Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
341/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voi olla hyvinkin erilaista, eikä se ole tässäkään tapauksessa välttämättä laskelmoitua. Uskon että Erika kunnioittaa Dannya valtavasti ja ihannoi tämän taiteilijaelämää.

Vierailija
342/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään mutta on hirveää ajatella erika ja danny harrastamassa seksiä, onkohan erikalla silmät kiinni?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy jotenkin sääliksi tuo Erika....Viettää nuoruuttaan vanhusten kanssa, bändin "pojatkin" jotain keski-ikäisiä. Voi myöhemmin kaduttaa.

Erikan henkilökohtaisesti tuntevana voin sanoa, ettei häntä todellakaan tarvitse sääliä vaan päinvastoin olla iloinen hänen puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä joka kuuli heidän suhteestaan ja totta kai itsekin olin ensin että mitähän helevettiä, mutta pian kävi ilmi, että heidän suhteensa perustuu todella syvään sielujen sympatiaan. Tuskin sellaista suhdetta tulee ikinä katumaan. 

Kaduttaa se ehkä siinä vaiheessa, kun luokkakokousessa keskustellaan yövalvomisista, vaipanvaihdoista, soseiden maisteluista ja siitä, kuinka tuntuu, että säännöt eivät mene perille, vaikka kuinka jankuttaisi, mutta siinä missä muut puhuvat vauvoista ja taaperoista, Erika puhuu ikämiehestään.

Aika suppea on sinun näkemyksesi siitä, mitä mielekkääseen ihmiseloon kuuluu. En itsekään tule puhumaan noista aiheista luokkakokouksessa, mutta silti elän ihan täyttä ja itselleni sopivaa elämää.

Vierailija
344/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ihan tasa-arvoiselta tuo Erikan ja Dannyn suhde. "Emmä ees tiiä mis Danny tällä hetkellä on". "Emmä tiiä suostuuks Danny".

No Danny voisi olla sen pappa, joten sisäänrakennetusti sitä pitää puolta vuosisataa vanhempaansa auktoriteettina. 

Voi Erika, tulee paha mieli tuosta koirana olosta. Vanhempi mies voi myös saada naisen kukoistamaan ja kasvamaan suuremmaksi kuin mitä omin voimin osaisikaan. Tässä valitettavasti ei näytä olevan niin. 

Olet selvästi heidän suhteensa asiantuntija. Onnea siitä. 

Vierailija
345/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Danny matkustaa businessluokassa samaan aikaan kun tyttöystävänsä matkustaa ahtaammin koneen perällä :D eikö olisi herrasmiehenä voinut erikallekin upgraden ostaa.. varmastikaan ei rahasta papalla pula?

Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että Erika haluaa itse maksaa lentonsa, eikä elää toisen rahoilla?

Vierailija
346/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kummallinem kyllä tämä Erikan ja Dannyn kuvio. Ensin ajattelin, että Danny vain pakoilee Erikan Iholla-kameraa ja on siksi niin etäinen, muttei taida johtua siitä.

Johtuu todellakin siitä. Ilman kameraa heidän välinen dynamiikkansa on aivan erilainen. 

Vierailija
347/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosta Erikasta mieleen, että nuori ja hyvännäköinen(no...) nainen höynäyttää vanhaa ukkoa. Laskelmoi jollain yhteiskuvilla, joista toinen ei ole innostunut.

Mulla on ollut tällainen fiilis koko ajan tästä suhteesta. Erika on aivan eri puusta veistetty kuin herkkä ja hyväuskoinen Armi.

Minusta tuntuu, että tässä on kyseessä molemminpuolinen hyödyntäminen, Erika saa tunnettavuutta ja medianäkyvyyttä, Danny viehättävää seuraa.

Tai mitäpä jos nämä kaksi itsenäistä ja aikuista ihmistä rakastaa toisiaan? En käsitä, miten sitä on niin vaikea hyväksyä.

Vierailija
348/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään mutta on hirveää ajatella erika ja danny harrastamassa seksiä, onkohan erikalla silmät kiinni?!!

Miksi ihmeessä ajattelet heitä harrastamassa seksiä? Huhhuh.

Vierailija
349/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Erika ei halua nimenomaan sitä mielikuvaa kaikille, että on Dannyn kanssa pelkästään rahan takia. 

Vierailija
350/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyys: Jos kuulut Erikan/Dannyn lähipiiriin, ei kannata lukea näitä ketjuja, ettet pahoita mieltäsi. Ja en ainakaan itse haluaisi, että joku ystäväni tai sukulaiseni kävisi keskustelupalstoilla kommentoimassa minusta kirjoitettuja juttuja.

Vierailija
351/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Danny matkustaa businessluokassa samaan aikaan kun tyttöystävänsä matkustaa ahtaammin koneen perällä :D eikö olisi herrasmiehenä voinut erikallekin upgraden ostaa.. varmastikaan ei rahasta papalla pula?

Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että Erika haluaa itse maksaa lentonsa, eikä elää toisen rahoilla?

Niin varmasti haluaakin, ja on maksanutkin lentonsa/majoituksensa itse. Mutta oman käsitykseni mukaan parisuhteessa ihana ele paremmin tienaavalta osapuolelta on tuollainen "hemmottelu", joksi upgradea voi kutsua. Jos sitä ylimääräistä kerran on. Tai ainakin itse Erikan tilanteessa naisena arvostaisin sitä, että jos kimpassa lähdetään matkalle niin kimpassa tosiaan matkustetaan, mielellään myös vierekkäisillä paikoilla.

Vierailija
352/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kummallinem kyllä tämä Erikan ja Dannyn kuvio. Ensin ajattelin, että Danny vain pakoilee Erikan Iholla-kameraa ja on siksi niin etäinen, muttei taida johtua siitä.

Johtuu todellakin siitä. Ilman kameraa heidän välinen dynamiikkansa on aivan erilainen. 

Oletko hyväkin tuttu siis?

Vierailija
353/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosta Erikasta mieleen, että nuori ja hyvännäköinen(no...) nainen höynäyttää vanhaa ukkoa. Laskelmoi jollain yhteiskuvilla, joista toinen ei ole innostunut.

Mulla on ollut tällainen fiilis koko ajan tästä suhteesta. Erika on aivan eri puusta veistetty kuin herkkä ja hyväuskoinen Armi.

Minusta tuntuu, että tässä on kyseessä molemminpuolinen hyödyntäminen, Erika saa tunnettavuutta ja medianäkyvyyttä, Danny viehättävää seuraa.

Tai mitäpä jos nämä kaksi itsenäistä ja aikuista ihmistä rakastaa toisiaan? En käsitä, miten sitä on niin vaikea hyväksyä.

Kyllä sen hyväksyä voi, jos ensin pystyy siihen uskomaan.

Vierailija
354/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hyödyntäminen ja rakkaus ole toisensa poissulkevat vaihtoehdot. Pointti oli, että hyötyvät suhteesta tasapuolisemmin, kuin Armi ja Danny aikoinaan. Kyllä hekin rakastivat toisiaan.

Vierailija
355/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti haluaakin, ja on maksanutkin lentonsa/majoituksensa itse. Mutta oman käsitykseni mukaan parisuhteessa ihana ele paremmin tienaavalta osapuolelta on tuollainen "hemmottelu", joksi upgradea voi kutsua. Jos sitä ylimääräistä kerran on. Tai ainakin itse Erikan tilanteessa naisena arvostaisin sitä, että jos kimpassa lähdetään matkalle niin kimpassa tosiaan matkustetaan, mielellään myös vierekkäisillä paikoilla.

Minusta tuntuu, että matkustaminen erikseen johtui ehkä siitä, että julkisuuden vuoksi eivät halunneet olla koneessa parina ja muiden matkustajien silmätikkuina. Tai sitten Erika halusi kameralle korostaa, että Danny ei kustanna hänen elämäänsä. Tai molemmat.

Vierailija
356/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timperi kirjoitti:

Siis sanooko Erika Dannya tosiaan aina Dannyksi (=taiteiljanimi) eikä edes siviilissä Ilkaksi... Jos näin on, niin sehän kertoo siitä että Erika tosiaan seurustelee Dannyn kanssa eikä Ilkka Lipsasen.... huoh.

Kyllä se Danny ja Ilkka on ihan sama ihminen. Lähipiirissäni on kaksi taiteilijanimeä käyttävää, ja heidän puolisonsa ja muut ystävät ja kaverit, ja jopa vanhemmat käyttävät sitä taiteilijanimeä, joten ei siinä ole mitään erikoista.

Vierailija
357/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kumppani haluaisi ehdottomasti maksaa lippunsa itse ja menisi siksi economy-luokkaan, niin en todellakaan edes kehtaisi mennä business-luokkaan, vaan menisin sinne economyyn kumppanini kanssa. 

Vierailija
358/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielipiteeni Iholla-ohjelmasta

Pidän Eerikasta ja tamperelaisesta toimittajasta, mutta se lumilautailija on helvetin tylsä. Kulkee aina pimeässä ulkosalla, jos sisällä, niin silloin romuvarastossa. Kertakaikkiaan omitunen elämä ja jatkuvasti nauretaan. Ärsyttää se hörötys, aito nauraminen ei haittaa. 

Tämän hetken ykkösinhokkini on Sini Sabotage. Elin tuollaista elämää kun olin 20-24-vuotias. Tuossa iässä olin jo saanut esikoiseni.. Ylipäätään ihmisten elämä, jotka ovat jääneet nuoruuden bailuvaiheeseen tai muuten vaan koko ajan esittävät "staraa" saavat ahdistumaan. 

Onneksi katson netistä, niin voin kelata Sinin, snoukkaajan ja Kristiinan puheet pois. Eiköhän noita ole nähty riittävästi jo lehdissä ja telkkarissa. 

Sen pituinen se. 

Kaksi jaksoa tuottanut aika paljon inhoa ja ahdistusta. :)

Ei ihme että Suomessa voidaan huonosti, kun ollaan niin tavattoman suvaitsemattomia erilaisille elämäntyyleille. Tyyliin jos bailuvaihe itsellä on ohi, ei kukaan muukaan saisi enää bailata.

Jos joku nauraa, sitä pitää vihata. Huokaus.

Viesti oli kirjoitettu tahallisesti kärjistetysti, onhan tämä aihe vapaa.. Haloo ja hymiö sinullekin päivääsi. 

En nyt ole lääkitystä sarjan vuoksi aloittanut, mutta kyllä minusta on tylsää kuunnella jonkun naislauman hoilottamista taksissa. Lisäksi ahdistaa heidän puolestaan se elämä, koska (en halua loukata ketään, mutta...) minusta se vaikuttaa henkisesti niin tyhjältä, että asutaan yksin, mennään yhdessä baariin ja on hauskaa ja sitten herätään krapulassa vuokraluukusta - yksin. Jos se tuntuu hyvältä, ok. Mutta ihminen tulkitsee näkemäänsä oman kokemuksensa kautta, joten minä tulkitsen sen surullisena. Toivon, ettei se sitä Sinille ole. 

Yritähän edes kuvitella, että ihmiset haluavat eri asioita. Jos itse olisin kolmekymppisenä ollut jo äiti, pitkässä suhteessa ja asunut omakotitalossa, vakkari duunissa pallo jalassa, olisi minun mielestäni elämäni ollut todella tylsää ja ankeeta, surullista elämän hukkaa. Itse halusin lapsen ja muuta vakituiset kuviot lähempänä neljää kymppiä ja se sopi minulle just hyvin. Ei se elämä pelkkää baarissa juoksemista ollut, vaan reissuja, opiskelua, myös uran luomista, mutta omilla ehdoillani, miesten rentoa tapailua ja myöskin sen oikean etsimistä ja varsinkin kaikkea muuta kuin henkisesti tyhjää elämää :D Avarakatseisuutta ulkomailla reissatut vuodet ainakin opetti ja se on mielestäni yksi ihmisen parhaimpia ominaisuuksia. Eli ymmärrän kyllä, että muut elää omaa elämäänsä omilla valinnoillaan, kannattaisi sinunkin opetella tätä taitoa :)

Vierailija
359/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ajattelet heitä harrastamassa seksiä? Huhhuh.

Ihmiset usein olettavat, että parisuhteeseen kuuluu myös seksi, vaikka ihan aina niin ei tietenkään ole.

Vierailija
360/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kumppani haluaisi ehdottomasti maksaa lippunsa itse ja menisi siksi economy-luokkaan, niin en todellakaan edes kehtaisi mennä business-luokkaan, vaan menisin sinne economyyn kumppanini kanssa. 

Mutta jos olisit superjulkkis, etkä haluaisi olla pitkää lentoa tavisten toljotuksen kohteena. Ymmärrän kyllä Dannya. Ja jotenkin luulen, että Erikakin olisi päässyt sinne miehensä viereen, jos olisi halunnut.

Oli heillä kuitenkin sama majapaikkakin perillä, vai oliko Erika halvemmassa paikassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme