Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
521/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei kukaan halua olla kirjoitti:

daddyissues kirjoitti:

Siis ei siinä mitään jos seurustelee vanhemman miehen kanssa. Erikalla ja Dannyllä ei vain näytä olevan MITÄÄN yhteistä. Kaikki kohtaukset ja keskustelut tuntuvat niin jäätäviltä ja kiusallisilta seurata. En näe rakkautta, intohimoa, en mitään. Näen Erikan tyrkyttävän itseään seiskan toimittajille ja koittavan vetää dannya siihen mukaan. Saman ikäisenä ihmisenä voin vaan kauhistella, että mikä on mennyt pieleen? Eikö hän ole saanut lapsena huomiota kun nyt pyrkii hakemaan sitä mediasta? 

Olen samaa mieltä. Ei voi olla muuta yhteistä, kuin julkisuushakuisuus.

Itse seurustelin 22 vuotta nuoremman miehen kanssa kuusi vuotta ja uskon, että meillä oli paljon enemmän yhteistä, kuin näillä kahdella, mutta en kestänyt enää kuunnella ympärillä olevien ihmisten kommentteja, kuten esim.; va fan gör den där snygga ynga killen, me den där gamla gumman!

Olin vanhempi, kuin äitinsä ja sitten vaan kypsyin noihin kommentteihin ja sanoin, että on parempi erota ystävinä, etsi ikäisesi nainen.

Uskon kuitenkin, että meillä oli syvemmät tunteet toisiamme kohtaan, kuin tyrkky Erikalla ja Dannyllä.

Vielä vuosi eromme jälkeen, hän soitti minulle puhelimessa Samuli Edelmanin kappaleen "....se olen minä, joka voi kuivata sun kyyneleet"

Vaikka hän ei kertonut

Ei kertonut mitä?

Vierailija
522/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5141 kirjoitti:

Miksi Erikaa pitäisi kiinnostaa, miltä suhde ulkopuolisille näyttää? Eikö se ole tärkeintä, että tykkää toisesta ja molemmat viihtyvät toisensa seurassa? Avartakaa oikeesti maailmankuvaanne. Sitä tulee elämässä kaikenlaisia ihmisiä vastaan. 

Ei kai pitäisikään, mutta jostain syystä, ehkä nuoruudesta ja epävarmuudesta johtuen, hän tuntuu antavan liikaa painoarvoa muiden mielipiteille ja pahoittavan niistä mielensä. Toivottavasti suhde Dannyn kanssa vaikuttaa hänen itsetuntoonsa myönteisesti, vaikka mies vaikuttaa aika dominoivalta.

Minusta Danny ei vaikuta suoranaisesti dominoivalta vaan tietyllä tavalla itsekkäältä. Hän ei ehkä enää tuossa iässä jaksa vääntyä itse solmuun toisen eteen eikä antaa itsestään niin paljon, että toinen tuntisi itsensä kuningattareksi, kuten yleensä parinmuodostuksen alussa tehdään. Erika vaatimattomista oloista syntyisin tyytyy murusiin ja on niihin jopa tyytyväinen, kun ei paremmasta tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.

Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.

Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..

Onko muita, jotka muistavat Lauran blogihistoriasta ajat, jolloin pokaili tuota Aleksia. Taisi muuttaa Turkuunkin ihan vaan siksi. Vaikka oli duunissa iltasanomissa vai iltalehdessä Jelsingissä. Pendelöi Pendolinolla, kunnes heittäytyi friikuksi.  Luulen, että Lauran mies suhtautuu kuvauksiin vähän niin kuin Danny, ja siksi ei juuri tee tai sano mitään kameran kuvatessa.

Vierailija
524/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama Laura, joka kirjoitti JVG-kirjan?

Vierailija
525/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ihan ok huomautella jatkuvasti Erikan ihosta, mutta esim. Lauran hienoisesta ylipainosta puhuminen varmasti tuomittaisiin saman tien?

Minulla on Roat ja antibioottikuurit syötynä, kalliit puhdistustuotteet ja akneiholle sopivat, hoitavat meikkituotteet ostettuna (suurimmaksi osaksi tosin ilman meikkiä, nuo juhlia yms. varten), ja iho on silti kehno. Geeneistä kiinni, sanoi lääkäri viimeksi.

Mistä päättelet, että se olisi jotenkin ok, huomautella kummastakaan. Siksikö, että tämän ketjun kommentoijista ei irtoa raivoa ja riitaa.

Vierailija
526/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin sen Erikan biisin nimeltään: ettei mee elämä hukkaan ja täytyy sanoa, että ei tehnyt vaikutusta, levyversio ainakaan. Livenä varmasti toimii paremmin ja Erikahan on taitava laulamaan tangoa. Toivottavasti hänelle tehdään kunnon kappaleita ja pääsee tekemään omaa juttuaan.

Järkyttävän kehno tusinabiisi tosiaan. Ja tyylilajikin vähän siltä väliltä. Ehkä saa parempia biisintekijöitä, kun tulee tunnetummaksi, toivotaan.

Vierailija
527/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sama Laura, joka kirjoitti JVG-kirjan?

Taitaa olla.

Vierailija
528/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.

Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.

Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..

Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.

Erika tämän kauden suosikki. Energinen ja vilpitön.

Ihan vasta justhan he toissakesänä? menivät naimisiin, vai avoliittovaihettako tarkoitat.

Laura tuntuu ärsyttävästi onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyy, joten odottelinkin, milloin alkaa hänen ilkeämielinen lyttäämisensä. Muista Laura että olet ihan paras ja ihanin.

Vierailija
529/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina N. on symppis tyyppi, mutta allekirjoittaa täysin oman näkemykseni urheilijoista. He ovat todella tylsiä! Onko se sitten niin että urheilijoilta vaadittavaa itsekuria löytyy ihmisiltä jotka ovat hieman yksinkertaisia? En tällä tarkoita, että olisivat tyhmiä, vaan että tällaisilla tyypeillä on helppo keskittää ajatuksensa ja tekemisensä yhteen asiaan ja pysyä siinä. Esimerkkinä vaikka Matti Nykänen, oman lajinsa huippu aikoinaan, mutta kieltämättä hyvin yksinkertainen ihminen.

Vaikea yhdistää ketään filosofi-henkistä ajattelijaa keskittymässä treenaamiseen huipputasolla tehden samoja toistoja päivästä toiseen blokaten päässä pyörivät ajatukset.

Ainakaan Kristiina N. ei ole toistaiseksi paljastanut mitään ajatusta itseltään, joka ei liittyisi urheiluun. Juurikin niin kuin Tero oli miesten kaudella.

Vierailija
530/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikki jaksot ja lukaisin sen jälkeen keskustelun läpi.

Ihmettelen, miten kukaan samaistuu Lauraan. Älyttömän tylsä tyyppi, josta tulee kuva, et ei pidä huolta mistään. Ei itsestään, perheestään, kodistaan. Jotenkin vaan laiskuuden multihuipentuma! Ja se syöminen argh. Miksi joka kaudella pitää olla tollanen jatkuvasti mussuttava tyyppi?

Niin no, jotkut meistä on vaan laiskoja. Kuten Laura. Ja minä.

Toisaalta Laura tekee paljon töitä ja pitää osaltaan huolta perheen toimeentulosta. Sikäli paljon ahkerampi, kuin vaikkapa minä. Laura on ainoa, jonka vuoksi viitsii ylipäätään katsoa tätä kautta, niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse esittää mitään.

Jaa, minusta taas jotenkin tuntuu, että hän nimenomaan esittää elämäänsä eli yrittää täyttää tietyn genren raamit mahdollisimman hyvin ja se todellinen Laura jää kaikkien puitteiden varjoon. 

Millainen arvelet sen todellisen Lauran olevan? Ja mikä mahtaa olla tarkoittamasi genre, jonka raameihin itseänsä sovittelee?

Taidan olla ihan pihalla näistä genreistä, sen tiedän, että erotiikan papittareksi itseään on joskus luonnehtinut,  ja on kirjoittanut aika lihallisia runojakin jo tosi nuorena.

Vierailija
531/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina N:n kohdalla näyttää käyneen Terot: Hänestä ei saa mitään irti, ainoastaan urheilu, urheilu, urheilu. Kyllästyttää.

Itselleni ei ole edes käynyt selväksi, kenestä puhuu, kun käyttää me-muotoa ja kuka se miekkonen on, joka häilyy välillä kuvan taka-alalla. Rannevamma on toistaiseksi ainoa asia, jonka hänestä on oppinut tietämään. Eikä sitäkään oikeastaan sen tarkemmin, kuin, että vamma. Ehkä uskaltaa avautua jatkossa, odotellaan.

Vierailija
532/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5141 kirjoitti:

Miksi Erikaa pitäisi kiinnostaa, miltä suhde ulkopuolisille näyttää? Eikö se ole tärkeintä, että tykkää toisesta ja molemmat viihtyvät toisensa seurassa? Avartakaa oikeesti maailmankuvaanne. Sitä tulee elämässä kaikenlaisia ihmisiä vastaan. 

Ei kai pitäisikään, mutta jostain syystä, ehkä nuoruudesta ja epävarmuudesta johtuen, hän tuntuu antavan liikaa painoarvoa muiden mielipiteille ja pahoittavan niistä mielensä. Toivottavasti suhde Dannyn kanssa vaikuttaa hänen itsetuntoonsa myönteisesti, vaikka mies vaikuttaa aika dominoivalta.

Minusta Danny ei vaikuta suoranaisesti dominoivalta vaan tietyllä tavalla itsekkäältä. Hän ei ehkä enää tuossa iässä jaksa vääntyä itse solmuun toisen eteen eikä antaa itsestään niin paljon, että toinen tuntisi itsensä kuningattareksi, kuten yleensä parinmuodostuksen alussa tehdään. Erika vaatimattomista oloista syntyisin tyytyy murusiin ja on niihin jopa tyytyväinen, kun ei paremmasta tiedä. 

Vaikea sanoa, kun ei tiedä, mistä heidän suhteensa on alkanut, että olisiko Dannyn puolelta jotain varautuneisuutta, jos aloite on tullut siis Erikan puolelta. Jos Dannylla on takaraivossa ajatus, että onkohan tuo tosissaan vai hyötymistarkoituksessa mun kaa. Siihen viittaisi Erikan tarve maksaa itse kulunsa. No, ehkä saamme tietää asiasta enemmän, ehkä emme.

Vierailija
533/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.

Ihan vasta justhan he toissakesänä? menivät naimisiin, vai avoliittovaihettako tarkoitat.

Laura tuntuu ärsyttävästi onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyy, joten odottelinkin, milloin alkaa hänen ilkeämielinen lyttäämisensä. Muista Laura että olet ihan paras ja ihanin.

Anteeksi, en tunne tätä Lauraa sen kummemmin, ja siksi kysynkin että missä kaikessa hän on onnistunut?

Olen tainnut nähdä jonkin kolumnin hesarissa, jossa hän ruotii jotain tv-ohjelmaa. Täällä mainittu kirja Saara Aallosta. Iholla-ohjelman mukaan aloitti aamuradion juontajana. Ovatko nämä merkittäviä onnistumisia?

Vierailija
534/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon päässyt Iholla -sarjaan mukaan vasta tällä kaudella (kiitos murtuneen jalan ja loputtoman vapaa-ajan!), niin mulla ei ole vertailukohtaa mihinkään. Pidän kuitenkin kovasti Sinistä, ja niin kuin porukka on maininnut, sillä on ihan mieletön hymy ja vaikuttaa symppikseltä! Lauran mutustaminen ällöttää.. Kristiinat ei kiinnosta oikein, ehkä osaltaan siksi että Komulaisen mediakuvasta en ole koskaan oikein pitänyt, ja lumilautailija jäänyt.. valjuksi? Erika vaikuttaa symppikseltä ja energiseltä, mutta tuo Danny -kuvio.. Eeeeeiih!

Pääsisikö teidän kehumia aikaisempia kausia (paitsi Katsomon kolmosta) katsomaan jostain, ootteko huomannu?

En tiedä ykkös- ja kakkoskaudesta. että näkeekö mistään, mutta tuo kolmoskausi, jos se on siis se miesten kausi, on ehdottomasti kaikista paras.

Vierailija
535/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisivat mennä naimisiin tuon äksidentin jälkeen. Olisikohan osasyy asiaan. Lauraa ei hirveästi avioliitto aiemmin kiinnostanut.

Tiedän aisankannattajan tutun, mies kuulemma avautuu pikkupäissään useastikin Laurasta. Taisi rakastua kunnolla.

Vierailija
536/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en tunne tätä Lauraa sen kummemmin, ja siksi kysynkin että missä kaikessa hän on onnistunut?

Olen tainnut nähdä jonkin kolumnin hesarissa, jossa hän ruotii jotain tv-ohjelmaa. Täällä mainittu kirja Saara Aallosta. Iholla-ohjelman mukaan aloitti aamuradion juontajana. Ovatko nämä merkittäviä onnistumisia?

Että huonosti onnistuttu. Eihän onnistumisia arvotettu tässä mitenkään asteikolle mitätön-merkittävä.

Mutta vaikka kaltaisillesi negatiivisille ihmisille pitäisi kääntää selkänsä ja jättää odottamaan omin voimin oivallusta elämän tarkoituksesta, tarkennan sen verran, että on onnistunut saavuttamaan asiat, joita on itse halunnut. Kivoja duuneja, joista saa kivasti palkkaa, unelmiensa asunnon, kesämökin saaristossa, miehen, jonka kanssa perustaa perheen, lapset,

Mutta kerro ihmeessä, jos koet jääneesi jotenkin Lauran tai jonkun muun varjoon, mitä meidän tulisi tietää sinun merkittävistä saavutuksistasi, jos se oli pointtisi? Vai ihan yleisestä epäonnistumisestako kyvyttömyys kokea iloa tai positiivisuutta johtuu. Otan osaa ja kannustan kuitenkin jatkamaan harjoituksia.

Vierailija
537/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että huonosti onnistuttu. Eihän onnistumisia arvotettu tässä mitenkään asteikolle mitätön-merkittävä.

Mutta vaikka kaltaisillesi negatiivisille ihmisille pitäisi kääntää selkänsä ja jättää odottamaan omin voimin oivallusta elämän tarkoituksesta, tarkennan sen verran, että on onnistunut saavuttamaan asiat, joita on itse halunnut. Kivoja duuneja, joista saa kivasti palkkaa, unelmiensa asunnon, kesämökin saaristossa, miehen, jonka kanssa perustaa perheen, lapset,

Mutta kerro ihmeessä, jos koet jääneesi jotenkin Lauran tai jonkun muun varjoon, mitä meidän tulisi tietää sinun merkittävistä saavutuksistasi, jos se oli pointtisi? Vai ihan yleisestä epäonnistumisestako kyvyttömyys kokea iloa tai positiivisuutta johtuu. Otan osaa ja kannustan kuitenkin jatkamaan harjoituksia.

Itse kirjoitat että negatiivinen kirjoittelu johtuu siitä että hän "ärsyttävästi onnistuu kaikessa". Mahtaako kuitenkaan olla näin?

Ihan kiva jos hänen elämänsä on sinun mielestäsi sarja onnistumisia, mutta se, joka ei tunne häntä entuudestaan ei välttämättä tiedä hänen tekemisistään sen kummemmin.

Ja Iholla saattaa luoda vähän muunkinlaista kuvaa Lauran elämästä. Ikävää että pahoitat siitä mielesi. 

Vierailija
538/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisivat mennä naimisiin tuon äksidentin jälkeen. Olisikohan osasyy asiaan. Lauraa ei hirveästi avioliitto aiemmin kiinnostanut.

Tiedän aisankannattajan tutun, mies kuulemma avautuu pikkupäissään useastikin Laurasta. Taisi rakastua kunnolla.

Miksi osti itselleen Nykistä kihlasormuksenkin ennakkoon jo kauan sitten, jos ei olisi halunnut naimisiin?

ps. aisankannattaja-sanan merkitys ei taida olla sinulla tiedossa...

Muistan, kuinka taannoin Lauran ystävästä, valokuvaaja Kaisasta  joku täällä avautui hartaasti, kuinka avioliitto ei häntäkään kiinnostanut. dejavu ja fläshbäk :D

Vierailija
539/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osti itselleen Nykistä kihlasormuksenkin ennakkoon jo kauan sitten, jos ei olisi halunnut naimisiin?

ps. aisankannattaja-sanan merkitys ei taida olla sinulla tiedossa...

Muistan, kuinka taannoin Lauran ystävästä, valokuvaaja Kaisasta  joku täällä avautui hartaasti, kuinka avioliitto ei häntäkään kiinnostanut. dejavu ja fläshbäk :D

Pahoittelut, en tosiaan tiennyt oikeaa termiä.

Taitaa olla nimeltään Kaisu tuo nainen. Enempää hänestä tai avioliitostaan en tiedä :)

Vierailija
540/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitat että negatiivinen kirjoittelu johtuu siitä että hän "ärsyttävästi onnistuu kaikessa". Mahtaako kuitenkaan olla näin?

Ihan kiva jos hänen elämänsä on sinun mielestäsi sarja onnistumisia, mutta se, joka ei tunne häntä entuudestaan ei välttämättä tiedä hänen tekemisistään sen kummemmin.

Ja Iholla saattaa luoda vähän muunkinlaista kuvaa Lauran elämästä. Ikävää että pahoitat siitä mielesi. 

No, minusta ihminen, joka lähtökohtaisesti ajattelee, että vain merkittävät onnistumiset ovat  onnistumisia, on negatiivinen ja jollain tavalla katkeroitunutkin. Alun perin viittasin negatiivisella kirjoittelulla tuohon syväkurkkuun, joka tuntee Lauran niin hyvin, että tietää tämän kaikki seksikumppanitkin. Se et ilmeisesti siis ollut sinä.

Mutta en suinkaan pahoita mieltäni siitä, minkä kuvan ihmiset ohjelman perusteella Laurasta tai kenestä muustakaan saavat, ainoastaan siitä, että jotkut toteuttavat ihmisyyttään pahansuovilla anonyymikommenteilla vauva-av:lla. Ja siis niiden ihmisten puolesta. Poloisilla menee elämä hukkaan.