Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Pistän uudestaan kun poistettiin.., Suosittuja oli nää lävistysyhteisöt, napalävistetyt, kielilävistetyt jne. Eräs tuttuni perusti vastalauseeksi yhteisön "no v**** onko sut lävistetty".
"Heppatytöt tekee sen paremmin"
Enkä varmaan edes ymmärtänyt mihin tolla viitattiin :D
"mun sänky, mun säännöt"
"my way or highway"
Vittuilu on taitolaji
Aamuseksi tekee iloiseksi
Fuck the fitness, feel the fatness
Vierailija kirjoitti:
Pistän uudestaan kun poistettiin.., Suosittuja oli nää lävistysyhteisöt, napalävistetyt, kielilävistetyt jne. Eräs tuttuni perusti vastalauseeksi yhteisön "no v**** onko sut lävistetty".
Eikä :D Minä ja monet muut lävistetyt tutut kuuluttiin tuohon, koska kuviteltiin tuon olevan lävistetyille, joita varsinkin vanhemmat ihmiset paheksuu :D
10 vuoden päästä kaikki nauraa Instagramin 10 sekunnin videoille.
Galsu oli kyllä ihan paras paikka. Siellä sai vapaasti jakaa mielipiteitään ja oli helppo tutustua uusiin ihmisiin.
"Nostan yli 100 pankista".
Ilmeisesti yhteisöllä oli tarkoitus viestiä, että rahaa on. Nyttemmin aikuisena jo tietää, ettei satanen inflaatiosta huolimatta ollut irc-gallerian kulta-aikoihinkaan kovin iso raha.
Aloin seurustella yläasteella yhen pojan kanssa, mutta kun huomasin että sillä oli galtsussa yhteisönä Aamupaska on nautinto, kauhistuin ja jätin sen.
Ton ircgalleriaa larppaavan instakäyttäjän vois huoletta ilmiantaa.
Se, että kertoo kuvien varastamisen olevan joku arkistointiprojekti, ei tee immateriaaliloukkauksesta yhtään sen laillisempaa.
Galtsussa oli aina se joku päivän kuva etusivulla. Kaveri oli muistaakseni 3-4 kertaa siinä. Muistan parikin kertaa kun jossain kadulla tms joku pysäyttää ja on kaverilleni että "hei, ootko sä se jolla oli se päivän kuva?"
....aijai oli se kummallista aikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hellhound666,näyttää nykyää oudolta.. ja pelottavaltakin.(mentaali-tapaus?)
Sen insta vasta pelottava onkin..
Millä nimellä on instassa?
Yhdistelmä "seksi kondomin kanssa on kuin söisi karkin papereineen" tms. ja pari kohtaa alempana tyyliin äidit -xx eli jokin teiniäitiyhteisö, oisko ollu tyyliin 15-vuotiaita silloin.
Ei oma :D
Muistatteko 0opsin? On nykyään hyvinkin pullantuoksuinen kotiäiti! Instassa pelkkää lapsiperheen arkea :)
A friend with weed is a friend indeed