Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Muistan aika monet näistä mainituista :D Jossain välissä kaikki kuului tyyliin miljoonaan yhteisöön ja sitten yhtäkkiä oli tosi noloa jos kuului moneen ja pitikin kuulua tyyliin korkeintaan viiteen.
No johan nyt. Ei julkaistu. Kokeillaan uudestaan. Sensuroimattomana siis, tarkkaa sanamuotoa en muista:
"KARVANEN ***** ON KUIN TAISTELU HANSIKAS!!"
Leidit landella. Ei siis ollut kyse ihanasta Paris Hiltonin ohjelmasta, vaan maaseudun junttimuijien oma yhteisö <3
Ah, ihana ketju! Vie muistoihin 10 vuoden taa :D
Oma nimimerkkini oli omaperäisesti ^^-koristeinen. Koulukavereiden nimimerkeissä muotia olivat juurikin "Zarkkuuhh" -tyyppiset.
Toinen yleinen ilmiö olivat kaikki veli-päätteiset kuten "makeveli". Myös tytöillä oli näitä.
Hah :D Nää on ehdottomasti mieleenpainuneimmat yhteisöt:
Elämä pitkä, matikka lyhyt
Älä ala vittuilee, oon pelannu tekkeniä
Oon kaukaa viisas mut läheltä lihava
Nosta sinä penkistä, minä nostan pankista
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on (liitä tähän mitä tahansa) eli olen saletisti hot"
Mä kuuluin yhteisöön "Ajattelen, siis oon saletisti" koska olin niin tiedostava pikkufilosofi että ihan Descartes oli tuttu. 😄
Ei helevetti... hahah kyllä oli coolia ennen muinoin irc-galleriassa :D Just nuo kaikki kovistelu- ja seksiyhteisöt. Ja nimimerkit tietysti höystettynä kaiken maailman kiekuroilla. Piti olla vähän tissivakokuvaa ja jotain katse kaukaisuuteen. Ja jos oikein muistan niin niitä kuvia jotenkin "ommattiin", siis omistettiin niinkun.. :D
terveisin,
.<^^~~pRincezza~~^^>.
"Ota chillisti, dokaa villisti"
.... :D
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti... hahah kyllä oli coolia ennen muinoin irc-galleriassa :D Just nuo kaikki kovistelu- ja seksiyhteisöt. Ja nimimerkit tietysti höystettynä kaiken maailman kiekuroilla. Piti olla vähän tissivakokuvaa ja jotain katse kaukaisuuteen. Ja jos oikein muistan niin niitä kuvia jotenkin "ommattiin", siis omistettiin niinkun.. :D
terveisin,
.<^^~~pRincezza~~^^>.
Ai niin, ommaukset! Ne olinkin ihan unohtanut :D
Mää kuuluin niihin mukahauskoihin Avaruuslaama omg!!!! ja VITUTA KUN IMUROI JA HIUKSI MENE IMURI -yhteisöihin. Jossakin vaiheessa oli siistiä kuulua kaikkiin mahdollisiin bändiyhteisöihin, ja luulin että olin cool kun täytin sen yhteisöjen maksimimäärän bändeillä, joilta tiesin ehkä kaksi biisiä. :DD
Nickinä oli just joku xX_llAmarAwwwr_Xx. Oi kultaisia muistoja. :'Dd
Muistan kans tuon 38:n mainitseman otsaryppy-blurri-jutun, samoin kuin sen meikkivoidetta huulissa -"nude"lookin. Ja truu-emoilla oli mustavalkoisia kuvia yhdellä värillisellä korostuskohdalla esim. shokkivärinen tukka. :D
Kaikki jonkun "fanitusryhmät" tyyliin
susaNNAh:in peipet
^pissis^:n kullat
Ja varmasti oli cool jos kuuluit jonkun ns. julkkiksen fanitusryhmään =D
Mun nimimerkki oli lippa. Ja joku yhteisö minkä muistan oli vain kuolleenna saa nukkua tarpeeksi.
"Rankka lapsuus kasvattaa astetta kovempia tyyppejä!!!11"
Ihme että en itse aikoinaan tuohon kuulunut, vaikka oikeasti aika vaikean lapsuuden/nuoruuden vietin.
Nuo kuvien ommailut olivat legendaarisia! Samoin blogi, jonne sai liitettyä kuvia, linkkejä, videoita jne ja tehtyä sellaisia "kyselyitä". Ja ihkuboksi <3 <3 <3
Lopuksi:
"Ei mulle lämpene saunakaan"
"Jos se ryyppääminen ei kohta lopu... niin se saa jatkua"
"Oho, tää lähti irti"
"Isi on mun sankari"
"Sä et tiedä puoliakaan"
"Puhut ku tuntisit mut vitun mulkvisti"
Ei voi muuta tuumata kuin... HAHAHA XDD
Meillä oli ystäväni kanssa joskus 14-15 kesäsinä galtsussa salainen yhteisö johon vain me kaksi kuuluimme ja jonka nimi oli I.E.K.A.
Se oli koodinimi, tarkoittaen seuraavaa: Itse en käytä alkoholia.
Ahhahhahhahaha :D :D Hauskaa.
hehehee.. olihan niitä vaikka minkälaisia. Sitä yhtä en vain ikinä löytänyt..
Kolmelta aamyöstä on ehdottomasti noloin yhteisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin,
.<^^~~pRincezza~~^^>.
Ai niin, ommaukset! Ne olinkin ihan unohtanut :D
Juu ja sit niissä piti olla vähintäänkin sydän, mutta jos kyseessä oli oikein hyvä kaveri (eli aikalailla kuka tahansa jonka edes etäisesti tunsi) niin siinä boksissa piti olla tyyliin jotain Mc Manen biisien sanoja :D
"Mä haluun sun tietävän että oot tasan ainoo jonka haluan ja jolle annan näin paljon arvoo <3"
Joskus riidellessä oli ultimate loukkaus poistaa omauksista kaikki tekstit ja sydämet ja jättää vaan se toisen nimimerkki esiin.
"Naisia ei löyödä, niitä isketään" -yhteisö on jäänyt mieleen. Siinä oli varmaan kaikki meidän koulun pojat.
Teinipervot
en kuulunu mut muistan että oli suosittu