Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Eksoottista lukea tällaista muisteluketjua, jossa IRC-Galleriasta puhutaan imperfektissä ja kuinka siellä oltiin joskus 12–15-vuotiaina ennen kuin kaikki siirtyi Facebookiin…
siis WAT, eiks tää ole vauva.fi-foorumi?
sitten alan laskea ja tajuan, että oho, galtsun 'romahduksesta' 2009 on jo kahdeksan vuotta, vaikkei kyllä yhtään tunnu siltä ja kaikki pikkuteinit on jo reippaasti yli kakskymppisiä. :O se yksi pikkuteininä galtsussa ollut JURISTIkin aiheuttaa mussa, 2006 aloittaneessa opiskelijassa hämmennystä, kun itehän väännän tässä vielä kandidaatintutkielmaa… :'D
Itsehän meinasin liittyä galtsuun jo 2001, mutta ei ollut kriteerit täyttävää digikuvaa ja sähköpostiosoitetta (hotmail ei kelvannut) niin meni vuosi ennen kuin liityin. Sitten joskus 2003 IRC-Galleriaan alkoi löytää tiensä kaikki pissikset ja amikset jotka eivät edes tienneet mikä on IRC!
En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka haluavat tuhota vuosia omasta internet-historiastaan ja poistaa galtsutunnuksensa. Itse olen ollut yhtäjaksoisesti siellä kohta 15 vuotta enkä ole koskaan harkinnut poistavani tunnustani, päin vastoin käyn siellä yhä viikottain ja siellä on vähän samanlainen meno kuin bäk in 2002 eli pieni, mutta tiivis yhteisö randomeita internetin käyttäjiä. Lisäilen kuvia harvakseltaan ja lähinnä Instagram-linkityksen kautta, mikä tuli jokunen vuosi sitten mahdolliseksi.
Sisustuksesta: elän selvästi jossain aikakuplassa, kun mun "sisustus" on aina ollut sellainen sekalainen läjä lastulevyromua ja perittyjä huonekaluja ja kaikki on muutenkin hujan hajan koko ajan. Ja olen ollut siinä käsityksessä ettei kellään oikeasti ole kotona sellaista sisustuslehti-lookkia muutenkaan. Mutta tää selittää siis, miksi tavaratalot ovat kriisissä, nettikauppa on vain osa kokonaisuutta kun ei kukaan enää halua yhtään enempää roinaa vaan lähinnä eroon nykyisestäkin omaisuudesta :D Insta ja blogit varmaan vaikuttaa tähän, mut Instan ideahan on siinä, että filttereillä saa kaiken rumankin nätiksi napinpainalluksella. 10 vuotta sitten lissujenkin piti opetella (waretetun) Photarin käyttö luodakseen 'hienoja' efektejä (ja 'syvällisiä' kuvatekstejä)
Mitä muuten kaikille kymmenen vuotta sitten lissuina, ernuina/emoina, teinigootteina/rokkareina/hevareina olleille kuuluu nykyään? Ovatko katukuvasta kadonneet gootit ja ernut kasvaneet hipstereiksi vai tä? Nykyteinien muoti on laadukasta, mutta tylsää, kymmenen vuotta sitten kaikki oli jotenkin hyvällä tavalla rosoisempaa. :E
Pakko muuten kysyä: eiks FB ole aina ollut 'aikuisten irc-galleria', miksi sinne kukaan teini siirtyi silloin joskus 2007-09? Itse liityin Faceen vasta 23-vuotiaana joulukuussa 2010 :D
AAA Ampukaa Alas Antti Tuisku on ainoa minkä muistan :D
Kuuminta hottia, siellä oli parhaimman näköisiä pissiksiä mitä aina koulussa poikien kanssa kuolattiin 😁
M31
Muistan sellaisen naisen irc-galleriasta kun sokerinpalanen asui Raisiossa ja meni naimisiin sai muistaakseni 2lasta.
Ketkä tuota vielä käyttää? Aika kulunut.
Miksi tuokin sivusto on vieläkin pystyssä?
Muistan elävästi miten stalkkasin nimimerkkiä muruh, jonka nimi oli "maisapieni pesusieni". Ja kuka hän olikaan... :D
Meillä oli muotia yhdessä vaiheessa nimimerkit, joissa nimen perässä mo, eli tyyliin annimo. Kai se tarkoitti moi :D
Naisia ei hakata niitä isketään
Mä olin siellä joskus vuonna 2002. Myöhemmin siirryin galtsuun ja sieltä Facebookkiin. Tän keskustelun myötä tuli kyl vähä ikävä galleriaa :)