Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
kolikkopuhelin aikaan kaveri soitti kaupungista kännissä että tulkaa hakeen, automies kysyi että missä ravintolassa olet, aikaa menee ja 20 penniä on koneessa vai oliko se 1 mk no se juoksee ulkoa ja ottaa luurin ja huutaa että ravintola restaurantissa ja sitten puhelu katkesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkut väittivät minulle, kun olin muistaakseni 7, että "enenee" ei ole oikeaa suomen kieltä. Sanoivat, että pitää sanoa "lisääntyy". Molemmat ovat minua vanhempia, toinen puolitoista vuotta ja toinen vajaat viisi vuotta.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja. Kyllähän sellainenkin sana kuin "enetä" on olemassa.
En ole alapeukuttanut viestiäsi, mutta mietin, sopiiko tämä tapaus tähän ketjuun. Serkkusi leikkivät äidinkielenopea, mutta neuvoivat sinua väärin. Onko tämä todella tyhmintä, mitä olet koskaan kuullut?
On se tyhmää, jos neuvoivat tahallaan väärin. Olen kuullut aika montakin tyhmää juttua, ja on vaikea päättää, mikä niistä olisi kaikkein tyhmin.
Vierailija kirjoitti:
"Kauheen surullista, kun kaikki nää pellot on laitettu pakettiin."
Tuttu katseli auton ikkunasta valkoisia heinäpaalipinoja ja suri suuresti maajussien kohtaloa, kun nyt joutuvat muuttamaan kaupunkiin 😂
Paras!
Aika tyhmä, mitä kuulin niin se, että minulla on kuulemma sen vuoksi niin valkoiset kynnet (siis kärjet, ei mitään läikkiä tms.) koska minulla on kalkinpuute kun en juo maitoa.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Kalevan sivuilla joku vaahtosi kerran, että: "Vain tyhmä ihminen ostaa pestyjä tai harjattuja juureksia. Minä pesen ja harjaan juurekset ihan itse, ja ruoka maistuukin paljon paremmalle."
Minä kyllä maksan mielelläni 5-10 cnt isompaa kilohintaa siitä, että säästän aikaa ruoanlaitossa ja saan varmasti puhdasta ruokaa ilman mullan makua.
Jos näkisit millaisessa pa*kavedessä ne pestään niin et kyllä puhuisi puhtaasta ruuasta. Terkut suomen perunapitäjästä.
Mikset leikkaa sun hiuksia niin ne alkaa kasvaa suorana eikä kiharana
Tuttu väitti kivenkovaa ettei soijakastikkeessa ole yhtään suolaa, eli kun häntä oli neuvottu vähentämään suolaa korkean verenpaineen takia, ja että on vaihtanut suolan soijakastikkeeseen ja käyttää sitä nykyään pullon viikossa :D Soijakastikehan on yksi suolapitoisimpia elintarvikkeita!
Vierailija kirjoitti:
:-D kirjoitti:
Eräs tuttuni väitti tosissaan, että autistinen henkilö voi elää parisuhteessa ja olla äiti tai isä. Just joo, kaikki minun tapaamani aikuiset autistit ovat olleet käytökseltään alle kouluikäisen lapsen tasolla ja asuvat jossain laitoksissa eli ei sellainen henkilö voi olla parisuhteessa saati hoitaa lasta.
Olihan Juicellakin Asperger ja oli naimisissa ja sai lapsia ja loi upean uran muusikkona.
Useimmat kuitenkaan eivät pysty.
Vierailija kirjoitti:
On aivan sama, tekeekö todella paljon vai ei juuri yhtään, koska millään ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä.
Ainakin sosialistisessa yhteiskunnassa tuo on aivan totta.
No tämän yhden valopään jutut, joka neuvoi, miten säästää jopa tuhat euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni väitti tosissaan, että autistinen henkilö voi elää parisuhteessa ja olla äiti tai isä. Just joo, kaikki minun tapaamani aikuiset autistit ovat olleet käytökseltään alle kouluikäisen lapsen tasolla ja asuvat jossain laitoksissa eli ei sellainen henkilö voi olla parisuhteessa saati hoitaa lasta.
Olihan Juicellakin Asperger ja oli naimisissa ja sai lapsia ja loi upean uran muusikkona.
Minkä takia täällä sitten kuitenkin nauretaan heille? Ei täällä juurikaan naureta esim. adhd-ihmisillekään. Kyllä ihan selvästi nauretaan eniten autisteille. Ei kukaan voi päättää sitä, millaiseksi syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia täällä sitten kuitenkin nauretaan heille? Ei täällä juurikaan naureta esim. adhd-ihmisillekään. Kyllä ihan selvästi nauretaan eniten autisteille. Ei kukaan voi päättää sitä, millaiseksi syntyy.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2446728/asperger_laakarina
https://www.vauva.fi/keskustelu/2737715/oletteko-koskaan-tavanneet-laak…
"Sit vittu pitää mennä toiseen firmaan töihin, saatana."
Pomon suusta kun sanoin että tää ei oo turvallinen työtapa(se oli kaikkea muuta).
Otan kehotuksesta vaarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan sama, tekeekö todella paljon vai ei juuri yhtään, koska millään ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä.
Ainakin sosialistisessa yhteiskunnassa tuo on aivan totta.
On tuo totta siten, että kun kaikki kuolevat joskus, niin kukaan ei aikanaan enää muista sitä, mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Samalla logiikalla jotkut (naiset) pitävät ennalta suunnittelemattomia lapsia, jos kun on harrastettu seksiä niin kantakoon vastuun, ikäänkuin asialle ei voisi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Että ihmisen päälle saa ajaa autolla jos hän kävelee punaisia päin. Logiikka oli että kun vihreät palaa, saa aina ajaa. Kiitän luojaa että tällä ihmisellä ei ole autoa.
Ks ylempi vastaus
Tupakoitsija taivasteli suureen ääneen puhelinriippuvuutta...
Sama ravintola vaihtoi nimensä Kentauriksi, ja tuossa nimessä on sekä miehen että naisen nimi, eli Kent ja Auri.