Oletteko koskaan yllättäneet miestänne käteenvedolta?
Siis tulleet vahingossa paikalle kun ukko kulta sielä on ollu täydessä touhussa? Meillä nimittäin kävi näin kun menin vessaan... oli hiukka nolo tilanne... Mites teillä sitten tilanne jatkui?
Kommentit (43)
se on emotionaalisesti paljon palkitsevampaa kuin yhdyntä.
Itse miehenä vedän käteen päivittäin, mutta todellakin mieluummin harrastaisin seksiä vaimon kanssa. Ja todennäköisesti runkkaaminen jäisi kokonaan jos seksiä saisi yhtä usein. Kerran kuussa kun vaimolta saa seksiä, niin pakkohan se on paineita purkaa itsekseen. Ja nololtahan tuo " kiinnijääminen" tuntuu. Naisille tiedoksi, että jos miesten runkkaaminen häirisee, niin teillä on kaikki avaimet käsissänne sen vähentämiseen tai lopettamiseen.
Enkä kyllä enää viitsi hirveästi vaivautua ruinaamaankaan... että tumputtakoot mun puolesta sitten!
Sauvat oat olleet pelastukseni sen jälkeen kun yhdynnät harvenivat. Joskus mies yllättää minut ja tavallinen reaktio on että hän vetää makkarin ovan kiinni ja jatkaa omia puuhiaan. Aluksi hän tuli joskus mukaan.
Omin avuin ja fantasioimalla saan pikatyydytyksen ja ihanan rentoutuneen olon. Suosittelen!
Jotenkin muistan mieheni vahvan suonikkaan käden oman kovan kullinsa ympärillä - ah, vieläkin pillussa tirahtaa pelkästä ajatuksesta!
eikä yllättäminen olis mitenkään loukkaavaa. Tiedän että se aina välillä tumputtaa, saattaa raportoida siitä välillä itsekin. Mut mulle on aina riittänyt kun olen halunnut.
Miehenä voin kertoa että käteenveto voi olla myös vain pelkkä stressinpurkukeino. Käteen vetäessä voi keskittyä vain ja täysin omaan nautintoon ja saada sillä stressin laukeamaan. Toiset purkavat stressiänsä kuntosalilla, juoksulenkillä tms. Minä ja varmasti moni muu mies tekee sen vain yksinkertaisesti vetämällä käteen eikä " siemenet" ainakaan minulla vielä ole koskaan käteenvedon takia kesken loppuneet...
Kunnon rakastelua oman rakastettunsa kanssa se ei voita.
Erikseen on tapaukset joissa käteenvetoa joutuu käyttämään seksin puutteen takia, johtui seksin puute sitten mistä syystä tahansa.
PS: Ajatus puolisolle kiinnijäämisestä on kiihoittavaa mutta vielä ei näin ole käynyt.
onkos teidät yllätetty sormettamasta tai dildoilemasta?
Mitäs mieltä ootte naiset ja miehet siitä, kun puoliso tumputtaa vielä rakastelun jälkeenkin? Vaikka kovasti väittää, ettei muka kykene heti uusintakierrokseen. Tai jos tumputus tapahtuu keskellä yötä, puolison " nukkuessa" vieressä?! Eikö tunnu yhtään loukkaavalta? Miksi itsetyydytystä pidetään jotenkin häpeiltävänä asiana? Tai että sitä pitää tehdä toiselta " salassa" .
Olen joskus.Katseli minun facebookissa kaverini kuvaa ja runkkasi. Katselin sitä salaa. Laukesi ison määrän spermaa ja sitten vaihtoi kaverini kuvaa toiseksi ja runkkasi uudelleen ja laukesi jossain vaiheessa taas.
Itse teosta en ole yllättänyt mutta kerran löysin siivotessani patjan alta lehden jonka sivuilla oli kuivunutta spermaa. Lehti oli Playgirl eli kaikki kuvien mallit superkomeita miehiä!
En ottanut puheeksi, annoin asian olla. Noin puoli vuotta tästä mies lähti. En tiedä oliko syy kiinnostus miehiin. Emme pidä paljon yhteyttä, tarvetta ei ole kun ei ole lapsia. N33
Vierailija kirjoitti:
oman käden kautta, eikä voi naida niin, että minäkin saisin tyydytyksen. toisaalta ymmärrän; onhan helpompi vetää suihkussa käteen 1 min., kun että naidessa joutuisi hoitelemaan sitten minutkin, jonka laukeaminen nuolemalla kestää hyvinkin 10 min. Onhan se toki paljon rankempaa! Mutta juuri tässä tilanteessa se loukkaa, kun toinen vaan tumputtaa. tulee olo, että oma nyrkki on parempi kun vaimon pillu... vaikka eihän se niin ole, luulen, että se runkkaus on vaan tosiaan helpompi vaihtoehto!
Miksi se tuntuu aina olevan vain ja ainoastaan miehen tehtävä saada naiselle orkku ?? Eikö nainen voi hyväillä itse klittaa aktina aikana tai vibralla hieroa ???
Olen monesti, ihan on kiihottavan näköistäkin. Usein aamusuihkussa, kun lähden enimmäkseen ensin töihin - välillä käyn ovella huikkaamassa moit ja siellä on ollut täydessä touhussa :) Vähän meidän hupaakin tuo. Tosin tietää hänkin, että sooloilen melko usein minäkin 'päiväunillani' jos sellaiset ehdin vaikka ennen jotain harrastuksiani. Ja juu...on minutkin siitä touhusta yllätetty. Masturboinnissa ei ole mitään pahaa, ainakaan meidän suhteessamme...luonnollinen asia ja luulenpa että melko harvassa on ihmiset jotka siitä eivät ikinä koskaan milloinkaan nauttisi.
Monta kertaa. Vaikka seksiä oli paljon, lähes päivittäin niin silti oli usein tilanteita joissa mies hoiteli itseään. Eikä siinä mitään, mutta asiaan kuuluu joka kerta kauniiden naisten katselu ja se alkoi jo tuntua itsetunnon päälle. Varsinkin kun luoja itselle jakoi teelusikalla kauneutta kun toisille kauhalla. Viimeisiä hyviä seksikertoja edelsi se, että mies katsoi naisten kuvia jo ennnen yhteistä seksiä. Silloin päätinm että jos ei mikään seksi onnistu ilman muita naisia niin olkoon. Saanut koko kuvio tuntemaan itseni todella vastenmieliseksi. Noh, seksiä on enää kerran kk. Ja sekin vain hoidetaan alta pois. Silloinkin mies haluaa kertoa mistä fantasioi samalla. Eli ei ole läsnä tilanteessa kanssani. Muuten hän hoitelee itseään päivittäin kauniita naisia ihaillen.
N37
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa että käteenveto voi olla myös vain pelkkä stressinpurkukeino. Käteen vetäessä voi keskittyä vain ja täysin omaan nautintoon ja saada sillä stressin laukeamaan. Toiset purkavat stressiänsä kuntosalilla, juoksulenkillä tms. Minä ja varmasti moni muu mies tekee sen vain yksinkertaisesti vetämällä käteen eikä " siemenet" ainakaan minulla vielä ole koskaan käteenvedon takia kesken loppuneet...
Kunnon rakastelua oman rakastettunsa kanssa se ei voita.Erikseen on tapaukset joissa käteenvetoa joutuu käyttämään seksin puutteen takia, johtui seksin puute sitten mistä syystä tahansa.
PS: Ajatus puolisolle kiinnijäämisestä on kiihoittavaa mutta vielä ei näin ole käynyt.
Hatun nosto sinulle! Omalla kohdalla tuppaa käymään niin, että mieli tekee ja tulee hoideltua pahimmat paineet alta pois. Ja kun tulee se H- hetki oman vaimon kanssa, ei enää rahkeet riitäkkään. Se ns. Paras kärki on mennyt ja ei oikein luonnistu vaikka kuinka mieli tekisi. Kyllä siinä on oma jos kumppanin itsetunto tainnut ottaa osumaa. Omalla kohdalla koen, että oman kivan pitäminen vie puhtia liikaa siltä yhteiseltä joten on ollut pakko vähentää. Nyt kun ikääkin alkanut tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon rakastelua oman rakastettunsa kanssa se ei voita.Erikseen on tapaukset joissa käteenvetoa joutuu käyttämään seksin puutteen takia, johtui seksin puute sitten mistä syystä tahansa.
Hatun nosto sinulle! Omalla kohdalla tuppaa käymään niin, että mieli tekee ja tulee hoideltua pahimmat paineet alta pois. Ja kun tulee se H- hetki oman vaimon kanssa, ei enää rahkeet riitäkkään. Se ns. Paras kärki on mennyt ja ei oikein luonnistu vaikka kuinka mieli tekisi. Kyllä siinä on oma jos kumppanin itsetunto tainnut ottaa osumaa. Omalla kohdalla koen, että oman kivan pitäminen vie puhtia liikaa siltä yhteiseltä joten on ollut pakko vähentää. Nyt kun ikääkin alkanut tulemaan.
Itse olen vanhemmiten opetellut nautiskelemaan kiihottumisesta ilman laukeamista. Silloin ei puhti katoa samalla tavalla, enemmänkin on pidettävä huolta siitä, että orgasmeja tulee sopiva määrä viikon kuluessa, niin ettei ole liian herkilläkään kun on tarkoitus harrastaa seksiä yhdessä.
Jos toinen ei halua seksiä niin keltä se on pois että toinen tyydyttää itsensä??? Todella tympeää se on koittaa nukkua jos on paineet päällä ja nainen ei anna. Ei toista voi pakottaa olemaan ilman tyydytystä jos itse ei jaksa asiassa auttaa
Oma paras tirkistelykokemukseni ehdottomasti ikinä:
Oman mieheni olen yllättänyt kyllä monestikin vuosien kuluessa, mutta ehkä yksi kiihottavimpia tuollaisia juttuja oli nähdä salaa mieheni kaverin soolohetki. Pysähdyimme sovitusti heidän mökilleen viimekesän purjehdusreissullamme ja ilta meni puolittain viihteelle useamman viinipullon voimin. Hänen vaimollaan ei ollut vielä loma alkanut, joten hän oli oleilut siellä itsekseen sen viikon. Olin itse aamuyön viimeisinä tunteina jo hereillä ja makoilin siinä parvella vielä mieheni kuorsatessa vieressä, kun kuulin jotain ääntä alhaalta. Kohta heidän makuuhuoneen ovi avautui. Olin siinä reunassa, ja sen kaiteen välistä oli tavallaan ihan suora näkymä heidän makuuhuoneseen päin. Hän ei voinut tietää, että satuin olemaan hereillä tai että katselisin sinne. ilmeisesti nukkui alasti kun hiippaili sieltä ilmeisesti tarpeilleen veskiin. Mukavan kokoinen kulli oli vähintäänkin ns puolivalmiina ja ajattelin että varmaan on se normi aamustondis hänelläkin. Tavallaan kiihottavan näköistä jo sekin ja muutenkin koko tilanne tihrustella salaa hänen tietämättään sieltä.
Varsinainen tirkistelyni alkoi siitä, kun hän meni takaisin, kulli heilahteli adkelten tahtiin puolikovana sen verran mitä ehdin vilaukselta taas nähdä. Palatessaan hän jätti oven auki ja viihdytin itseäni, kun yritin nähdä vähän enemmänkin. Sieltä ei kuitenkaan nähnyt sänkyä kokonaan, vaan ehkä noin puoliväliin. Pettymyksekseni hän veti peiton päälleen ja ajattelin jo että show on ohi. Hetki meni, kun kuulin peiton kahahduksen ja käännyin jälleen uteliaisuuttani kurkkimaan. Aluksi tuntui jotenkin 'törkeältä' katsella sitä yksityistä hetkeä, joka ei ollut tarkoitettu minun nähtäväkseni, mutta en voinut vastustaa kiusausta ja kiihottihan sen katselu...myönnän. Näin sieltä kun hän makoili selällään, jalat avoinna vähän koukussa sivuilla. Katselin tavallaan kuin jotain anonyymiä ihmistä, kun kasvoja ei siitä parvelta nähnyt. Toisella kädellä hän hyväili välillä kiveksiä ja toisella kädellä hiljalleen runkkaili kunnon seisokissa olevaa kaluaan. Kostuin täysillä itsekin kun katsoin sitä rytmikästä hyväilyä ja miehen vahvan käden liikettä. Välillä hän hidasti tahtiaan ja hyväili enemmänkin hitaasti. Olisin niin halunnut nähdä ne ilmeet. Itselläkin meni sormet pikkareihin ja hieroskelin jalkoväliä kaikessa hiljaisuudessa samaan tahtiin. Lopussa hän kiihdytti tahtia, todella maskuliinista, melkein brutaalia oli oli ne käden liikkeet ja otteet - aivan upeaa oli nähdä se kliimaksiin nousu. Hän laukesi ja pian sen jälkeen veti peiton päälleen. Show oli siinä, itse jatkoin näkemääni pyöritellen salaa mieheni vieressä loppuun myös.
Aamupalapöydässä olisi niin tehnyt mieli jotain tirkistelystäni vihjaista, mutta en kuitenkaan koskaan kehdannut mitään sanoa.
antaisin miehelleni HYYYYVIN paljon useammin, mutta kun hän ei halua!! Ei halua kun lauantaina sauanassa, n. 2 krt/kk. Tätä on ollut jo monta vuotta.
Joten valta olisi todella huonoissa kantimissa, jos olisi tuosta pillun antamisesta meillä kiinni.
Juuri siksi tuo tumputus sapettaakin, kun MINÄ saan niin harvoin, niin tuntuu kurjalta, että sitten itse vetelee hanskaan vaan...