Iholla 2017
Kommentit (1274)
Minusta tämä on tosi kiva kausi! Itsekin perheellisenä seuraan mielelläni Lauran perhe-elämää ja uran yhdistämistä siihen. Tykkään myös hänen huumoristaan! Mielestäni on vaan ihanaa, että kaikki äidit ja asunnot eivät ole samasta muotista!
Sini on symppis, vähän hukassa, mutta jotenkin aika herttainen. Ihana hymy :) Kauniskin on, vaikka edustaa vähän erilaista tyyliä mistä itse pidän.
Eerika vaikuttaa myös reippaalta ja ystävälliseltä. Hänestä olen saanut nyt aivan eri kuvan! Danny-kuvio hieman outo, mutta kiinnostava :)
Nämä olivat siis suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Erika nettosi siitä yhteiskuvasta?
Joskus kaveri kysyi "einiikiinnostavalta" julkisuuden henkilöltä, miksi aina roskakoriin tilittää. Se sanoi, että kyllä sä kahdella tonnilla tilittäisit itsekin. Silloin taisin olla markka-aika ja tosiaan pienestä jutusta vaan kyse. Luulen, että Dannyerikakuvalla on paljon suurempi markkina-arvo.
En usko, että Iltasanomat yhtä suuria summia maksaa, kuin vaikkapa Seiska. Tuossa voi olla sekin, että on joku yya-sopimus toimittajan kanssa, eli vastavuoroisesti toimittaja kirjoittaa joskus uutisen, kun Erika toivoo. Sitten on tietysti sekin, että lehti voi laittaa paparazzin asialle ja loma häiriintyy pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajusin, että Erikassa on samaa näköä kuin Armi Aavikossa.
Kylläpä kesti!
Vierailija kirjoitti:
Moni muu onkin jo noteerannut sen, mistä piti tulla kirjoittamaan. Danny ei todellakaan vaikuta miltään vanhemmalta herrasmieheltä, joka pitää nuorta naista kuin kukkaa kämmenellä, niin kuin laulussaan sanoo. Vaan huonosti kohtelevalta, yleisnegatiiviselta ja itsekeskeiseltä. Ja sitten lisäksi tämä, että on niin hirveän vanhakin Erikalle. Vanha ja plösähtänyt. Vaan vaikeahan sitä on varmaan jättääkin, jos ura on tuolla tavalla kietoutunut Dannyyn, että mukana on mentorielementti. Vähän kuin seurustelisi managerinsa tai tuottajansa tms. kanssa.
Erika muistuttaa ulkoisesti todella paljon Armi Aavikkoa. Semmoinen mielikuva on jostain vanhoista lehdistä tullut, että Danny olisi tavallaan aiheuttanut Armin kuoleman. Ei tietenkään suoraan mitenkään, mutta huonolla kohtelulla, välillisesti.
Erikalla ei välttämättä ole hirveästi kokemusta hyvistä parisuhteista, joihin verrata. Ohjelmasta tulee vaikutelma kuin Danny ei olisi edes kiinnostunut Erikasta, paitsi siitä ilmeisestä syystä. Silloin kun itse tarvitsee.
Niin. Tulee olo, että Danny kohtelee Erikaa yhtä itsekkäästi kuin Armiakin ja Erikan olisi viisainta pelastautua. Danny taas nauttii armi-inkarnaatiostaan täysin omilla ehdoillaan ja itseään rasittamatta.
Ällöttäisi olla Erikana tuolla lomalla, kun seurana on vain isokokoisia, vanhoja, plösöjä ukkoja, jotka ei vaikuta mitenkään järjen jättiläisiltäkään. Yksi ukkeli esittelee kaikille kovaäänisen innoissaan kärpästen parittelukuvaa/-videota. Olisipa Erikalla omanikäistä seuraa tuolla, olisipa saanut tuoda vaikka yhden naispuolisen kaverin mukaansa, ettei tarvitsisi 24/7 hengata eläkeläissetien ryhmässä.
Ja typerää, ettei Danny käytä skootteriajelulla kypärää.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäisi olla Erikana tuolla lomalla, kun seurana on vain isokokoisia, vanhoja, plösöjä ukkoja, jotka ei vaikuta mitenkään järjen jättiläisiltäkään. Yksi ukkeli esittelee kaikille kovaäänisen innoissaan kärpästen parittelukuvaa/-videota. Olisipa Erikalla omanikäistä seuraa tuolla, olisipa saanut tuoda vaikka yhden naispuolisen kaverin mukaansa, ettei tarvitsisi 24/7 hengata eläkeläissetien ryhmässä.
Niin ja siis eihän D edes pidä hänelle koko ajan seuraa vaan tyttö palloilee yksin milloin missäkin. Tuntuu siltä, että energiatasot eivät ihan kohtaa tai sitten vaan D haluaa omaa aikaa. En tiedä, tuleeko siitäkin joku ristiriita hänen mieleensä, ettei tämä uusi armi olekaan samanlainen kuin vanha niin sitten on parempi nähdä säännöstellysti.
Tosi kummallinem kyllä tämä Erikan ja Dannyn kuvio. Ensin ajattelin, että Danny vain pakoilee Erikan Iholla-kameraa ja on siksi niin etäinen, muttei taida johtua siitä.
Komulainen ärsyttävän itsekeskeinen intensiivisine silmineen.
Laura on aidoin. Ihailen tuota, että koti voi olla normaali, vähän sekainenkin.
Miksi Erika kutsuu miestään sen taiteilijanimellä? Oisko Ilkka tuttavallisesti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tosta Erikasta mieleen, että nuori ja hyvännäköinen(no...) nainen höynäyttää vanhaa ukkoa. Laskelmoi jollain yhteiskuvilla, joista toinen ei ole innostunut.
Periaatteessa tuo voi tulla mieleen, mutta en usko, että Dannya pystyy kukaan höynäyttämään. Muita pappoja ehkä.
No huh huh.. Miten tuo Erika voi olla noin lapsellisen oloinen? Ja tuo Kristiina lumilautailija on kyllä niin tylsä seurattava että täytyy ihmetellä miksi on tässä sarjassa edes mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tosta Erikasta mieleen, että nuori ja hyvännäköinen(no...) nainen höynäyttää vanhaa ukkoa. Laskelmoi jollain yhteiskuvilla, joista toinen ei ole innostunut.
Mulla on ollut tällainen fiilis koko ajan tästä suhteesta. Erika on aivan eri puusta veistetty kuin herkkä ja hyväuskoinen Armi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tällainen fiilis koko ajan tästä suhteesta. Erika on aivan eri puusta veistetty kuin herkkä ja hyväuskoinen Armi.
Minusta tuntuu, että tässä on kyseessä molemminpuolinen hyödyntäminen, Erika saa tunnettavuutta ja medianäkyvyyttä, Danny viehättävää seuraa.
Erika muistuttaa ulkoisesti nuorta Armia ja Danny varmaan jollain tapaa kuvittelee elävänsä uudelleen elämänsä parasta aikaa, Erikan motiivit varmasti täysin uraan liittyvät vai kuvitteleeko joku, että Erika olisi Dannyn kanssa jos tämä olisi vaikka eläkkeellä oleva bussikuski?!
Siis sanooko Erika Dannya tosiaan aina Dannyksi (=taiteiljanimi) eikä edes siviilissä Ilkaksi... Jos näin on, niin sehän kertoo siitä että Erika tosiaan seurustelee Dannyn kanssa eikä Ilkka Lipsasen.... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Erika muistuttaa ulkoisesti nuorta Armia ja Danny varmaan jollain tapaa kuvittelee elävänsä uudelleen elämänsä parasta aikaa, Erikan motiivit varmasti täysin uraan liittyvät vai kuvitteleeko joku, että Erika olisi Dannyn kanssa jos tämä olisi vaikka eläkkeellä oleva bussikuski?!
No kuinka moni Jasmin Mäntylän lisäksi seurustelee joiden vanhojen äijänreuhkojen kanssa? Kyllähän se on ihan itsestäänselvää, että sillä miehellä pitää olla joku tekijä, joka vetää puoleensa. Sama koskee tietysi nuorempiakin, mutta vanha joutuu kompensoimaan ikäeron ja yleensä tarvitaan erikoisvaltteja.
Mikäköhän tutkimus tuo oli josta Sini mesosi..?