Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Yks tuttu kertoi olleensa Thaimaassa. Siellä oli kuulemma kissa, joka oli kiintynyt tähän ihmiseen. Yks päivä kissa oli synnyttänyt kaksi kissanpentua tämän ihmisen hotellihuoneen oven eteen.
Tämä ihminen kertoi, että hän on myöhemmin Suomeen palatessaan lähettänyt rahaa jakuvasti näille kissoille sinne Thaimaahan. Ja hotellin henkilökunta kuulemma pistää kuvia näiden kissojen elämästä tälle ihmiselle.
.... Joo :D
Löyhäpäinen nainen iski kaverinsa aviomiehen. Siis luikerteli suhteeseen, kuin mikäkin käärme. Onnistuttuaan rikkomaan välit kaverinsa ja otettuaan miesrukan hoiviinsa, totesi "maailmassa olevan nyt paljon enemmän onnellisuutta". Ei tykännyt, kun vastasin, että "Niin. Sinun maailmassasi."
Kaupassa myyjä esitteli vaatetta: tämä on ihan puressilkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Pepsi Max on parasta Cokista
Olisiko mahdollista, että hän tarkoitti, että hänestä se on parasta kolajuomaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri antoi 20€ setelin ja nimitti sitä Väinö Linnaksi. Sanoin että eikös se Väinö Linna ollut markka-aikana. Hän oli sitä mieltä, että "väinö linna" on yleisnimitys kaks'kymppiselle, eikä se liity setelissä olevaan kuvaan.
Heheh, se siis kuvitteli että setelille oli muuten vaan annettu nimi :D Voit alkaa hänen kuullen sanomaan kympin seteleitä vaikka Erkki Mähösiksi kun kerran randomisti niitä seteleitä nimetään :)
Marketin parkkiksella etniseen vähemmistömme kuuluva mieshenkilö esitteli autonsa peräkontista nahkatakkia:
"Herra ostaa tästä hienon takin! Se on oikeaa kenuiinin nahkaa!"
(Genuine leather)
Entisen miehen nykyinen puoliso nimitti minua elähtäneeksi, kulahtaneeksi vanhaksi yh-akaksi. Hänen puolisonsa on minua vanhempi ja lapsen isä.
Billion on englanninkielessä Miljardi. Miljardöörejä maailmassa on paljon eli englanninkielellä billionaire.
Teininä olin koko päivän hokenut jotain vittu sitä ja vittu tätä (joka on kyllä sinänsä tyhmää, mutta olin teini...)
Illalla sitten isä hermostui: "Mikä siinä on kun pittää koko ajan minua haukkua!?"
Minä: "Milloin muka oon haukkunut? Enhän oo!"
Isä: "NO OONKO MINÄ VITTU??"
Aloin epäuskoiseen nauruun ja tunsin myötähäpeää isää kohtaan. Raukka oli koko päivän luullut että kutsun häntä vituksi.
Naurattaa tämä muisto vieläkin, vaikka olinkin typerä teini.
Kaverini kertoi olevansa kihloissa, mutta ei ollut aikeissa naimisiin ikinä.
Pitää säästää vettä ettei se lopu (maailmasta) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä varaa ottaa pakolaisaalto Afrikasta ja Irakista.
Meillä on unelma.No voi hyvät hyssykät. Suomella on AA - luottoluokitus ja Suomessa on kyllä pinta-alaa niin paljon että tänne kyllä mahtuu vaikka 50000 pakolaista.
Kyllähän meillä on siihen varaa, ja ennenkaikkea se ei ole keltään pois!Ei Suomella ole varaa, ei riitä edes vanhusten hoitoon. Ja ennenkaikkea se on kaikilta suomalaisilta pois.
No onhan pinta-alaa. Esim. Lapin maakunnan pinta-ala n. 100 000 km2 ja asukkaita vajaat 200 000. Sinne voisi hyvin tiputtaa vaikka 100 000 ihmistä lisää, aluksi. Olisi vain 3 ihmistä per neliökilometri. Mahtavaa, yli 30 hehtaaria maata jokaiselle! Mitä ne siellä söisivät? Ai jaa...
Vierailija kirjoitti:
Teininä olin koko päivän hokenut jotain vittu sitä ja vittu tätä (joka on kyllä sinänsä tyhmää, mutta olin teini...)
Illalla sitten isä hermostui: "Mikä siinä on kun pittää koko ajan minua haukkua!?"
Isä: "NO OONKO MINÄ VITTU??"Aloin epäuskoiseen nauruun ja tunsin myötähäpeää isää kohtaan. Raukka oli koko päivän luullut että kutsun häntä vituksi.
Hah siis tämähän oli nerokas servaus sun isältä :D
Vierailija kirjoitti:
Kaveri antoi 20€ setelin ja nimitti sitä Väinö Linnaksi. Sanoin että eikös se Väinö Linna ollut markka-aikana. Hän oli sitä mieltä, että "väinö linna" on yleisnimitys kaks'kymppiselle, eikä se liity setelissä olevaan kuvaan.
Olitteko täysi-ikäisiä jo markka-aikana?
Vierailija kirjoitti:
Isä: "NO OONKO MINÄ VITTU??"Aloin epäuskoiseen nauruun ja tunsin myötähäpeää isää kohtaan. Raukka oli koko päivän luullut että kutsun häntä vituksi.
Et taida vieläkään olla penaalin terävin kynä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko suomalaisesta ruotsalainen, jos muuttaa Ruotsiin? -Ei. -Tuleeko sanmarinolaisesta italialainen, jos muuttaa Italiaan? -Tulee, koska San Marino on Italiassa.
Jos ajatellaan, että San Marino on Italiassa siinä mielessä, että se sijaitsee Italian niemimaalla, siinä mielessä sanmarinolaiset ovat italialaisia, eli olisivat sitä jo Italian valtioon muuttaessaankin.
Kesäaika on niin ihanaa kun tulee valoisat illat.
:-D kirjoitti:
Eräs tuttuni väitti tosissaan, että autistinen henkilö voi elää parisuhteessa ja olla äiti tai isä. Just joo, kaikki minun tapaamani aikuiset autistit ovat olleet käytökseltään alle kouluikäisen lapsen tasolla ja asuvat jossain laitoksissa eli ei sellainen henkilö voi olla parisuhteessa saati hoitaa lasta.
Olihan Juicellakin Asperger ja oli naimisissa ja sai lapsia ja loi upean uran muusikkona.
Mun mielestä Pepsi Max on parasta Cokista