Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Musiikki pelasti minut urheilulta
Vierailija kirjoitti:
Mää kuuluin niihin mukahauskoihin Avaruuslaama omg!!!! ja VITUTA KUN IMUROI JA HIUKSI MENE IMURI -yhteisöihin.
Joo, noi huonosti kirjoitetut oli niin "hauskoja" jossain vaiheessa. Itse kuuluin ainakin KAIKI MUN KAMUT JOU VIINA MINÄ MEHUKATTI -yhteisöön.
En tiedä, miksi muistan näin tarkkaan😄
Mulla oli joku 30 yhteisöä jotka oli kaikki tyyliä "vittuku mufasa kuoli", "vittuku muumilimppaa ei myydä isoissa pulloissa", " vittuku en saanu kirjettä tylypahkasta" jne... 😂
Huulirasvariippuvuus! Tähän kuului hyvin monet.
Olin ryhmässä: ei riemulla rajaa kun pillukarvoja ajaa 😂😂😂 ei tainnu edes pillukarvat kasvaa sillon!
Muistatteko jotain semmosta nimimerkkiä ku "Wemmu"? Siis joku Wemmu muistaakseni. En kyllä yhtään muista minkälainen se oli, mutt ehkä joku vähän erikoisen näköinen tms? :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joku 30 yhteisöä jotka oli kaikki tyyliä "vittuku mufasa kuoli", "vittuku muumilimppaa ei myydä isoissa pulloissa", " vittuku en saanu kirjettä tylypahkasta" jne... 😂
Vittuku muumilimsaa ei oo mörköpulloissa :D
Samantapaisia lol-alkuisia yhteisöjä oli myös miljoona: "lol mun ope räjähti" ja "lol apua" ynnä muut
Lukiolaisista tulee amisten pomoja
Lukio lukematta läpi
Vierailija kirjoitti:
hellhound666,näyttää nykyää oudolta.. ja pelottavaltakin.(mentaali-tapaus?)
Sen insta vasta pelottava onkin..
Tupakka tappaa, mut voihan porkkanaankin tukehtua
Sit nää tyyliin "ota riski ja rakastu suomenruotsalaiseen" 😄
Joo, ihkuboksi ja sydämet! Eräs kaveri pisti nimeni ensimmäiseksi viidellä sydämellä, mutta suuttuili minulle jatkuvasti ja kostoksi siirsi minut aina kaverilistan viimeiseksi. Sydämet tietty veks.
Toinen kaveri pisti minusta ja eräästä kolmannesta monta yhteiskuvaa. Suututtuaan minulle hän poisti ne kaikki ja pisti ne uudelleen niin, että naamani oli sutattu kaikista. Ja häneltä olisi kyllä löytynyt satoja kuvia, jossa oli kahdestaan tuon toisen kaverin kanssa - mutta kun piti vähän näpäyttää minua😃
Ja auta armias, jos jonkun toisen ihastus oli kommentoinut kuviasi! Galtsu oli kyllä otollinen paikka myös draamailulle ja kiusaamiselle.
Siis miksi täältä katoaa kommentteja, raivostuttavaa!
Mun on hyvä olla kun sä oot siinä. oli yks 😂
Niihin aikoihin kun Umbrella oli hitti, oli huippusuosittu yhteisö ELAA ELAA EE EE tms. Kuvauksena siinä oli "voimistele Rihannan tahtiin". Kaikki kuuluivat siihen :D