Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1461/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja laittoi cd:n pyörimään laitteeseen missä samassa oli radio ja antenni. Cd:stä ei alkanut kuulumaan mitään nosti opettaja antenni pystyyn ja alkoi etsimään sopivaa suuntaa mistä ääni alkaisi kuulumaan 😊

Vierailija
1462/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupassa: "Enkö muka saa muovikassia kaupan päälle" tai "Eikö teillä oo täällä kassalla ilmasia hedelmäpusseja".

Asiakkaiden tyhmyys on monesti mykistävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotus on turhaa

Tämän minäkin olen kuullut ihan viime aikoina. Valtio kuulemma ryöstää meitä. Viisauden lausujana oli parikymppinen mies, joka elää tuilla.

Vierailija
1464/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?

Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.

Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?

Minä: ???

Voisihan siellä rappusten yläpäässä olla ovi, jonka saa auki vain tullessa. Onhan näitä lukkoja, jotka aukeavat ilman avainta vain toiselta puolelta. Varmaan kotonasikin on sellainen. 

Ilmeisesti oli hissikammoinen. Aika yleinenkin vaiva itse asiassa. 

Muuten tosi tuo ovijuttu - olin kerran monen viikon kurssilla ja ovi kahvihuoneeseen avautui ainoastaan sieltä kahvilan puolelta. Eli jos joku kurssilainen halusi päästä sinne, niin piti odottaa, että joku sieltä tulee meidän tiloihin päin. Eihän se toiminut kun kellään ei ollut aikaa odotella oven vieressä. Termospullo sit kaikilla mukana muutaman päivän päästä.

Vissiin tämä meidän kurssinpitäjän firma oli yksityinen, vaikka rakennus oli kunnan, ja siitä outo ovenlukitusjärjestys.

Vierailija
1465/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappara on paras lätkäjoukkue. Vitut on. TPS on ainut ja oikea joukkue.

Kaikkihan nyt tietää, että Pelicans on Suomen ylivoimaisesti paras lätkäjoukkue.

Paras vai? Yhden yläpeukun olet saanut ja 11 alapeukkua. En lähtisi hurskastelemaan.

Vierailija
1466/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1930-luvulla syntynyt äitini oli vahvasti sitä mieltä, että jos lapsilla on sama isä vaikka eri äidit, niin he ovat silti kokosisaruksia. Jos taas heillä on sama äiti ja eri isät, niin silloin he ovat vain sisar- tai velipuolia.

Sama ihminen tuli 1950-luvun puolivälissä vahingossa raskaaksi ja lääkäri(kin) oli kuulemma ihmetellyt, että miten nyt sillä lailla heti eka kerrasta tärppäsi!

Vierailija
1467/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni todella tyhmäksi, kun vihdoin tajusin, etteivät homoparit välttämättä ole sen kestävämpiä kuin heteroparitkaan. Luulin, että koska homon on tässä yhteiskunnassa vaikeampi löytää itselleen partneri, niin liitto on sitten aina ikuinen rakkausliitto. Varmaan tuli sanottuakin näin kun esim kavereiden kanssa juteltiin seksuaalisuudesta. He pitivät takuulla minua ihan ääliönä.

Kerran olin eräässä työhön liittyvässä asiassa tekemisissä homon kanssa, ja luotin hänen sanomisiinsa 100 %. Hämmästyin kovasti, kun kävikin ilmi, että hän petkutti minulta pari sataa euroa. Miksi ihmeessä olin jotenkin kuvitellut, että homot ovat luotettavampia kuin heterot?

Ihan samanlaisia ihmisiähän he ovat, samanlaisia vikojakin ja heissäkin löytyy paskoja tyyppejä ihan samalla lailla. Opin totuuden vasta oman kantapään kautta. Auts.

Häpeän vieläkin naiiveja puheitani.

Vierailija
1468/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on ympäristöpuolue, joka ajaa Suomalaisten asiaa.

Vierailija
1469/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrja halonen on hyvä presidentti.

Vierailija
1470/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero on turha vero, sanoi nainen joka ei todennäköisesti koskaan joudu maksamaan perintöveroa

Vierailija
1471/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen voi puhdistaa laskemalla läpi pelkkää vettä. - Nerokasta.

Anteeksi, tartun tähän...

Meillä töissä kaadetaan kahvinkeittimeen sillä kahvikannulla uudet vedet ja ajan mittaan sinne kertyy siitä pannusta niitä tummia jäämiä ja ne kyllä lähtee liikkeelle ihan vettä läpi juoksuttamalla, joten voidaan kai puhua kahvinkeittimen puhdistamisesta vettä läpi laskemalla. Kalkinpoisto on sitten eri juttu. On meinaa puhdistamista ja puhdistamista.

Vierailija
1472/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suomalainen mies kirjoitti:

Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri

billinaire on miljardööri

Vierailija
1473/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naisen poika oli rahavaikeuksissa tyhmien sijoitusten ja valintojensa vuoksi. Nainen alkoi kauppaamaan suvun metdiä auttaalseen poikaansa. Oma aikuinen tytät miehensä kanssa osti palan äidilleen rakkaimpia maapaloja jotta pysyvät suvussa.

Pian tämä vanha nainen kuoli. Kun perintöa jaettiin, oli tämä poika sitä mieltä, että tytär on jo saanut omansa.

Vierailija
1474/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen voi puhdistaa laskemalla läpi pelkkää vettä. - Nerokasta.

Anteeksi, tartun tähän...

Meillä töissä kaadetaan kahvinkeittimeen sillä kahvikannulla uudet vedet ja ajan mittaan sinne kertyy siitä pannusta niitä tummia jäämiä ja ne kyllä lähtee liikkeelle ihan vettä läpi juoksuttamalla, joten voidaan kai puhua kahvinkeittimen puhdistamisesta vettä läpi laskemalla. Kalkinpoisto on sitten eri juttu. On meinaa puhdistamista ja puhdistamista.

Enkö nyt ymmärrä jotakin ? Ainahan se vesi läpi valuu kahviakin  keitettäessä.

Vierailija
1475/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sijoittaisit itsesi puoluekentässä?

No emmä kauheesti tosta kentästä tiedä

Niin siis sijoitutko oikealle vai vasemmalle?

Mä sanoisin että keskelle, se on sellainen

poliittinen keskitie

Kyseessä oli suomalainen kansanedustaja, joka pyrki mepiksi

Vierailija
1476/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Aho oli hyvä pääministeri

Vierailija
1477/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ihmisen pulssi on 60, niin se tarkoittaa, että sydän lyö kerran minuutissa". Mitkään vakuuttelut, järkipuheet tai faktat eivät saaneet tuon sanonutta ihmistä uskomaan, että jos asia olisi tosiaan niin, niin silloin ihminen olisi kyllä aika heikossa hapessa.

Vierailija
1478/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu Artikkeli 11 ja 13

#SaveYourInternet  

Vierailija
1479/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevan sivuilla joku vaahtosi kerran, että: "Vain tyhmä ihminen ostaa pestyjä tai harjattuja juureksia. Minä pesen ja harjaan juurekset ihan itse, ja ruoka maistuukin paljon paremmalle."

Minä kyllä maksan mielelläni 5-10 cnt isompaa kilohintaa siitä, että säästän aikaa ruoanlaitossa ja saan varmasti puhdasta ruokaa ilman mullan makua. 

Mitä enemmän ruokaa käsitellään, sitä vähemmän tuoretta se on. Jossain likavesipesurissa pyörineet juurekset ovat jo ottaneet damagea. Multaporkkanat ovat ilman muuta laadultaan parhaita. Luulin, että tämä on ihan yleisesti tiedossa, mutta ei näköjään.

Vierailija
1480/2294 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä: "Emme leikkaa enää..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi