Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
241/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee ajatus, että aikuiset ihmiset juovat lehmän omalle poikaselle tarkoitettua maitoa.

Miten säkään selviät elämässä, kun niin vähästä häiriinnyt? Häiritseekö muutenkin maitotuotteet, esim. juusto tai jogurtti? Entäs kasvis"maidot"? Sellaisia ei luonnossa edes esiinny.

Vierailija
242/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksumieltymyksiä kuin ihmisiäkin on monia. Lopeta muiden ihmisten nälviminen ja keskity elämään omaa elämääsi mokomakin paskakasa.

Juuri näin! Annan meidän maidonjuojien nauttia maidosta ja sen tuomasta hyvinvoinnista, sekä nautinnosta. Jos joku haluaa raunioittaa omaa ja vieläpä lastensa terveyttä, maidosta vierottamalla, niin se on heidän oma asiansa. Eletään me maidon juojat tervettä ja täysipainosta elämäämme ja tuetaan verorahoillamme näiden normaalista vieraantuneiden ihmisten mielenterveysongelmia. Maidon juojat pitävät huolta kaikista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kaikki elämässä on turhaa mitä ei tarvitse lisääntymiseen ja hengissä pysymiseen.

Vierailija
244/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon maitoa eikä mua voisi vähempää kiinnostaa aloittajan mielipide. Ei vaikuta mun elämään yhtään se että pidätkö siitä vai et :)

Vierailija
245/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee ajatus, että aikuiset ihmiset juovat lehmän omalle poikaselle tarkoitettua maitoa.

Maito vain sattuu olemaan täydellistä ravintoa. ”Lehmänpoikanenkin” pärjää pelkällä maidolla todella pitkään, saa siitä kaiken tarvitsemansa ja voi hyvin. Tämä täydellinen ravintoaine on myös vanhuksille kova sana koska iän myötä ravintoaineiden imeytyminen heikkenee.

Vierailija
246/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää kaikki vastaukset :D Mulla on semmonen tunne, että tästä tulee hyvä ketju.

Joo,vähän sama. Itse juon maitoa toisinaan. Kyllä mä ymmärrän, että se ei ole luonnollista, mutta eipä ole ruoan kypsentäminenkään.

Vierailija
247/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Konttorilla työkaveri (lihava nainen) juo aina ruuan kanssa vähintään 2 lasia maitoa. Ja tottakai syyttää geenejä ylipainosta :D

Vierailija
248/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Kylmää vettä. Tuorepuristettua mehua.

Vierailija
249/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötti jo lapsena niin maitoa juovat aikuiset kuin lapsetkin. En ole koskaan juonut maitoa sellaisenaan.

Se haju ja ääni. Ja se hengityksen haju sen jälkeen.

Onneksi myöhemmin selvisi, että olin oikeassa, ettei sitä tarvitse kenenkään juoda mistään niistä propagandasyistä, joilla sitä esim. kouluissa yritettiin juottaa ja sitten paheksuttiin niitä, jotka ei juoneet.

Vierailija
250/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maito vain sattuu olemaan täydellistä ravintoa. ”Lehmänpoikanenkin” pärjää pelkällä maidolla todella pitkään, saa siitä kaiken tarvitsemansa ja voi hyvin. Tämä täydellinen ravintoaine on myös vanhuksille kova sana koska iän myötä ravintoaineiden imeytyminen heikkenee.

Maito ei ole mikään "täydellinen ravintoaine" ihmiselle missään iässä. Sen tarkoitus on kasvattaa vasikasta iso ja vahva lehmä.

Vierailija
251/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maito ei ole mikään "täydellinen ravintoaine" ihmiselle missään iässä. Sen tarkoitus on kasvattaa vasikasta iso ja vahva lehmä.

Samalla tavalla ajateltuna kaura on luotu kasvamaan, kukoistamaan, tuottamaan jyviä uudelle sadolle ja kuihtumaan syksyn myötä pois. Ei sitä ole luotu ihmisen ruoaksi, vaan oman elinvoimaisen sukunsa jatkajaksi, vuodesta toiseen.

Vierailija
252/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muita, JOITA ällöttää.."

Vierailija
253/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten säkään selviät elämässä, kun niin vähästä häiriinnyt? Häiritseekö muutenkin maitotuotteet, esim. juusto tai jogurtti? Entäs kasvis"maidot"? Sellaisia ei luonnossa edes esiinny.

Olipas surkea argumentti. 😂

Luonnossa ei muun muassa esiinny myöskään leipää, jugurttia, suklaata, pastaa, jauhoja, limua, tomaattipyrettä, nugetteja, makkaraa, karkkia, keksejä, ranskalaisia, juustoa, kastikkeita....

Se, että jokin ei esiinny luonnossa ei tee elintarvikkeesta huonoa. Kaurajuomassa on kauraa, vettä ja ehkä rypsiöljyä inan, anna toisten käyttää sitä lehmän litkun sijaan, jos haluavat.

Ruuan prosessointi on yksi parhaita keksinnöistä ikinä.

Vierailija
254/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla ajateltuna kaura on luotu kasvamaan, kukoistamaan, tuottamaan jyviä uudelle sadolle ja kuihtumaan syksyn myötä pois. Ei sitä ole luotu ihmisen ruoaksi, vaan oman elinvoimaisen sukunsa jatkajaksi, vuodesta toiseen.

No eihän ole.

Viljat on nimenomaan olemassa ollakseen ihmisten ja eläinten ravintoa, toisin kuin kukat tai mäntypuut sun muut.

Vierailija
255/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt selität? Mitä täydellistä siinä on? Mitä erikoista siinä on, jota muualta ei saa?

Maidon kalsium estää raudan imeytymistä.

Vierailija
256/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksumieltymyksiä kuin ihmisiäkin on monia. Lopeta muiden ihmisten nälviminen ja keskity elämään omaa elämääsi mokomakin paskakasa.

Juuri näin! Annan meidän maidonjuojien nauttia maidosta ja sen tuomasta hyvinvoinnista, sekä nautinnosta. Jos joku haluaa raunioittaa omaa ja vieläpä lastensa terveyttä, maidosta vierottamalla, niin se on heidän oma asiansa. Eletään me maidon juojat tervettä ja täysipainosta elämäämme ja tuetaan verorahoillamme näiden normaalista vieraantuneiden ihmisten mielenterveysongelmia. Maidon juojat pitävät huolta kaikista!

– Saman ravinnon saa esimerkiksi juustosta, jogurtista ja piimästä. Maidon juonnissa ei sinänsä ole mitään erityistä terveysvaikutusta.

Maidon voi myös korvata esimerkiksi erilaisilla kasvipohjaisilla juomilla, kuten kaura-, soija- tai mantelijuomalla, joita löytyy nykyään paljon kauppojen hyllyiltä.

– Maidon juontia en kuitenkaan lähtökohtaisesti suosittele.

Vierailija
257/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa ei muun muassa esiinny myöskään leipää, jugurttia, suklaata, pastaa, jauhoja, limua, tomaattipyrettä, nugetteja, makkaraa, karkkia, keksejä, ranskalaisia, juustoa, kastikkeita....

Se, että jokin ei esiinny luonnossa ei tee elintarvikkeesta huonoa. Kaurajuomassa on kauraa, vettä ja ehkä rypsiöljyä inan, anna toisten käyttää sitä lehmän litkun sijaan, jos haluavat.

Minua häiritsee ajatus, että jotkut lypsävät cashew-pähkinöitä tai kauranjyviä. Ne on tarkoitettu kasvien taimien ravinnoksi.

Vierailija
258/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole.

Viljat on nimenomaan olemassa ollakseen ihmisten ja eläinten ravintoa, toisin kuin kukat tai mäntypuut sun muut.

Kaura ja maito on syntynyt maapallolle ilman ihmisen myötävaikutusta. Se on ollut pelkästään ihmisen päätös, että noita aineita syödään ja juodaan, koska ne on havaittu elämää ylläpitäviksi aineiksi.

Vierailija
259/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas surkea vastaus, et edes vastannut 😂

Vierailija
260/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole.

Kaura ja maito on syntynyt maapallolle ilman ihmisen myötävaikutusta. Se on ollut pelkästään ihmisen päätös, että noita aineita syödään ja juodaan, koska ne on havaittu elämää ylläpitäviksi aineiksi.

No voi luoja, ihminen on ihan itse alkanut systemaattisesti kauraa viljellä.

Maidon, kaikkien nisäkkäiden maidon, tarkoitus on mennä sille jälkeläiselle.

Viljat on ruokaa, jolla ei ole muuta tarkoitusta.

Mutta juokaa rauhassa eläimen utarelitkua, et sä voi verrata sitä kauran viljelyyn, jossa mitään eläintä ei pakoteta ei lajinmukaiseen elämään ja ei pakkosiitetä koko ajan, jotta väkisin tulee maitoa.