Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Vituttaa, panettaa ja pannukakku
Galtsu oli kyllä teinivuosien kultaa. Täyttelin päiväkirjaan miljoona kyselyä ja vastaukset oli luokkaa:
Lempiväri? - no ei vittu mikään
Lempiruoka - no emt. Ei kinost
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hellhound666,näyttää nykyää oudolta.. ja pelottavaltakin.(mentaali-tapaus?)
Sen insta vasta pelottava onkin..
Millä nimellä on instassa?
Muistaakseni saint_of_the_darkness666 jos oikein nyt muistan.
Muistan vaan yhteisöt "Sori jätkät, meikä vei" ja "Vittuku Mufasa kuoli"
Vierailija kirjoitti:
Onkohan skorpioniprinsessa tms vielä hengissä?
On, sitä näkee välillä Helsingissä.
Minkä ikäsenä olitte galtsussa? :D Mä olin muistaakseni 13-16 suunnilleen.
Vierailija kirjoitti:
Silikonit opintolainalla
Tästä tuli mieleen myös "Vitut koulusta, musta tulee strippari". Itsehän kuuluin siihen joskus 12-13-vuotiaana :D Ei musta sitten tullutkaan stripparia...
Paljon nousee pankista
Mun sänky, sun säännöt mun viikset MITÄ
Viisaat naiset
Fiksu lapsi
Josset tunne, älä tuu tänne laulamaan..oikeestihei
Voin kertoa, voin myös näyttää <-- yhteisö sen aikaisesta bb kisaajasta, joka hoki varsinkin ekaa lausetta ja kerrankin sai jatkoa sille. En muista kuka oli muistan vaan yhteisön
Pienet on tulot mutta elviksen menot
Turpa kii, äiti soittaa
Turpa kii, scofield soittaa
Sit oli jotain näitä VIP ryhmiä, hitto kun en muista yhdenkään nimee mut tyyliin VIP Fashion People jne ja niihin sai liittyä vaan ne 'harvat ja valitut' jotka sai kutsun :D:DD Ei helvetti jos kaveri sai johonki ja sä et! XD
Muistan kun yksi tuttu liittyi heti samana päivänä "seksiä sukat jalassa" kun oli pannu ekaa kertaa
Muistatteko, kun teininä pelailtiin "sosiaalisia pelejä" vieraslistoilla? Vieraslista päällä käytiin toisten profiileissa hyvin harkitusti. Varsinainen stalkkaaminen tehtiin vieraslista pois päältä kytkettynä, joka päivä sitä kuitenkin käytiin ihastuksen ja lisäksi koulun näteimpien/tyrkyimpien/suosituimpien tyttöjen kuvia pällistelemässä. Välillä kuitenkin käytiin "tervehtimässä" ihmistä käymällä profiilissa vieraslistalla. Se oli ikään kuin viesti, että "olen huomannut sinut". Jos vaikkapa oli viikonloppuna norkoillut jonkun kanssa samoissa bileissä, niin vaikka ei olisi jutellut toiselle, oli kohteliasta tehdä parin päivän sisällä vierailu galtsuprofiiliin. Samaten "kaikkien" profiileissa oli sopivaa käydä silloin tällöin, tavallaan muistuttamassa, että minäkin olen piireissä mutta ei liian usein. Tai useinhan käytiin, mutta oli noloa, jos oli aina vieraslista päällä. Jos joku tuttava kävi omassa profiilissa, oli kohteliasta "virtuaalisena nyökkäyksenä" tehdä vastavierailu. Parhaiden kavereiden vierailut taas oli eri juttu, hyvien kavereiden kommentteja ja kuvia kuuluihin käydä katsomassa.
Ja auta armias, kun välillä koitti se päivä, kun ihastus oli käynyt omassa profiilissa vieraslista päällä. Se oli suuri uutinen, joka kerrottiin bestikselle tohkeissaan koulussa, tai sitten mesessä / tekstarilla. Sen jälkeen oli sähköä ilmassa, kaikki katseet ihastuksen suunnalta sen päivän aikana tuli tulkittua "merkityksellisiksi", vaikka moni noista "romansseista" jäikin vain pääni sisälle.
Kiinnostavaa oli myös se, jos vaikkapa vain ulkonäöltä tuttu poika ylemmältä luokalta oli tullut profiiliin vierailemaan. Sellaisesta syttyi moni alkava ihastuskin. Sitä koitti metsästää tuon profiilivierailijan katseita koulun käytävillä paljon rohkeammin, kuin ennen tämän vierailua. Joskus nuo vuoroittaiset vierailut johtivat jopa siihen, että alettiin moikkaamaan tuntemattoman kanssa. Moikkailututtavuuden jälkeen ehkä puhumaan. Samaa tapahtui myös tyttöjen kesken, ihan kaverimielessä.
Kommenttikulttuurikin oli omanlaisensa, niin avoin, ja ihmisiä helppo lähestyä. Mutta siitä ei enempää tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon nousee pankista
Mun sänky, sun säännöt mun viikset MITÄ
Viisaat naiset
Fiksu lapsi
Josset tunne, älä tuu tänne laulamaan..oikeestihei
Voin kertoa, voin myös näyttää <-- yhteisö sen aikaisesta bb kisaajasta, joka hoki varsinkin ekaa lausetta ja kerrankin sai jatkoa sille. En muista kuka oli muistan vaan yhteisön
Pienet on tulot mutta elviksen menot
Turpa kii, äiti soittaa
Turpa kii, scofield soittaa
Voin kertoa oli Niko Nousiaisen hokema. Vuosi mahdollisesti 2007.
Kaverit -osiossa yhteisö EVMP= ei v*ttu mitä porukkaa
Rikkaisiin naimisiin (:"D)
Amis se vaan tienaa paremmin
Jos et tiedä tutustu
Naisia ei lyödä, niitä kuuluu iskeä
Seksin jälkeen saletisti saatava savuke... tai joku sinne päin :D
Olisitpa sinäkin nätti
Mä en kuorsaa, mä kehrään
Sitten nää saletisti HOT....
Oon Oulusta eli saletisti hot....
Oon Kurikassa eli saletisti hot...
Ai sä säkö hot, mä sentään oon Kuopiosta etc..
Seksiä sukat jalassa
Huulirasvariippuvuus
Auta talvea, syö lunta (eix sen pitäs auttaa kesää enemmän xD)
Joo en muista muita, ne oli kyllä iso osa koko IRC galleriaa noi "hauskat" yhteisöt.