Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
281/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Sini on ihan pissis. Mitä ei uskois kolmekymppiseks. Luulis, että kolmekymppisenä kiinnostais jo muukin kun biletys ja oma pärstä.

Vauvapalstailu?

Vauvapalstailua nolompaa on vain se, että kuittailee vauvapalstailusta itse vauvapalstalla.

Aika mitätön ja nolo kuitti tämäkin, näin... vauvapalstalla

Vierailija
282/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurana musta tuntuisi pahalta, että olen itse tuonut lapseni julkisuuteen pissakakkajuttujen hokijoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Sini on ihan pissis. Mitä ei uskois kolmekymppiseks. Luulis, että kolmekymppisenä kiinnostais jo muukin kun biletys ja oma pärstä.

Vauvapalstailu?

Vauvapalstailua nolompaa on vain se, että kuittailee vauvapalstailusta itse vauvapalstalla.

Aika mitätön ja nolo kuitti tämäkin, näin... vauvapalstalla

Ja tääkö ei ollu?

Vierailija
284/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy jotenkin sääliksi tuo Erika....Viettää nuoruuttaan vanhusten kanssa, bändin "pojatkin" jotain keski-ikäisiä. Voi myöhemmin kaduttaa.

Erikan henkilökohtaisesti tuntevana voin sanoa, ettei häntä todellakaan tarvitse sääliä vaan päinvastoin olla iloinen hänen puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä joka kuuli heidän suhteestaan ja totta kai itsekin olin ensin että mitähän helevettiä, mutta pian kävi ilmi, että heidän suhteensa perustuu todella syvään sielujen sympatiaan. Tuskin sellaista suhdetta tulee ikinä katumaan. 

Kaduttaa se ehkä siinä vaiheessa, kun luokkakokousessa keskustellaan yövalvomisista, vaipanvaihdoista, soseiden maisteluista ja siitä, kuinka tuntuu, että säännöt eivät mene perille, vaikka kuinka jankuttaisi, mutta siinä missä muut puhuvat vauvoista ja taaperoista, Erika puhuu ikämiehestään.

Vierailija
285/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut nyt 3 ja puol jaksoa netistä. Erika ja Sini ovat musta kiinnostavimpia noista ja tykkään heistä eniten, vaikka en Erikan miesmakua ymmärräkään, mutta ei mun tarvikaan. Se lumilautailija ei oikeastaan kiinnosta vaikka ihan miellyttävältä vaikuttaakin. Kristiinaa en jaksa yhtään, repesin siinä kun hän kuvas pissalla käyntinsä. Laura myös todella ärsyttävä ja hänen lapsensa. Onko pakko tv:ssä näyttää noita pissakakkajuttuja. Muutenkin puhuu ja esintyy kameralle jotenkin vastenmielisesti.

Vierailija
286/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut nyt 3 ja puol jaksoa netistä. Erika ja Sini ovat musta kiinnostavimpia noista ja tykkään heistä eniten, vaikka en Erikan miesmakua ymmärräkään, mutta ei mun tarvikaan. Se lumilautailija ei oikeastaan kiinnosta vaikka ihan miellyttävältä vaikuttaakin. Kristiinaa en jaksa yhtään, repesin siinä kun hän kuvas pissalla käyntinsä. Laura myös todella ärsyttävä ja hänen lapsensa. Onko pakko tv:ssä näyttää noita pissakakkajuttuja. Muutenkin puhuu ja esintyy kameralle jotenkin vastenmielisesti.

Mulla just toisin päin inhokit ja suosikit!

Vierailija
287/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy jotenkin sääliksi tuo Erika....Viettää nuoruuttaan vanhusten kanssa, bändin "pojatkin" jotain keski-ikäisiä. Voi myöhemmin kaduttaa.

Erikan henkilökohtaisesti tuntevana voin sanoa, ettei häntä todellakaan tarvitse sääliä vaan päinvastoin olla iloinen hänen puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä joka kuuli heidän suhteestaan ja totta kai itsekin olin ensin että mitähän helevettiä, mutta pian kävi ilmi, että heidän suhteensa perustuu todella syvään sielujen sympatiaan. Tuskin sellaista suhdetta tulee ikinä katumaan. 

Kaduttaa se ehkä siinä vaiheessa, kun luokkakokousessa keskustellaan yövalvomisista, vaipanvaihdoista, soseiden maisteluista ja siitä, kuinka tuntuu, että säännöt eivät mene perille, vaikka kuinka jankuttaisi, mutta siinä missä muut puhuvat vauvoista ja taaperoista, Erika puhuu ikämiehestään.

Ohis kuulostaa tylsältä luokkakokoukselta.

Vierailija
288/1274 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis kuulostaa tylsältä luokkakokoukselta.

Nimimerkillä Jaajo?

Vierailija
289/1274 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ennen komulaista käynyt iholla sarjassa pissalla kameran edessä? Miksi niin piti tehdä.. Siihen on syynsä miksi veskeissä on ovet. Todella ällöä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.. Pissa-Liisa

Vierailija
290/1274 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki, mikä pitäisi jokaista kolmekymppistä kiinnostaa? Vauvat ja paskavaipat?

Vierailija
291/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, koskaan ei ole luokkakokouksissa puhuttu vauvojenhoidosta ja vaipanvaihdosta. Korkeintaan, että onks sulla lapsia ja sit jos on, niin ehkä katsottu ne pakolliset kuvat. Siinä se :D

Vierailija
292/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini olisi aidomman oloinen, jos ei olisi piikittänyt huuliaan. Jotenkin ihmisestä katoaa rehellisyys ja aitous heit, kun pitää ulkonäöstä tehdä feikki. Blaah.

Vierailija
293/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ennen komulaista käynyt iholla sarjassa pissalla kameran edessä? Miksi niin piti tehdä.. Siihen on syynsä miksi veskeissä on ovet. Todella ällöä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.. Pissa-Liisa

Maria Nordin taisi tehdä saman jo ykköskaudella.

294/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi Sinin vaatehuone aiheutti lievää kateutta!! Mut taitaa kuitenkin olla aika pieni asunto jos sänky on keittiössä. Vai tulkitsinko väärin?

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/sini-sabotage-osti-asunnon-…

Kämppä on 65-neliöinen kaksio ja Sinin oma, osti sen kolme vuotta sitten. Sinin tulot 2014 olivat noin 73 000 euroa ja vuonna 2015 noin 27 000 euroa.

Vierailija
295/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan tasa-arvoiselta tuo Erikan ja Dannyn suhde. "Emmä ees tiiä mis Danny tällä hetkellä on". "Emmä tiiä suostuuks Danny".

Vierailija
296/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks on sairaslomalla ja lähtee luistelee. Just

Vierailija
297/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on söpö

Vierailija
298/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ihan tasa-arvoiselta tuo Erikan ja Dannyn suhde. "Emmä ees tiiä mis Danny tällä hetkellä on". "Emmä tiiä suostuuks Danny".

No Danny voisi olla sen pappa, joten sisäänrakennetusti sitä pitää puolta vuosisataa vanhempaansa auktoriteettina. 

Voi Erika, tulee paha mieli tuosta koirana olosta. Vanhempi mies voi myös saada naisen kukoistamaan ja kasvamaan suuremmaksi kuin mitä omin voimin osaisikaan. Tässä valitettavasti ei näytä olevan niin. 

Vierailija
299/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi antaa toimittajan pilata lomaansa!?!?!

Vierailija
300/1274 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho Sini ei ilmeisesti ole nyt aikaa korkeakoulussa, jos käsitys tutkimuksen tekemisestä on noin alhainen. Tyrmää koko tutkimuksen koska tutkimuksen TULOS ei ole mieleinen (!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan