Iholla 2017
Kommentit (1274)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Sinistä, Erikasta ja siitä lumilautailijasta, vaikka on vähän tylsähkö. Perheenäidin pissakakkaista esityselämää en jaksa seurata, enkä Kristiina Komulaista minäminä-juttuineen. Hiukan itsekeskeinen ja itseään alleviivaava henkilö, huomaa miten julkisuus voi muuttaa ihmisen käsitystä itsestään ja itsestään toisten silmissä. Nauraisin jos joku mun tuttu heittäisi tuollaista juttua mulle, en jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. PS. Kristiina ei pelota, häntä ei vain jaksa kuunnella.
Itselleni vasta eilisessä jaksossa selvisi, ettei Komulainen elä yhdessä lapsensa isän kanssa eli on ilmeisesti eronnut. Voisiko tuo korostunut itsetutkiskelu jotenkin liittyä edelleen eroprosessiin, yksinäisyyteens tms.? Ihan spekulointia tietysti, en ole lukenut hänestä tähän mennessä yhtään lehtihaastattelua tai muuta, sarjan varassa näitä pohdin. On jotenkin riutuneen oloinen, mutta voi johtua aktiivisista liikuntaharrastuksista. Hurja vauhti oli ainakin endurossa päällä. 😜
Kiinnostavia tyyppejä omalla tavallaan kaikki, koukkuun jäin.
Vierailija kirjoitti:
ihmisyys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Danny matkustaa businessluokassa samaan aikaan kun tyttöystävänsä matkustaa ahtaammin koneen perällä :D eikö olisi herrasmiehenä voinut erikallekin upgraden ostaa.. varmastikaan ei rahasta papalla pula?
Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että Erika haluaa itse maksaa lentonsa, eikä elää toisen rahoilla?
Niin varmasti haluaakin, ja on maksanutkin lentonsa/majoituksensa itse. Mutta oman käsitykseni mukaan parisuhteessa ihana ele paremmin tienaavalta osapuolelta on tuollainen "hemmottelu", joksi upgradea voi kutsua. Jos sitä ylimääräistä kerran on. Tai ainakin itse Erikan tilanteessa naisena arvostaisin sitä, että jos kimpassa lähdetään matkalle niin kimpassa tosiaan matkustetaan, mielellään myös vierekkäisillä paikoilla.
Jos puhut vain omasta puolestasi, miksi vedät Erikan tähän esimerkiksi. Joo joo, voi olla kiva saada lahjaksi kaikenlaista, mutta matkakuluihin osallistuminen on vähän kuin "ostin sulle nyt kahden viikon ruuat, kun mulla on varaa" -tyylinen juttu. Minäkään en halua miesystäväni maksavan matkojani tai hotelleja. Arvostan sitä, että mahdollisuutta tarjotaan, mutta en silti tartu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko niille lapsille vaan sanoa, että nyt loppuu nuo kakkajutut, kun varmasti osaavat muutakin puhua? Vai onko tämä joku "lapset saa vapaasti ilmaista itseään läpälää " -juttu?
Eikös asiantuntijat opasta, että noita juttuja ei vaan pitäisi noteerata? Monilla lapsilla on tuollainen vaihe, toisilla kestää vaan pidempään.
Erikalla todella huono iho. Miksei ole hoidettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu siitä miksi Erika kutsuu Ilkkaa Dannyksi luultavasti sen takia, että julkisuudessa hän on Danny. Vai puhuvatko ihmiset enemmän Ilkka Lipsasesta? Tuskin.
Uskon että Danny on jo lähipiirissäkin vakiintunut nimi Dannylle. Minulla on ystävä, joka tuntee Dannyn ja hänen perheensä henkilökohtaisesti, ja tämä ystävä puhuu aina vain Dannysta, ei koskaan Ilkasta. Ja mistään julkisuudenhakuisuudesta tai brassailusta tuskin on kyse.
Tarkoitat perheellä ilmeisesti jotain muita kuin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Sinistä, Erikasta ja siitä lumilautailijasta, vaikka on vähän tylsähkö. Perheenäidin pissakakkaista esityselämää en jaksa seurata, enkä Kristiina Komulaista minäminä-juttuineen. Hiukan itsekeskeinen ja itseään alleviivaava henkilö, huomaa miten julkisuus voi muuttaa ihmisen käsitystä itsestään ja itsestään toisten silmissä. Nauraisin jos joku mun tuttu heittäisi tuollaista juttua mulle, en jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. PS. Kristiina ei pelota, häntä ei vain jaksa kuunnella.
Itselleni vasta eilisessä jaksossa selvisi, ettei Komulainen elä yhdessä lapsensa isän kanssa eli on ilmeisesti eronnut. Voisiko tuo korostunut itsetutkiskelu jotenkin liittyä edelleen eroprosessiin, yksinäisyyteens tms.? Ihan spekulointia tietysti, en ole lukenut hänestä tähän mennessä yhtään lehtihaastattelua tai muuta, sarjan varassa näitä pohdin. On jotenkin riutuneen oloinen, mutta voi johtua aktiivisista liikuntaharrastuksista. Hurja vauhti oli ainakin endurossa päällä. 😜
Kiinnostavia tyyppejä omalla tavallaan kaikki, koukkuun jäin.
Minusta kaikilla kausilla lähes kaikilla osallistujilla keskeisenä sisältönä on nimenomaan ollut itsetutkiskelu, joillakin se on pinnallista, kuten toistaiseksi tällä kaudella vaikkapa lumilauta-Kristiinalla ja miesten kaudella Terolla, mutta olen käsittänyt, että tässä formaatissa on nimenomaan se oma itse keskeinen sisältö. Jostain syystä Kristiina K:n persoona herättää täällä voimakasta mielipiteenvaihtoa, vaikka esimerkiksi ekalla kaudella oli se pienten poikien äiti, joka samalla lailla tilitti ja analysoi itseään, ei nyt muistu nimi mieleen, nainen, jolla oli tontti Roomassa.
Toinen koukussa oleva
Toi Sinin tutkijoiden haukkuminen oli tosi tietämätöntä ja turhaa ja lumilautailijatyttö mukava, mutta TYLSÄ! Kristiina K on ollut nyt huomattavasti vähemmän rasittava kun ensimmäisissä jaksoissa.
Sitten Erika ja Danny.. Danny on kauheen ärtynyt kokoajan! Luulis et ois iloinen kun tollanen nuori nainen seurana..
Kaksi viimeistä jaksoa olleet super tylsiä.. Ens kaudelle toivottavasti valitaan tavis miehiä ja naisia. Varmana löytyy erikoisia ja mielenkiintoisia persoonia jotka haluaisi mukaan ohjelmaan.
En ymmärrä miksi Erikan finnit on saaneet alapeukkua kun totisesti on finnejä paljon ja nykyään on hoito niihin. Vai eikö meikit ole hänellä laadukkaita tai puhdistus?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Erikan finnit on saaneet alapeukkua kun totisesti on finnejä paljon ja nykyään on hoito niihin. Vai eikö meikit ole hänellä laadukkaita tai puhdistus?
Jos nyt oikeasti olet noin tyhmä, niin minäpä kerron, että ei ole olemassa hoitoa, joka varmasti toimisi finneihin. Itsellänikin niitä tuppasi tulemaan teininä kokoajan, mutta vasta reilusti yli parikymppisenä iho rauhottui, vaikka ruokavalio ja ihonhoito pysyi täysin samana.
Moni viittaa iholla Teroon ja vaikka oon ollut ohjelman fani (kaikki kaudet, kaikki jaksot) en millään saanut päähäni kuka ihme tää Tero oli. Googlasin ja hetken aikaa tuijotin kuvia ennenkuin välähti, että tosiaan, tälläinen tyyppi oli. Point proven? :D
Erika ei ole teini. Kyllä roacutan vie aknen mennessään ja hinta ei ole este.
Vierailija kirjoitti:
Erika ei ole teini. Kyllä roacutan vie aknen mennessään ja hinta ei ole este.
Roaccutan ei todellakaan vie kaikkien aknea mennessään vaan akne voi uusia kuurin jälkeen ja usein uusiikin. Sen sijaan lääke tuo tullessaan sivuvaikutuksia kuten lihas- ja nivelkipuja, masennusta, ihon herkistymistä ja kuivumista, limakalvojen kuivumista jne. Kaikki eivät halua elimistöönsä tuollaista myrkkyä.
Tähän ohjelmaan ei ehkä kannattaisi ottaa mukaan ihmisiä, jotka ammatikseen harrastavat jotain urheilua. Se kun tuppaa väkisin menemään sitten siihen, että koko elämä pyörii sen oman lajin parissa eikä ihmisestä saa oikein mitään muuta mielenkiintoista irti.
Lauran lapset ovat kuin suoraan Tahdon asiasta.
Täällä mainittiin, että Erikan ja Dannyn suhde voisi olla pelkkä julkisuustemppu. Enpä ollut tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun joku muu toi sen mahdollisuuden esiin, niin onhan se varteenotettava vaihtoehto. Jotain viitteitä sellaisesta olisi sarjassakin nähtävissä, jos siltä kannalta tulkitsee. Dannyn epäromanttisuus, kuvan lähettäminen ja sen suunnittelu, matkustus eri luokissa omilla rahoilla, Erikan maininta, ettei tiedä, missä Danny on, äänenpaino, jolla Erika sanoi sanan lemmenloma, täällä mainittu asia, että Erika näyttää keräävän kaikki lehtileikkeet itsestään, puhe pyrkimyksestä hallita ja suunnitella julkisuuttaan... Siis tuo suhdehan on asia, joka tuo molemmat osapuolet esiin ja saa ihmiset kiinnostumaan.
Kuka laittaa rannalle huulipunaa???
Ketä nuo lihavat miehet on Erika ja Dannyn lomaseurueessa? Jompikumpi Erikan isä? Toinenhan heistä otti sen yhteisvalokuvan, joka lähetettiin Iltasanomiin.
Julkisuustemppu olisi ristiriidassa ton kanssa miten Erika puhuu julkisuudesta. Sitä en kylläkään tajua miksi tehdä itse suuri numero instagram kuvien uutisiin. Valitettavaa, mutta lehdet repii kaikkien kohtalla heti jos vaan vähänkin mielenkiintoista saa irti.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä (29 vee) on ollut teini-iästä asti enemmän tai vähemmän finnejä. Muutaman vuoden sisällä iho on rauhoittunut. Edelleen kuitenkin silloin tällöin tulee kasa finnejä, vaikka elintavat pysyvät samana. Aikuisiällä finnit ovat enemmän hormonaalisia, jotka eivät liity meikkien laadukkuuteen tai puhdistukseen.
Uskon että Danny on jo lähipiirissäkin vakiintunut nimi Dannylle. Minulla on ystävä, joka tuntee Dannyn ja hänen perheensä henkilökohtaisesti, ja tämä ystävä puhuu aina vain Dannysta, ei koskaan Ilkasta. Ja mistään julkisuudenhakuisuudesta tai brassailusta tuskin on kyse.