Iholla 2017
Kommentit (1274)
Lavameikki on vähän eri asia kuin päivämeikki.
Ja tuosta äitiydestä. Laurasta en osaa sanoa mitään, koska en usko kohtausten olevan kovin luonnollisia, kun kamera on läsnä koko ajan. Kuitenkin se, mitä ketjussa on mielestäni kritisoitu ei ole ulkonäkö tai sotkuisuus, vaan se, ettei Laura ole läsnä lapsilleen.
Samaistun kyllä vahvasti Erikaan. Mullakaan ei ollut kouluaikoinani juuri kontakteja ikäisiini poikiin, ja nykyään pidän itseäni huomattavasti (10-20 v) vanhemmista miehistä. Toisaalta muistan jo alakoulussa ihastuneeni pääsääntöisesti opettajiin koulukavereiden sijaan...
Aivan ihanaa suhtautumista Erikalta bändikaveriin. Pisteet nousi heittämällä. Voisin jotenkin kuvitella myös Sinin tuohon tilanteeseen, pitämässä huolta kaveristaan. Komulainen? Pohtisi ehkä itseään omassa hytissään miksei osannut olla oikein tukena. Nisula? No, ei kuvaisi tämmöistä matskua. Tai ainakaan leikkaus ei näyttäisi sitä.
Mites noi suomipopin (?) haastattelijat Kuronen ja se toinen? Aika törkee ja ahdistava haastattelu olisi tosiaan ollut tulossa, jos Erika ei olisi Dannystä puhunut..
Vierailija kirjoitti:
Mites noi suomipopin (?) haastattelijat Kuronen ja se toinen? Aika törkee ja ahdistava haastattelu olisi tosiaan ollut tulossa, jos Erika ei olisi Dannystä puhunut..
Joo epämiellyttävä olo jäi Sami Kurosesta ja Jenni A:sta. Haastatteluissa kuulostavat hyväntuulisilta ja avoimilta. Oli hyvä kuulla tuota kiristystä ennen haastattelua. Sai kokonaiskuvaa toiminnasta. Eikö se ollut Kurosen haastattelu, missä Matti Nykänen oli kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Samaistun kyllä vahvasti Erikaan. Mullakaan ei ollut kouluaikoinani juuri kontakteja ikäisiini poikiin, ja nykyään pidän itseäni huomattavasti (10-20 v) vanhemmista miehistä. Toisaalta muistan jo alakoulussa ihastuneeni pääsääntöisesti opettajiin koulukavereiden sijaan...
Kuulostaa että etsitte itsellenne isähahmoa.
T. Keittiöpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Keittiöpsykologi
Tai sitten toiset vaan rakastuu ihmiseen, ei ikään.
Nimimerkki 18 vuotta ikäeroa, 6 vuotta yhdessä
Te, jotka moititte Lauraa siitä, että hän ei ole läsnä lastensa kanssa - miten hän voisi olla aidosti läsnä samalla kun kuvaa? Eivätkö nämä kaksi asiaa sulje toisensa pois? Luulen, että hän käyttäytyy aika eri tavalla silloin kun kamera on pois päältä, samoin miehensä ja lapsensa.
Nisulan matsku on niin tylsää. Komulaisen mustekasetin vaihtokin oli mielenkiintoisempaa katsottavaa, kuin tuo Nisulan pallonheitto, sulkapalloilu ym. Ei olis haitannut yhtään, vaikka Nisula olisi pudotettu kokonaan pois, ja näytetty noita neljää muuta naista enemmän, täysin turha tyyppi tällaisessa formaatissa.
Inhottava on äitimyytti, jos koko ajan pitää olla niin helvetin läsnä, eikä saa olla poissa kotoa duunin tai hauskanpidon takia. Ei kyllä tee mieli tehdä lapsia, jos Suomessa äiteihin suhtaudutaan noin. Onhan niillä lapsilla kaksi vanhempaa, ja ihan hyvinvoivilta vaikuttavat! Ei mun oma isäkään aina niin läsnä ollut kotona, sellaista se on kun on vaativa työ, ihan hyvä isä silti ja hyvä tuli minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Nisulan matsku on niin tylsää. Komulaisen mustekasetin vaihtokin oli mielenkiintoisempaa katsottavaa, kuin tuo Nisulan pallonheitto, sulkapalloilu ym. Ei olis haitannut yhtään, vaikka Nisula olisi pudotettu kokonaan pois, ja näytetty noita neljää muuta naista enemmän, täysin turha tyyppi tällaisessa formaatissa.
Samaa mieltä. Ihan mukava tyttö, mutta kaikki pätkät on lähinnä sellasta jonninjoutavaa kameralle hönötystä. Eilen heiteltiin palloa rullaan, kiva kiva. Onko se sitten niin että muunlaista kuvamatskua Nisulasta ei vaan ole? Ajatteleeko se mistään mitään, opiskeleeko?
Mitä tulee Komulaiseen, en ymmärrä mikä leikkaajaa vaivaa: siitä on esitetty muutaman sekunnin pätkiä sellaisissa tilanteissa, joihin monilla ei ole pääsyä (esim. häntä kuvattiin johonki lehteen, siitä olisin mielelläni nähnyt enemmän) ja nyt näytettiin minuuttitolkulla jotain mustekasetin vaihtamista.
Kristiina K feikkasi ns. työpuhelun-Näyttö oli pimeänä.Muutenkin yrittää lavastaa elämäänsä ja syö koko ajan ja taatusti oksentamaan,kun kamera sammuu.
Huonossa jamassa on hän itsensä kanssa ja Laura samoin ja eivät itse sitä näe.Muutaman vuoden päästä kun katsovat näitä jaksoja-Voi harmittaa, jos/kun silmät aukeavat itsekeskeisyydesta ja minä minä-ajattelusta..
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka moititte Lauraa siitä, että hän ei ole läsnä lastensa kanssa - miten hän voisi olla aidosti läsnä samalla kun kuvaa? Eivätkö nämä kaksi asiaa sulje toisensa pois? Luulen, että hän käyttäytyy aika eri tavalla silloin kun kamera on pois päältä, samoin miehensä ja lapsensa.
Ei sulje pois, sillä kameran voi asettaa esim. pöydälle, ja tällöinhän Laura on myös itse kuvassa.
Mä ajattelen, että Laura on aika lailla itsensä näissä tilanteissa, ja ihailen kyllä sitä. Tässä yks päivä mutisi mm. että ois kiva tuntea intohimoa aviomiestään kohtaan...aika avointa puhetta siis.
Vierailija kirjoitti:
Enpä haluaisi olla Kristiina N:n naapuri, hirveää huutamista ja paukuttamista kerrostalossa.
Luin tämän kommentin ennen jakson katsomista ja olin hieman ymmälläni, kun tajusin mitä kutsuttiin "hirveäksi huutamiseksi ja paukuttamiseksi kerrostalossa". Kristiinallahan ei tainnut alakertanaapureita olla ja mielestäni ihan normaalia elämistä tuo oli. Ei kerrostalossa tarvi villasukat jalassa hiipiä. Toki ei myöskään soittaa musiikkia täysillä neljältä aamuyöllä, mutta siitähän ei nyt ollut kyse.
iPhonessa toi näyttö sammuu puhelun ajaksi...
Erika oli tosi ihana ystävä bändikaverilleen!
Luulin että kaikissa puhelimissa sammuu näyttö puhelun ajaksi. Oma lg ainakin pimenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KeittiöpsykologiTai sitten toiset vaan rakastuu ihmiseen, ei ikään.
Nimimerkki 18 vuotta ikäeroa, 6 vuotta yhdessä
Silloin kai kohteiden ikä vaihtelee, jos sillä ei ole merkitystä. Lainauksen ensimmäisen viestin kirjoittajahan kertoo, että pitää vanhemmista miehistä, ei kaikenikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä haluaisi olla Kristiina N:n naapuri, hirveää huutamista ja paukuttamista kerrostalossa.
Luin tämän kommentin ennen jakson katsomista ja olin hieman ymmälläni, kun tajusin mitä kutsuttiin "hirveäksi huutamiseksi ja paukuttamiseksi kerrostalossa". Kristiinallahan ei tainnut alakertanaapureita olla ja mielestäni ihan normaalia elämistä tuo oli. Ei kerrostalossa tarvi villasukat jalassa hiipiä. Toki ei myöskään soittaa musiikkia täysillä neljältä aamuyöllä, mutta siitähän ei nyt ollut kyse.
Onneksi suurin osa kerrostalossa asuvista ihmisistä osaa elää niin että normaalin elämisen äänet pysyy siellä omassa asunnossa, ilman että tarvitsee kuitenkaan "villasukat jalassa hiipiä".
Mutta kristiina karjui jokaisella pallonheitolla ja se pallokin piti hirveää pauketta. En tiedä paljonko kello oli siihen aikaan mutta varmaan tosi kiva naapurin laittaa lapsia nukkumaan tai yrittää itse nukkua.
Miksi Erikalla on aina noin hirveän paljon meikkiä, on paljon kauniimpi silloin kun on ihan kevyt ehostus tai on kokonaan ilman.