Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
21/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat teidän lempimaitojanne? Juotteko rasvatonta, ns. sinistä maitoa, vai ns. punaista maitoa?

Vierailija
22/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kaakao maitoon tehtynä ja korvapuusi hiihtolenkin jälkeen. Tai inhottaako maidon lisäämimen kahviin?

Inhottaako silloinkin? Inhottaminen on korvien välissä kai sen tajuat. Ei se inhoamisen kohde ole absoluuttisesti inhottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Etkö pidä maitoviiksistä vai?

Vierailija
24/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maidonjuonti ällötä ollenkaan kenenkään tekemänä, mutta aikuinen joka syö karkkia (erityisesti pehmeitä hedelmäkarkkeja) aiheuttaa inhonväristyksiä, kaikilla meillä taitaa olla omat omituisuutemme 😂

Vierailija
25/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Vierailija
26/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy luusto vahvana kun juo palijon maitua! Maitua aamulla, maitua illalla. Lapsille paljon maitua ja aikuisillekin, pysyy luut lujana ja kyllä maito vaan on terveellistä! Mikä sen parempaa kun makaronilaatikko ja iso lasi maitoa.

Vierailija
27/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä tosiaan on, että kummeksun maitoa juovia aikuisia. Siis niitä, ketkä juovat joka päivä useita laseja. Teorioita?

Vierailija
28/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon relatiivi pitäisi olla "jotka". Aniharvoin kirjoitetaan ani harvoin. 

Niin junttia, luonnotonta ja turhaa. 

Etoo... 

Vierailija
29/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis yksi tuttu, joka juo AINA maitoa ruuan kanssa. Siis aina. Myös ulkomailla tilaa maitoa ruuan kanssa. Siellä yleensä tarjoilijat on sillai että wtf :D Aivan hervottoman hauskaa. Elämäni pieniä iloja! Ja siis niin hän tilaa aina ison lasin maitoa, huom. ison lasin, pieni ei riitä. Eli sit hänellä on semmonen 0,5l tuopillinen sitä maitoa siellä ravintolassa :D

Vierailija
30/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tosiaan on ainoa nisäkäs, joka vielä imeväisenä olon jälkeenkin.

Mies on tällainen. Juo maitoa litrankin ruuan kanssa. Minä en edes pidä maidon mausta.

Lapsille koitan maitoa tuputtaa, mutta eivät oikein välitä. Ennemmin ottavat vettä tai mantelimaitoa.

Vierailija
31/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Aikuinen maitoa juova on inhottava näkykin, huvittavaa huomata etten ole yksin tämän kanssa.. :D

Muut maidosta tehdyt tuotteet eivät tietenkään häiritse, mutta se litku itsessään. :X

Entä ihan se juotava litku, johon on sekoitettu jotain muuta? Tyyliin joku paljon maitoa sisältävä lattekahvi tai kaakao? Tai vaikka maitopohjainen proteiinijuoma tai pirtelö?

Vierailija
32/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jännä ilmiö kyllä, että jotain ihmistä voi etoa kun toiset juo maitoa. Ei ole kyllä koskaan tullut mieleen. Mutta erilaisia tässä ollaan jokainen, mua ärsyttää purkkaa syövät ihmiset.

Vierailija
33/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Meillä tulee kotona siis ihan vettä hanasta, niin juon sitä.

Vierailija
34/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttää, yleensä ovat myös pyyleviä ja sairastelevat usein. Ällötys lähinnä siinä tietämättömyydessä että pitävät maitoa jotenkin puhtaana ja tarpeellisena.

Vierailija
35/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Oletko kuullut koskaan sanontaa,"makuasioista ei pidä kiistellä". Ei tulisi mieleenkään kirjoitella mielipiteitä makuasioista.

Vierailija
36/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen maito on ylivoimaisen herkullista rasvattomaan verrattuna. Juon tosin vain lasin päiväs, kun ei maidon vaikutuksista ole takeita. Jossain on sanottu, et diabetekseltä suojaa, mut saman saa juustoista tms.

Vierailija
37/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon ihan vettä vaan, joskus hyvin harvoin mehua. Eikä minua ärsytä yhtään. Jotenkin tuntuu vaan oudolle ja en tiedä edes miksi. Olen siis tämä treffeillä käynyt nainen.

Tällä maitomiehellä oli muuten jonkin verran aknea naamassa ja niin oli ollut minullakin kunnes jätin maitotuotteet kokonaan pois käytän ruoanlaitossa, mutten syö sellaisenaan jogurttia, rahkaa, juo maitoa tai syö juustoa joka päivä. Huomaan ihosta heti jos on syöty vähän enemmän.

Ehdotin, että kannattaa kokeilla maidottomuutta tai ainakin vähentää. Oltiin siis aiemminkin puhuttu aknesta ja sen hoidosta, eli en siis ihan puskista ruvennut toista neuvomaan, koska se on aika kiusallinen vaiva kuitenkin. Mies sitten totesi etteihän nyt maidosta voi iho-ongelmia tulla ja maitoa kannattaa juoda, koska se on terveellistä ja ihan hyvä janojuoma juurikin siinä kyllä sen maitua olla pittää-hengessä. Huvitti ja oudoksutti samalla. :D

Vierailija
38/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Sinä varmaan juot sitten pelkkää vettä,koska myös limut,alkoholi,useimmat mehut ovat täysin tarpeettomia aikuisille

Vierailija
39/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas jännä ilmiö kyllä, että jotain ihmistä voi etoa kun toiset juo maitoa. Ei ole kyllä koskaan tullut mieleen. Mutta erilaisia tässä ollaan jokainen, mua ärsyttää purkkaa syövät ihmiset.

Minua ällöttää kadulla syövät ihmiset!

Vierailija
40/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon silloin tällöin maitoa, koska pidän sen mausta enemmän kuin vedestä, joskus toimii myös treenin jälkeen palautteluun. Mehuja tai limsoja en halua juoda enkä alkoholia, joten juon lasin maitoa silloin kun vesi tökkii.

Tiedän, olen juntti ja ällöttävä, mutta ei minun tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka katsovat pitkin nenänvartta. :)