Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
361/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niin monelle tuntuu olevan moraalinen rappio, että koti on sotkuinen? Ketä varten sen pitäisi olla siisti? Lauraa itseä? Hänen miestään? He ovat aikuisia ihmisiä, joilla on vapaus pitää kotinsa mullinmallin, jos niin tahtovat. Lapset tuskin kärsivät siitä, että tavarat on siellä-täällä, kunhan hygienia on kunnossa (joka näyttää Lauran kotona olevan ok).

Vai pitäisikö kodin olla siisti kameroiden ja suuren yleisön takia? Kuinka aitoa iholla-kokemusta se sitten antaisi?

Vierailija
362/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys: Jos kuulut Erikan/Dannyn lähipiiriin, ei kannata lukea näitä ketjuja, ettet pahoita mieltäsi. Ja en ainakaan itse haluaisi, että joku ystäväni tai sukulaiseni kävisi keskustelupalstoilla kommentoimassa minusta kirjoitettuja juttuja.

Ollaan juteltu Erikan kanssa tästä aheesta, ja hän on kiitellyt, että olen pitänyt hänen puoliaan, vaikka ei sitä toki erikseen pyydä tai vaadi. Erikan omalle Facebook-seinällekin sataa paikoin ihan hirveää paskaa. En minä nyt varsinaisesti ole mieltäni pahoittanut (tärkeintä on, että ystäväni voi hyvin), lähinnä ihmetyttää ihmisten ahdasmielisyys. Ja se ihmetyttäisi, vaikken edes tuntisi Erikaa henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Danny matkustaa businessluokassa samaan aikaan kun tyttöystävänsä matkustaa ahtaammin koneen perällä :D eikö olisi herrasmiehenä voinut erikallekin upgraden ostaa.. varmastikaan ei rahasta papalla pula?

Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että Erika haluaa itse maksaa lentonsa, eikä elää toisen rahoilla?

Niin varmasti haluaakin, ja on maksanutkin lentonsa/majoituksensa itse. Mutta oman käsitykseni mukaan parisuhteessa ihana ele paremmin tienaavalta osapuolelta on tuollainen "hemmottelu", joksi upgradea voi kutsua. Jos sitä ylimääräistä kerran on. Tai ainakin itse Erikan tilanteessa naisena arvostaisin sitä, että jos kimpassa lähdetään matkalle niin kimpassa tosiaan matkustetaan, mielellään myös vierekkäisillä paikoilla.

Niin. No ihmiset ovat tässäkin suhteessa erilaisia. Ja voihan olla, ettei vierekkäisiä paikkoja ollut edes saatavalla. Viimeksi kun itse matkustin kumppanini kanssa Aasiaan, niin istuimme eri puolilla lentokonetta. Se ei kuitenkaan kertonut suhteestamme yhtään mitään.

Vierailija
364/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Sinistä, Erikasta ja siitä lumilautailijasta, vaikka on vähän tylsähkö. Perheenäidin pissakakkaista esityselämää en jaksa seurata, enkä Kristiina Komulaista minäminä-juttuineen. Hiukan itsekeskeinen ja itseään alleviivaava henkilö, huomaa miten julkisuus voi muuttaa ihmisen käsitystä itsestään ja itsestään toisten silmissä. Nauraisin jos joku mun tuttu heittäisi tuollaista juttua mulle, en jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. PS. Kristiina ei pelota, häntä ei vain jaksa kuunnella.

Vierailija
365/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla toi lumilautailija elää? En ainakaan muista että olisi maininnut opiskelevansa/käyvän töissä. Ei taida olla mitenkään supermenestynyt lautailija ja tuskinpa lumilautaliittokaan kämppää maksaa....

Vierailija
366/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilautailijalla on ihana mummu. :) Laurassa on jotain feikkiä, ei voi mitään..

Vierailija
367/1274 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jotenkin tylsä jakso.

Vierailija
368/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumilautailijalla on ihana mummu. :) Laurassa on jotain feikkiä, ei voi mitään..

Laura puhuu pöydässä lapsille ihan tärkeitä asioita, mutta ei ota lapsiin katsekontaktia.

Vierailija
369/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys: Jos kuulut Erikan/Dannyn lähipiiriin, ei kannata lukea näitä ketjuja, ettet pahoita mieltäsi. Ja en ainakaan itse haluaisi, että joku ystäväni tai sukulaiseni kävisi keskustelupalstoilla kommentoimassa minusta kirjoitettuja juttuja.

Ollaan juteltu Erikan kanssa tästä aheesta, ja hän on kiitellyt, että olen pitänyt hänen puoliaan, vaikka ei sitä toki erikseen pyydä tai vaadi. Erikan omalle Facebook-seinällekin sataa paikoin ihan hirveää paskaa. En minä nyt varsinaisesti ole mieltäni pahoittanut (tärkeintä on, että ystäväni voi hyvin), lähinnä ihmetyttää ihmisten ahdasmielisyys. Ja se ihmetyttäisi, vaikken edes tuntisi Erikaa henkilökohtaisesti.

Erikaahan on kohdeltu tässä ketjussa oikein hyvin. Se, että sanotetaan sitä, ettei tunnu kivalta katsoa heidän dynamiikkaansa nauhoitetuissa pätkissä on Erikan puolen pitämistä eikä haukkumista. Toivottavasti olet oikeasti Erikan kaveri etkä Erika. Kukaan ei oikeasti halua olla kärpäsenä katossa kuulemassa, mitä heistä puhutaan, kun eivät ole itse paikalla.

Vierailija
370/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikaahan on kohdeltu tässä ketjussa oikein hyvin. Se, että sanotetaan sitä, ettei tunnu kivalta katsoa heidän dynamiikkaansa nauhoitetuissa pätkissä on Erikan puolen pitämistä eikä haukkumista. Toivottavasti olet oikeasti Erikan kaveri etkä Erika. Kukaan ei oikeasti halua olla kärpäsenä katossa kuulemassa, mitä heistä puhutaan, kun eivät ole itse paikalla.

Mitenkäs tuntuu siltä, että Erikan ja Dannyn "suhde" on pelkästään markkinointikikka.

Vierailija
371/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-av keskusteluissa läheisten avautuminen ei ehkä ole ihan parasta julkisuuskuvanhallintaa ja johtaa useimmiten entistä kiivaampaan sanailuun, valitettavasti.

ohis

Vierailija
372/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tuntuu siltä, että Erikan ja Dannyn "suhde" on pelkästään markkinointikikka.

Eipä käy kieltäminen, että suhteen ansiosta Erika on noussut koko kansan tietoisuuteen, lisäksi tuo sarjassakin nähty pyrkimys julkisuuden hallitsemiseen. kyllähän se ajatuksia herättää.

Vierailija
373/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Danny matkustaa businessluokassa samaan aikaan kun tyttöystävänsä matkustaa ahtaammin koneen perällä :D eikö olisi herrasmiehenä voinut erikallekin upgraden ostaa.. varmastikaan ei rahasta papalla pula?

Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että Erika haluaa itse maksaa lentonsa, eikä elää toisen rahoilla?

Niin varmasti haluaakin, ja on maksanutkin lentonsa/majoituksensa itse. Mutta oman käsitykseni mukaan parisuhteessa ihana ele paremmin tienaavalta osapuolelta on tuollainen "hemmottelu", joksi upgradea voi kutsua. Jos sitä ylimääräistä kerran on. Tai ainakin itse Erikan tilanteessa naisena arvostaisin sitä, että jos kimpassa lähdetään matkalle niin kimpassa tosiaan matkustetaan, mielellään myös vierekkäisillä paikoilla.

Niin. No ihmiset ovat tässäkin suhteessa erilaisia. Ja voihan olla, ettei vierekkäisiä paikkoja ollut edes saatavalla. Viimeksi kun itse matkustin kumppanini kanssa Aasiaan, niin istuimme eri puolilla lentokonetta. Se ei kuitenkaan kertonut suhteestamme yhtään mitään.

Huomasitko, että Erika itse selitti asiaa ohjelmassa, eikä syynä ollut viereisten paikkojen saatavuusongelma. Että jospa ei "läheisetkään" hairahtuisi kuvittelemaan asioita läheisensä puolesta.

Vierailija
374/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pieni pointti vaan tuosta istumapaikoista: mikset varannut niitä samalla kun ostit liput? Me lennetään koko perhe kesäkuussa Aasiaan ja valkkasin mieluisat istumapaikat jo varausta tehdessä.

Vierailija
375/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pieni pointti vaan tuosta istumapaikoista: mikset varannut niitä samalla kun ostit liput? Me lennetään koko perhe kesäkuussa Aasiaan ja valkkasin mieluisat istumapaikat jo varausta tehdessä.

Kiitos upeasta neuvosta. Paikkojen varaaminen maksoi ylimääräistä, ja tehtiin reissu low budget -meiningillä, joten se oli helppo kohde säästää.

Vierailija
376/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on onneksi itse suhtautunut ihanan välinpitämättämästi ja pragmaattisesti kaikkeen sontaan, mitä häntä kohtaan sosiaalisessa mediassa heitellään. Me lähipiiri hajoillaan enemmän.

En tiedä kuinka "oikein hyvin kohtelua" on se, että kyseenalaistetaan toisen ihmisen tärkein ihmissuhde, vaikka tämä itse on useaan kertaan lausunut sen perustuvan kahden aikuisen ihmisen kiintymykseen ja kiinnostukseen. Se on minusta loukkaavaa ja epäkunnioittavaa. 

Vierailija
377/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... Kaksi erittäin yksityistä ihmistä tunkevat yksityiselämänsä telkkariohjemaan ja lehtiin?  Kyse on julkisuuden maksimoinnista, eikä se taidakaan olla niin mukavaa. Vanha laulaja ja tangorimprenssa. Kuka heitä aidosti fanittaa nykymaailmassa?

Vierailija
378/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika olisi voinut olla antamatta yhteiskuvaa lehdelle, mutta toisaalta ehkä se oli parempi antaa kuva itse kun tulla jonkun toisen salakuvaamaksi. Täällä on puhuttu siitä miksi Erika kutsuu Ilkkaa Dannyksi luultavasti sen takia, että julkisuudessa hän on Danny. Vai puhuvatko ihmiset enemmän Ilkka Lipsasesta? Tuskin.

Vierailija
379/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Erika ei vaikuta mitenkään pissis-bile-ihku tyypiltä, eikä tule mieleen sääliä häntä sen takia, että tuossa nuoruus menisi hukkaan. Itsekin olen viettänyt elämäni täysikäistymisen jälkeen selvästi itseäni vanhemmassa porukassa ja nyt yli kolmekymppisenä en haikaile, että voi kun ei tullut biletettyä siinä mielessä kuin se nuorille mielletään.

Erika on muutenkin ollut positiivinen yllätys, joskin ainoa aiempi mielipide minulla oli hänestä tangomarkkinoilta mistä jäi jotenkin koppava fiilis, mikä ei selvästi pidä paikkaansa. Eniten sarjan henkilöistä voisin kuvitella viihtyväni hänen seurassaan.

Lumilautailija on ihan kiva, mutta jutut ja elämä niin vahvasti suuntautunut lajiinsa, joka taas ei minua kiinnosta lainkaan, joten vähän pitkäveteistä katsottavaa.

Laurasta tulee tosi paljon kyllä Venla kokkonen mieleen! Toisaalta ihannoin tuota rehtiä ja rentoa ja totuudenmukaista menoa ja sitä, ettei jaksa niuhottaa sotkusta ja väsyttää itseään sillä. Mutta täytyy sanoa, että tuo elämä minkä kuvan tuosta on saanut, olisi minun painajainen.

Kristiinalle tekisi mieli sanoa RELAX ja älä analysoi aivan kaikkea. Lapsensa seurassa ja lapsestaan puhuessa oli huomattavasti miellyttävämmän, lämpimämmän ihmisen oloinen.

Vierailija
380/1274 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kumppani haluaisi ehdottomasti maksaa lippunsa itse ja menisi siksi economy-luokkaan, niin en todellakaan edes kehtaisi mennä business-luokkaan, vaan menisin sinne economyyn kumppanini kanssa. 

Mutta jos olisit superjulkkis, etkä haluaisi olla pitkää lentoa tavisten toljotuksen kohteena. Ymmärrän kyllä Dannya. Ja jotenkin luulen, että Erikakin olisi päässyt sinne miehensä viereen, jos olisi halunnut.

Oli heillä kuitenkin sama majapaikkakin perillä, vai oliko Erika halvemmassa paikassa?

Itsekin ajattelin niin, että vähemmän herättää huomiota tuolla järjestelyllä. Lisäksi Phukettiin on jäätävän pitkä lento, nuorelle ei välttämättä ongelma, mutta vanhemmalle kyllä pieni lisämukavuus on todellakin tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi