!
Lauralla on tosiaan aika hyvät tukijoukot. Käy itse bailaamassa ja makoilee patjalla krapuloissaan, kun iskä tulee naisystävänsä kanssa asentamaan huonekaluja. Maksoikohan äiti Ikea-laskun?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ihan töitä tehnyt sillä läppärillä, eikä äitiä ja tätiä varmastikaan kukaan pakottanut konmarittamaan heidän kämppäänsä, jotkut vaan tykkää touhuta ja järjestellä, kun on ylimääräistä aikaa ja tekemisen puutetta.
36v nainen ja äiti käy siivoamassa kodin? WTF??
Laura on kyllä tämän ohjelman perusteella saamattomin nainen jonka tiedän. Miten vaikeaa on esim. Turusta ottaa mukaan lakanat ja peitto tai edes makuupussi kun tietää että uudessa Helsingin kämpässä ei ole mitään??
Ei ihme, ettei se Laura jaksa käydä salilla tai pitää itsestään huolta, eihän se jaksa ees asuntoa siivota. Naurettava prinsessa koko akka. Voisi kasvaa pikkuhiljaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä, että Kristiina K. ja Laura ovat ainoita, jotka näyttävät itsensä rehellisesti kameralle? Nuoremmilla naisilla tuntuu olevan aika laskelmoidun oloisena tavoitteena julkisuuskuvansa kiillottaminen (Erika, Sini) sekä itsensä promoaminen työmielessä (Erika, Sini, Kristiina N.). Esimerkiksi ryhmän laulajatähdiltä taitaa tulla uutta musiikkia ulos sopivasti synkattuna sarjan kanssa... Eipä siinä, hyvin nämä strategiat näyttävät uppoavan yleisöön ainakin täällä :)
Niin näyttää, mutta heidän rehellinen kuvansa on vaan ihan hirveä :D
Aivan kamala myötähäpeä Komulaista kohtaan! Istuu jossain yleisellä paikalla lattialla kameran kanssa ja valittaa, kun ohikulkevat ihmiset katsoo häntä, suurta julkkista! Mä väittäisin, että myös mua katsottaisiin, jos tekisin niin, vaikka olen tavis. Komulainen ei edes ole mikään julkkis sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitä muuta tehnyt kuin juontanut silloin tällöin jotain kuorosotia? Ja se itkeminen hammaslääkärissä! Siis hammaslääkäri teki työnsä, vaikka selvästi tunnisti, että saa tuoliinsa suuren Kristiina Komulaisen!!! Wuuhuu!
Mä tykkäsin Komulaisesta ennen tätä ohjelmaa, nykyään pidän kamalana, ekoistisenä, omaa napaa tuijottavana minäminäihmisenä, joka ei ota muita huomioon ja kuvittelee itsestään aivan liian suuria.
Sinistä tykkään aivan älyttömästi! Luonnollisen ja oikeasti mukavan oloinen.
Laura on aika rempseä ja laiska, mutta tykkään hänestäkin. Hauska nähdä, että joku pitää vielä huonommin huolta kodistaan ja kehtaa vielä esitellä sen telkkarissa!
Lautailijasta tykkään hänen iloisuudestaan, mutta olisi voinut antaa itsestään hieman enemmän.
Kirjoitteleeko tänne itsekkäiden vanhempien katkerat lapset, jotka eivät ole itse koskaan saaneet mitään apua ja tukea omilta vanhemmiltaan, ja ei kestetä sitä jos Lauran vanhemmat auttaa tytärtään arjessa? Laurallahan on aika paljon töitä, joten ei ole välttämättä aikaa/energiaa/tärkeintä alkaa käymään läpi turhia tavaroita, mitä voisi heittää pois. Eikä Lauralla vaikuta olevan omaa autoa Helsingissä (onko edes ajokorttia, kun ei koskaan itse aja), joten bussilla/taksillako sen olisi pitänyt huonekaluja hakea Ikeasta?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleeko tänne itsekkäiden vanhempien katkerat lapset, jotka eivät ole itse koskaan saaneet mitään apua ja tukea omilta vanhemmiltaan, ja ei kestetä sitä jos Lauran vanhemmat auttaa tytärtään arjessa?
Tää muakin naurattaa. "Hyvät tukijoukot" heitetään tuolla kuin se ois suurikin synti ja oikee halveksunnan aihe :-) Onhan sillä näköjään hyvät tukijoukot, hyvä niin, niitä me kaikki tarvitaan. Ei ole muilta pois. Meidän suvussa sama meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleeko tänne itsekkäiden vanhempien katkerat lapset, jotka eivät ole itse koskaan saaneet mitään apua ja tukea omilta vanhemmiltaan, ja ei kestetä sitä jos Lauran vanhemmat auttaa tytärtään arjessa?
Tää muakin naurattaa. "Hyvät tukijoukot" heitetään tuolla kuin se ois suurikin synti ja oikee halveksunnan aihe :-) Onhan sillä näköjään hyvät tukijoukot, hyvä niin, niitä me kaikki tarvitaan. Ei ole muilta pois. Meidän suvussa sama meininki.
Meillä myös, mutta meillä myös on tapa kiittää avusta eikä vaan maata sängyssä krapulaisena odottamassa, että kaikki tehdään juuri minun eteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös, mutta meillä myös on tapa kiittää avusta eikä vaan maata sängyssä krapulaisena odottamassa, että kaikki tehdään juuri minun eteeni.
No mistä tiedät, ettei Laura kiittänyt avusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ihme marttyyrimeininkiä, apua ei saisi pyytää eikä vastaanottaa, ihan kaikesta pitäisi aina selvitä itse, kun ollaan niin arjen supersankareita.
Kyllä meilläkin vanhemmat auttaa ja tukee,mutta kyllä kotimme ja raha-asiamme hoidamme itse. Voihan olla, että kohtaukset on leikattu ei niin edustavasti Lauran kohdalla, mutta huono maku on jäänyt..missä käytöstavat, välittäminen ja lämpö? Onkohan Laura vain palamassa loppuun ja yrittää pakoilla sitä?
Tuon Lauran meininki ihmetyttää aina vain enemmän. 36-vuotias perheenäiti joka elelee kuin 24-vuotias sinkku. Aika myöhään lapsetkin saanut niin luulisi että "menovaiheen" on ihan rauhassa saanut elää ettei enää tarvitsisi luututa baareissa. Saahan aikuinen tietysti aina välillä käydä ulkona mutta tuo meininki vaikuttaa aika lapselliselta. Ja suhde vanhempiin on enemmän kuin parikymppisellä, tuon ikäisenä kun Laura on ei enää pitäisi olla vanhemmistaan taloudellisesti riippuvainen ja suhde vanhempiin pitäisi olla toisinpäin, eli lapsi vähän enemmän huolehtii vanhemmistaan, vie vaikka joskun ulos syömään jne.
Vähän lapsellisen oloinen ja vastuuta pakoileva Laura. Itseäni häiritsee leveä nenä ja sen ääni, pikkujuttuja mutta yli en pääse.
Ei tässä lytätä ketään henkilönä vaan kerrotaan tuntemuksista, joita nämä tyypit ohjelman perusteella herättävät. Jos ei sitä kestä, ei pidä tällaiseen ohjelmaan minusta edes lähteä. Niin se julkisuus toimii, myös niinkin suurilla tähtösillä kuin pienen suomalaisen radiokanavan ohjelmapäälliköllä :-)