Iholla 2017
Kommentit (1274)
Erika ja kristiina k ovat maalaistyttöjä. Erikalle tuo julkisuus on huumaa ja siksi vielä danny ihanteena. Komulainen rimpuilee uskonsa ja maalaisuutensa kanssa ja siksi tilittää. Olis kyllä mukavampi katsoa vaikka heidän normi päiväänsä kun tuota itsetutkiskelua.
Tuo Erika on niin ihanan oloinen tyttö. Ansaitsee hyvän miehen.
Komulaista seuratessa herää monia ajatuksia. Monesti tiukoissa uskonlahkoissa (esim nyt tuo jehovalaisuus) kasvaville lapsille persoonallisuus ei kehity täysin normaalisti ja oma identiteetti on täysin hukassa sillä lahkot korostaa yhteisöä, ei juurikaan yksilöllisyyttä omana persoonana.
Kun lahkosta eroaa, onkin tyhjän päällä ja joutuu kokoajan pohtimaan sitä, kuka oikeasti edes on. Olen itse käynyt läpi samantyylistä. Kristiina vaikuttaa todella tarkkailevalta itseään ja ajatuksiaan kohtaan ja kokee jatkuvia oivalluksia itsestään ja jakaa niitä muillekkin, vaikka monia tuskin kiinnostaakaan. Itsekin oivallan lähes päivittäin itsestäni jotain uutta mutta en minä niistä juuri muille puhu, tosin kaikista merkityksellisimmistä keskustelen terapeuttini kanssa. Jotkut vaan ovat eri vaiheessa itsensä kanssa kuin toiset. En tiedä höpötänkö ihan puutaheinää mutta tällainen olo tuli Kristiinaa katsoessa kun tunnistin hänessä joitain ärsyttäviä piirteitä joita itsellänikin on.
"Kun lahkosta eroaa, onkin tyhjän päällä ja joutuu kokoajan pohtimaan sitä, kuka oikeasti edes on. Olen itse käynyt läpi samantyylistä. Kristiina vaikuttaa todella tarkkailevalta itseään ja ajatuksiaan kohtaan ja kokee jatkuvia oivalluksia itsestään ja jakaa niitä muillekkin, vaikka monia tuskin kiinnostaakaan."
Voin itsekin lahkosta lähteneenä allekirjoittaa tämän. Nykyään oonkin vähän sosiaalisesti erakoitunut, koska mun vaikea olla oma itseni tai pitää rajojani porukassa. Tuntuu, että se "oma itse" katoaa porukassa. Se johtuu ihan varmasti tuosta taustasta, jossa joutui aina sovittamaan omaa identiteettiä vastaamaan yhteisön identiteettiin. Tuo hapuilu oman identiteetin suhteen jostain syystä ärsyttää Kristiinan kohdalla, vaikka ei itse sen suhteen ole yhtään sen pidemmällä.
Jehovan todistajathan eivät hyväksy kiroilua eivätkä käsitysteni mukaan extreme-urheilulajeja joten tulee käsitys siitä yrittääkö Kristiina olla nyt kovaa muijaa ja mahdollisimman kaukana lahkon opeista. Ärsyttävää hapuilua jokatapauksessa.
Haaveileekohan Laura siitä juontajaparistaan?
Musta tuntuu et tulisin törkeen hyvin toimeen Sinin kanssa. Vähän turhiksena aikaisemmin pitänyt / ei mielipidettä, mutta aika symppis on! Ja IHANA hymy!
Kuka tää Laura on? Pitäiskö tietää?
Sini vaikuttaa kyllä aivan ihanalta tyypiltä! Saan hänestä tosi positiiviset vibat, aiemmin olen pitänyt häntä ihan toisenlaisena :)
Vierailija kirjoitti:
Jakson lopussa läski ukko huusi, että " D on 74 v, pitäisikö sen hengata mummojen kanssa" ja naikkonen myötäili. Yleensä papat hengaavat mummojen kanssa ja vaikka pappa värjäisikin hiuksensa vaalealla, on hän yhtä pappa kuin muutkin ikäisensä.
Ihanat läskit papat rannalla. Saiskohan ne edes mummoista seuraa? :D
Dannyn takatukka vaan hulmuaa kun ajavat skootterilla 😂😂😂
Laura Friman on jotenkin outo, nolostuttava ja ällö syöpötellessän. 😲 Ja toi Erika ja Danny..olen sanaton!
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainittiin, että Erikan ja Dannyn suhde voisi olla pelkkä julkisuustemppu. Enpä ollut tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun joku muu toi sen mahdollisuuden esiin, niin onhan se varteenotettava vaihtoehto. Jotain viitteitä sellaisesta olisi sarjassakin nähtävissä, jos siltä kannalta tulkitsee. Dannyn epäromanttisuus, kuvan lähettäminen ja sen suunnittelu, matkustus eri luokissa omilla rahoilla, Erikan maininta, ettei tiedä, missä Danny on, äänenpaino, jolla Erika sanoi sanan lemmenloma, täällä mainittu asia, että Erika näyttää keräävän kaikki lehtileikkeet itsestään, puhe pyrkimyksestä hallita ja suunnitella julkisuuttaan... Siis tuo suhdehan on asia, joka tuo molemmat osapuolet esiin ja saa ihmiset kiinnostumaan.
Erikan artistiura ei lähtenyt nousuun eikä mediakaan ollut hänestä kiinnostunut, mutta sitten kuvaan astui DANNY ja johan rupesi uutista syntymään, tosin ei edelleenkään laulaja-Erikasta, vaan Dannyn nuoresta "tyttöystävästä". Jos nuo kaksi ovat pari, niin ei voi mitään. Tosin Erikan artistiura on vieläkin tuiki tuntematon.
Ketähän suklaapähkinää Laura himoitsee? Jani Nivalaa, Tuomas Enbuskea vai jotain muuta? :D
Tää kausi on sanoinkuvaamattoman TYLSÄ!!!! Kauhea ikävä mahtavaa Venla Kokkosta ja Heli Kajoa esmes, samoin muita joille tapahtui ja jotka yllättäen osasivat olla kameran kans paljon paremmin kuin nää uivelot joiden piti olla kuvaamiseen tottuneita. Puuduttavaa skeidaa.
Danny ei vieläkään suostu käyttämään kypärää.
Manda-chihu on niin söpö. Ja tosi eloisa ja pirteä 10-vuotiaaksi.
70-l blondattu moppitukka on niin ihq :D