Vähänkäytetty.fi kokemuksia, meneekö tuotteet kaupaksi?
Olen myynyt viime vuodet Huutonetissä ja Torilla. Huutonetissä ei oikein vaatteet mene enää ollenkaan kaupaksi, vaikka hinta olisi vain 1-2 euroa. Torillakin melko hiljaista vaatemarkkinoilla, vaikka muunlaista tavaraa siellä usein saankin kaupaksi. Olen siis harkinnut tuota Vähänkäytetty.fi-palvelua. Harmittaa vaan, jos juuri mitään ei mene kaupaksi eikä sitten tule edes oikein tuottoja. Kysynkin teiltä, että käyttääkö tuota palvelua oikeasti kukaan? Kyllä siellä tuntuu ilmoituksia olevan, mutta aika surkeat tiedot kohteissa. Jos olette myyneet naisten vaatteita, niin paljonko on mennyt kaupaksi ja millä hinnoilla? Meneekö XS-S-kokoiset ollenkaan kaupaksi?
Kommentit (95)
Itse olen löytänyt tämän kaupan vastikään, vasta välityshinnan nousun jälkeen. Edullista tavaraa mielestäni kaupataan, harmi kun en aiemmin tätä ole käyttänyt jos vielä nykyistäkin edullisemmat hinnat on ollut!
Vierailija kirjoitti:
MIelenkiintonen paikka! Voiko tonne laittaa akkansakin myyntiin/vaihtoon? Se antaa niin harvoin, että täyttää taatusti tuon vähän käytetty vaatimuksen.
Ostitko itse uutena, käytettynä vai saitko vaihdossa?
ohis
Meneeköhän miesten vaatteet kaupaksi? Kokemuksia kellään?
Kyllä on mennyt miestenkin vaatteet, kun on vaan ottanut useamman kuvan ja sanallisesti kuvaillut hyvin!
Olen ollut monta vuotta tyytyväinen käyttäjä. Olen sekä ostanut että myynyt.
Laitoin eka satsin vaatteita/kenkiä myyntiin huhtikuun lopussa (noin 10 kpl) ja tähän mennessä olen saanut myydyksi puolet ja tili on karttunut noin 40 eurolla. Eli aika hitaasti tavara liikkuu+ joudut odottamaan josko ostaja palauttaakin tuotteen takaisin. Maksun saat myydystä tuotteesta tilille vasta kun "palautusaika" on mennyt umpeen. Eli jos saat jonkun tuotteen myytyä niin raha kilahtaa tilillesi vasta useamman viikon jälkeen.
Jos tavoittelet nopsaa tuloa, niin ei ehkä kannata laittaa myyntiin tänne vaan yrittää myydä vaikka facekirpuilla tms. mutta jos sulla on aikaa odotella myyntituottoja kauemmin niin mikä ettei.
Viime viikolla laitoin taas vaatteita uuden satsin ja odottelen nyt josko niistä menis jotain kaupaksi. Omat vaatteet ja kengät olivat todella vähän käytettyjä/uusia ja nytkin laittamani satsi on todella hyväkuntoista vaatetta ja joukossa muutama kalliimpikin merkkituote. Saa nähdä miten käy.
Sen huomasin kyllä heti, että ainakaan T-paidat ei ole menneet kaupaksi (vaikka ihan merkkivaatetta, ei mitään henkkamaukkaa, gina tricotia tms.). Mekot meni heti ja parit uudet merkkikengät (käyttämättömiä).
Itse laitoin tänne myyntiin sen takia, että vaatteita oli kuitenkin sen verran vähän, että ei olisi kannattanut maksaa kirpputoripöytää niiden takia.
Itse palvelu (tavaroiden lähettäminen ja asiakaspalvelu) on toiminut todella hyvin. Kysymyksiin on tullut vastaus vuorokaudessa ja tavaroiden lähettäminen on helppoa. Suurin vaiva on se vaatteiden kuvaaminen ja mittojen laittaminen jne.
Eli neuvona antaisin, että laita myyntiin vain todella hyväkuntoista/uutta/käyttämätöntä tavaraa. Eli esim. vaatteista ns. hutiostoja tai muutamaan kertaan käytettyjä. Itsellä ei ole kokemusta lastenvaatteiden tai muiden tavaroiden myynnistä, joten en tiedä miten ne tällä kirpparilla liikkuu. Hyvät ja selkeät kuvat, vaatteiden tarkat mitat ja tietysti vain ehjää ja puhdasta tavaraa.
Itse aion pitää myyntitilin ja lisäillä sinne tavaraa sitä mukaan kun kaappeja tulee aina siivottua.
Otin ekan kerran testiin tämän, tässä mun myyjänumeroni. 3713
Lapsille kaikenkokoisia ja naisille myös jotain
Tuonne on onneksi tullut miesten vaatteita ja kenkiä nyt sanan kiriessä kauemmas :)
Muutama kaverini tuskaili aikaisemmin, kun ei tahtonut löytyä unisex/miesten vaatteita oikein mistään käytettynä.
Laitoin vastikää tuotteita myyntiin, joten en osaa menekistä sanoa vielä. Sen sijaa tilaajana on vähän ristariitaisia kokemuksia.
Tilasin itselleni äitiysvaatteita ja suurin osa vastasi odotuksia. Yhdellä myyjänumerolla vaatteet kuitenkin haisi kuvottavalta! Siltä, että ovat lojuneet likapyykkikorissa likaisten alusasujen alla kuukausia tai vuosia. Hyi yrjö! Sain nuo palautettua, mutta valitettavasti palautuksessa joutuu maksamaan postimaksun itse. Olisihan tuosta voinut alkaa vääntää, mutten jaksanut.
Itsellä on ollut käyttämättömiä/lähes käyttämättömiä vaatteita yms. myynnissä nyt 4 viikon ajan. Kahtena ensimmäisenä viikkona tuotteita meni n.10 kpl eli alle kolmasosan. Nyt viimeisen kahden viikon aikana mennyt vain yksi tuote. Johtuukohan siitä, että uudemmat vaatteet kiilaavat edelle, eivätkä kaikki jaksata selata muutamaa sivua pidemmälle, jos eivät hakua käytä. Alennussysteemi on hyvä, mutta nostaako se enempäänsä pitkään myynnissä olleita tuotteita näkyville?
Jo kolmannen satsin sinne juuri lähettäneenä niin voin suositella👍 Hyvin on tiliä tullut ja vaatteet mennyt kaupaski , toki vielä myytävääkin on jäljellä mutta niin on myyntiaikaakin. Myyjänumero 3713- naisille ja lapsille😊
Ite oon myyny useita kertoja tuolla vaatteita, ihan alusta asti. Just lähetin taas läjän. Seuraavaksi alan hinnoittelemaan lasten leluja. Kokemusta on siis vain vaatteiden myymisestä (lasten ja aikuisten) ja ne on ainakin mennyt tosi hyvin. Olen tienannut useita satoja euroja. Ilen myös ostanut tota kautta, välillä niillä on ilmaiset toimitukset/saa jonkun lahjan esim.suklaalevyn. Aina on ollut kuvausta vastaava tuote ja nopea toimitus.
Myyntivoittoja saa tosiaan odottaa aina sen 30 päivää mutta kun sen tietää jo etukäteen niin ei harmita. Oikeestaan oon välillä unohtanut myyntini ja kun on ollut tiukka rahatilanne niin oon menny kattomaan vähänkäytetty tiliäni ja kun siellä onkin ollut rahaa niin olen saanut ne heti siirrettyä tililleni!
Hyvin käy kauppa. Mulla myynnissä lasten merkkivaatteita, gugguu jne myös ulkovaatetta ja kenkiä merkkiä ja merkitöntä. Näppärä systeemi kun vaan jalsaa nähdä kuvaamisen vaivan, sitten saa vaan odotella ja rojut pysyy poissa nurkista..
3713- käykää ihmeessä kattomassa
Olen ostanut tuotteita aiemmin, todella hyvää tavaraa on tullut. Mukavaa, kun ihmiset osaa mitata tuotteet ja antaa oikeanlaisen kuvauksen tuotteen kunnosta. Nyt ekaa kertaa itelläkin myynnissä tavaraa - löytyy kenkiä ja vaatetta naisille sekä miehille, niin uutta kuin käytettyäkin.
Saa toki käydä katsomassa minunkin tuotteita, myyjä nro: 40305
Mä oon ollut tyytyväinen sekä myyjänä että ostajana. Mullekin on tullut kohdalle hajustetulla pesuaineella pestyjä vaatteita. Mieto tuoksu menee vielä, mutta löyhkäävät ei ja ne palautan suoraan.
Toimitus&palautus sujuneet muitta mutkitta. Valikoimaa löytyy laidasta laitaan kaikissa hintaluokissa :)
Mä oon ollut tyytyväinen sekä myyjänä että ostajana. Mullekin on tullut kohdalle hajustetulla pesuaineella pestyjä vaatteita. Mieto tuoksu menee vielä, mutta löyhkäävät ei ja ne palautan suoraan.
Toimitus&palautus sujuneet muitta mutkitta. Valikoimaa löytyy laidasta laitaan kaikissa hintaluokissa :)
Kyllä kai tänäpäivänä talouteen mahtuu useampi akka