Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
*TaMMiKuuN TiMaNtiT* (viittaus omaan syntymäpäivään eikä sen MaSuAsuKiN niin kuin nykypäivän palstoilla)
Pienet tissit iso sydän
Ei mul oo kotiintuloaikaa, mut Salkkarit alkaa 19:30 (tms)
Sit oli niitä näppäriä yhdistelmiä siinä "kaverit" osion alla, jotenkin näin:
- ei ole
- oli joskus
- mutta sitten
- söin ne
Tms. Hehehe.
Joskus 2005 kaikkien "tiedostavien ikäistään kypsempien teinigoottien" piti kuulua ryhmiin tyyliin
Hedonismi
Sarkasmi
Brittihuumori
Pessimismi
Seksi^Harrastuksista^Paras
Toki kuuluin yhteisöön vaikken ikinä ollut seksiä harrastanutkaan... :D
Liityin sellaisten bändien yhteisöihin mitä en ollut kuunnellutkaan, mutta minusta ne näyttivät niin hienolta yhteisöissä. Joku kaveri kysyi, että kuuntelenko mä Slipknotia ja vastasin vaan 13-vuotiaana suoraan nolosti jotain "en, mutta ku se näyttää niin coolilta xD".
En kuulunut galleriaan, mutta joku käytti siellä kuviani... Kaveri oli bongannut ja kysyi että miksi olin mitään ilmoittamatta sinne liittynyt ah seurustelin vieläpä jonkun toisen galleriassa olevan random jätkän kanssa... Olin toki ihmeissäni että en ole kyllä galtsussa :o selvisi sitten siinä että joku poika oli kuvani jostain ihmeestä kaivanut ja luonut profiilin, joka seurusteli tämän pojan kanssa... Toki profiili poistettiin kun pojallle kaverit ja silloinen poika ystävä laittoi viestiä että nyt ne kuvat pois! Ja ylläpidolle tai johonkin myös ilmoitus... Silloin ärsytti, myöhemmin olen ajatellut että se poika taisi olla vähän sosiaalinen hylkiö, monet kommenteista oli ainakin ilkeitä ja moni ei oikein uskonut sitä tyttöystävä asiaa... Sellasta...
Aina ei mee nallekarkit tasan
"yks pitsa, okei kaks pitsaa"
Skorpioni, se seksuaalisin
Ja joo nimimerkit oli tyyliä jassujauhh^ ja ttoniveli_.
Muistan kun ommauslaatikoista oli tapana taiteilla semmoisia hienoja kuvioita esim sydämiä. Sit yritin niistä laatikoista kaikin keinoin saada saman kokoisia. Hirvee vaiva huh.
Hevareiden keskuudessa oli melko yleistä käydä vittuilemassa ihmisille, jotka kuuluivat Trash Metal -yhteisöön, koska oikeasti kyseinen musiikkityyli kirjoitetaan Thrash. Nämä toisen yhteisön jäsenet olivat selvästi pelkkiä feikkejä ja se piti sitten kovin isoon ääneen osoittaa... :D
Myöhemmin tuli muuten muotiin käyttää nimimerkkinä omaa etunimeä ja lisätä vaan asdf loppuun.
emmasdf, pirjoasdf.
Voi ei, kävin tän inspiroimana katsomassa jos vanhojen kavereiden profiilit on vielä pystyssä ja siellähän ne. Ja kuvia musta hirveänä teinigoottiaikana, mustat rinkulat piirretty silmien ympärille. Apua.
Vähän ot,mutta Muistan hämärästi, jonkun keissin missä TIS- Jennica(?) oli " meikannut" itsestään pojan ja häiriköinyt joitakin tyttöjä galtsussa. Onko kellään parempia muistikuvia?
Oikeasti lävisteyt
"Olemme tunnettu, sekä pahamaineinen eliitistien kerho. Jos sinulla ei ole turpa täynnä rautaa, nauramme varmasti napakorullesi. Mieti liittymistä tarkkaan, jos silti tunnet olevasi sopiva - Liity<3"
Vähän ohi aiheen, mutta muistatteko "modaukset"? :D eli kun jossain vaiheessa vissiin vipkäyttäjät pääsivät muokkaamaan sitä sivun ulkoasua, niitä pysty hakemaan ainakin joiltain sivuilta valmiina, mutta pystyi tekemään myös ite. Jotkut oli oikeesti hienoja, mut sit oli niitä säälittäviä räpellyksiä mihin oli vaan joku yks väri vaihdettu.
Voi sitä onnen päivää, kun ihastus osti mulle syntymäpäivälahjaksi vip-aikaa galleriaan, se oli kaunis teko :D
Harrastukset
Viiltely
Voi vee, vieläkin nykyään lähes 30 -vuotiaana käsivarret täynnä arpia, kun piti olla niin cool angstigootti.
Vierailija kirjoitti:
Pistän uudestaan kun poistettiin.., Suosittuja oli nää lävistysyhteisöt, napalävistetyt, kielilävistetyt jne. Eräs tuttuni perusti vastalauseeksi yhteisön "no v**** onko sut lävistetty".
Eikö se ollut "no onko sut v**** lävistetty"?
...ja tälle syntyi pian seuraaja (?), "no onko sun v**** lävistetty".
:'D
Tämän keskustelun innoittamana oli pakko käydä poistamassa oma tili. En todella tiedä miksi se mulla vielä oli. Olin unohtanut sen olemassaolon. Mulla yhteisönä mm. Aattelin juoda ihan vitusti ja uusimmat kuvat ajalta kun oon 15v, jepjep.
- Kuolema kuittaa univelat
- pakolliset räp-artistien nimiset yhteisöt
- kuka kuumottaa?
Tehtiin silloisen parhaan kaverin kanssa bileissä päiväkirjamerkintöjä, kaikki bileissä olleet ketkä halusivat pääsivät kirjoittamaan samaan merkintään ja tottakai siellä oli aina jotain "tosi kova meno, jeeeee!!!".
Yksi tuttu myös pukeutui mieheksi, meikkasi itsensä äijän näköiseksi ja alkoi iskemään naisia, nick oli joku kuumamake tai joku :'D
Kun yksityisviestit tulivat, niin tuli käytyä varmaan kuusilla treffeillä täysin tuntemattomien kanssa.. :D
sheikkaan yksin himas
Pane parastasi eli mua
Voi vitsi mikä nostalgia näitä lukiessa!! :D ihkuboksi ja ommaukset, en kestä.. kuvateksit oli kanssa aina niin huomionhakuisia :D "Väliaikainen" "Tää on tääl vaan rajoitetun ajan" "En ommaa". Ja voi sitä onnen päivää jos ihastus pyysi ommausta kuvaan!
Mä tein sinne aikanaan yhteisön nimeltä "Herätyskello on homo". Jonkin ajan päästä mua alko hävettää se homma, ja erosin yhteisöstä, jolloin mun nimimerkki tietysti hävis siitä ylläpitäjä tms kohdasta. Joskus piiiiiitkän ajan päästä törmäsin siihen yhteisöön uudestaan, ja siitä oli tullut ihan valtavan suuri! Siis varmaan jotain tuhansia jäseniä. Ekoista kommenteista tunnistin yhteisön mun tekemäksi, mutta kommenttikenttä oli viimeisten kuukausien osalta täyttynyt joidenkin randomien kommenteista, jotka yksi toisensa jälkeen väittivät sitä omatekemäkseen. Arvatkaa, ottiko päähän! :D
Jep, tällanen avautuminen. En oo kertonut tätä kellekään koskaan ;D