Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi kokemuksia, meneekö tuotteet kaupaksi?

Vierailija
26.03.2017 |

Olen myynyt viime vuodet Huutonetissä ja Torilla. Huutonetissä ei oikein vaatteet mene enää ollenkaan kaupaksi, vaikka hinta olisi vain 1-2 euroa. Torillakin melko hiljaista vaatemarkkinoilla, vaikka muunlaista tavaraa siellä usein saankin kaupaksi. Olen siis harkinnut tuota Vähänkäytetty.fi-palvelua. Harmittaa vaan, jos juuri mitään ei mene kaupaksi eikä sitten tule edes oikein tuottoja. Kysynkin teiltä, että käyttääkö tuota palvelua oikeasti kukaan? Kyllä siellä tuntuu ilmoituksia olevan, mutta aika surkeat tiedot kohteissa. Jos olette myyneet naisten vaatteita, niin paljonko on mennyt kaupaksi ja millä hinnoilla? Meneekö XS-S-kokoiset ollenkaan kaupaksi?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vähänkäytetyn kuvia suuremmaksi niinkuin huuto. netissä? Mä en ainakaan puhelimella onnistu... näkis tarkemmin kunnon.

Vierailija
22/95 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten menee kaupaksi, mutta itse en enää uskalla ostaa tuolta. Uudenveroiset neuletakit olivat aivan nyppyisiä ja toisessa vielä kyynärpäässä tahra. Yhden paidan kainalot olivat aivan kellertävät, lisäksi sauman ommel purkaantunut. Kiiltäväpintaisessa lasten jakussa/takissa langanvetoja. Karvaliivi oli kuin junan alle jäänyt. Muutama vaate oli sitä mitä pitikin. Lisäksi olivat liimanneet viivakooditarran mekon paljettien päälle ja niistä lähti väri tarran mukana.

Mutta tuolla on kuitenkin palautusoikeus.

Mitäkähän on firman näkemys siitä, että laatu ei olekaan sitä mitä on luvattu. Väärinhän se on, jos asiakkaan pitäisi maksaa rikkinäisen tuotteen palautus, kyllähän se ilmaista pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Materiaalitiedot puuttuivat lähes kaikista, eikä kuvailu ollut kummoinen. Enpä uskaltanut ostaa sikoja säkissä, niin tilaamatta jäi.

Vierailija
24/95 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin myyntiin jotain 25 vaatetta, mutta yksikään ei mennyt kaupaksi! Ja mielestäni olin hinnoitellut ihan järkevästi. Paidat 2-4 euroa (palvelua lisää euron vielä lisää hintaan) ja takit 5-10 e. Näistä vielä putosi lähes puolet hinnasta myynnin aikana. Kuvat olivat hyviä ja selkeitä. En usko, että tuolla kukaan saa kaupaksi mitään. Ainakaan naistenvaatteet ei tunnu kaupaksi menevän. Lunastin tuotteeni takaisin ja olen noin viisi saanut jo myytyä Torin tai Huutiksen kautta.

Mita tuotteiden takaisin lunastaminen maksaa?

Vierailija
25/95 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt paljon kamppeita eri kirppiksillä, netissä ja livenä. Vähän käytetty on selkeästi halpojen kamppeiden kirppis. Siellä menee vaatteet, jotka ainakaan oman paikkakunnan live-kirppiksillä ei mene. Markkina on isompi ja vaatteita voi hakea koon mukaan. Halvalla pitää myydä, mutta menee. 2-5e on ollut omien tuotteideni tyypillinen hinta. Palvelu laskee hintoja automattisesti myyntiajan pidentyessä, ja alennettuun hintaan on mennyt ainakin. Voittojen siirto tilille on sujunut ongelmitta. Ei pääse isoille tienesteille, mutta saa menemään kampetta, josta muualla ei saisi mitään. Tuotteet voi lunastaa takaisin postikulun hinnalla.

Mielestäni tuonne kannattaa laittaa myyntiin vain sellaista tavaraa, jonka on valmis antamaan tarvittaessa hyväntekeväisyyteen. Samassa paketissa kun laittaa esim. 30 tuotetta, alkaa jo kannattaa.

Olen tilannutkin sieltä asiallisia lastenvaatteita useampaan kertaan. Suurin osa tuotteiden kuvauksista on rehellisiä ja riittävän tarkkoja. Palautusoikeuden turvin uskaltaa tilata.

Vierailija
26/95 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä taitaa olla huonoa myynti aikaa kun on lomat ja alennusmyynnit .Mutta ihan upouuttakin vaatetta oli tarjolla ihan muutamalla eurolla,esim Lupilu lasten asu upouusi 2,60 jne.Täytyykin tutustua tarkemmin jos löytyisi tilattavaa.

Vierailija
27/95 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija 12 tässä ja kadonneiden tuotteiden seikkailu

Kaksi tuotetta oli siis lähes kolme kuukautta kateissa. Ensin ne olivat siis myynnissä, sitten ostajalla ja tämän jälkeen ne katosivat. Eli ostaja muka palautti, mutta kirppikselle tuotteet eivät saapuneet ennenkuin joskus viime viikolla.

Nyt ne ovat myynnissä ja reilua kyllä täydellä myyntiajalla ja alkuperäisellä hinnalla. Mutta ne olivat kesävaatteita eikä niitä varmaan kukaan nyt osta. Noinkohan joku ostaja käytti vaatteita vauvallaan sen ajan ja sitten palautti. En tiedä.

Vierailija
28/95 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kaupaksi 27 tuotetta, myynnissä oli 30.

Vierailija
29/95 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho kirjoitti:

Miten ne voi hävitä?!?

Siellä voi seurata myyntiä. Nämä tuotteet myytiin ja siellä luki se, että odottaa palautusajan umpeutumista. Sitten siihen vaihtuikin "pidossa", mikä kuulemma tarkoittaa että se on palautumassa myyntiin. Vaan eipä näitä ole kuulunut. Kaksi kuukautta jo kulunut.

Asia on vielä kesken enkä tiedä mitä käy jos ne eivät palaudu. Minä en niitä halua mutta noin periaatteessa kiinnostaa että miten he toimivat palautusten kanssa, mikäli ne eivät saavu perille koskaan.

Minulle on kerran käynyt niin, että tuote ei palautunut myyntiin. Tuotteesta tilitettiin rahat minulle. Aikaa en muista kauanko meni. Muuten olen saanut aika hyvin tuotteita myytyä. Lastenvaatteet menee hyvin kaupaksi.  Tänään tuli juuri viesti myyjäehtojen muutoksesta ja he laittavat nyt 1,90 € tuoteen päälle. Yksittäisiä bodyja ei enää kannata lähetellä, mutta onneksi nyt on tullut mahdollisuus pieniin pakettimyynteihin. Taitaa minulla jäädä tämän palvelun käyttö tähän. Harmi, kun muuten oli toimiva ja suht helppo tapa päästä eroon tuotteista. 

Vierailija
30/95 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote rikki tai muuten ei vastaa ollenkaan kuvausta (myyjän moka, ei vähänkäytetty.fi:n) saa palauttaa ilmaiseksi. Olen tehnyt niin monta kertaa. Lasten vaatteita olen ostanut yliviisi kertaa ja monta kertaa olen saanut rikkinäisen vaatteen. Reklamaatio toimii ihan ok

Vierailija
31/95 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana etsin edullisia ja hyväkuntosia lastenvaatteita. Ei tarvitse olla merkkivaatteita.

Nyt (8.9->) vähänkäytetty.fi on nostanut oman välityspalkkionsa. Ennen oli 1€, nyt 1,9€. Tuo välityspalkkio lisätään suoraan hintaan eli jää ostajan maksettavaksi.

Taitaa jäädä mulla ostokset nyt sitte vähiin.

Enkä tiedä kannattaako tuolla enää myydä euron vaate maksaa 2,90€ niin ostaako sitä kukaan?!

Vierailija
32/95 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myinyt paljon vähän käytetyssä, mutta nyt kun nostivat 1.90 palkkiota myynti on tippunut täysin ja jatkossa en enää laita. Ei mitään järkeä laittaa 2 euron vaatetta kun hinta melkein 4 e sen jälkeen. Ahneus vie asiakkaat ja myyjät.

Vierailija
33/95 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netit ja muut on tainnut hiljentyä koska facebookissa on hyviä kirppiksiä. Itsekin siirtynyt sinne lähes täysin koska siellä on omaa "kohderyhmää" ja myydessä netto on mielestäni parempaa juuri tuon takia.

Myös postimaksujen kallistuminen vaikuttaa negatiivisesti, ei tosiaan ole järkeä maksaa parin euron vaatteesta viiden euron postikulua. Ehkä paketeissa menisi.

Mitä itse olen myynyt niin M koko taitaa olla yleisin mitä ostetaan ja etsitään. XS on aika harvinainen.

Vierailija
34/95 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia myynnistä sen jälkeen ku nostivat hinnan 1e--1.9e. Harkitsen myymistä, vieläköhän kauppa käy. Nyt oli ak akin lasten fleece vaatteita kivasti myynnissä melko edullisestikkin, liekkö sitten hinta jo pudonnut alas tarpeeksi usein.

Vierailija
35/95 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällähetkellä myynnissä. Tavaroista reilu puolet on mennyt kaupaksi, olleet nyt siellä pariviikkoa.

Että ihan kivasti. Mulla ei ole myynnissä mitään parin euron tavaraa vaan n. 5€ ylöspäin. (Toppavaatteita, kenkiä yms.)

Halvemmista tuotteista esim. Paidat ja housut olen koonnut paketteja, jolloin hinnankin saa laitettua sellaiseksi että kannattaa myydä.

Paketteja voi tehdä jos tuotteet saman kokoisia.

Hinnan olen laittanut melko matalaksi, jotta menevät varmasti kaupaksi. Mitä itse katselin tavaraa tuolta niin aika kovia hintoja pyydetään vanhoista rytkyistä. 1,90 kieltämättä aika kova hinta oman pyyntihinnan päälle.

Ainut mikä ärsyttää on se, että rahat tilitetään vasta palutusajan päätyttyä. Eli kolme viikkoa pitää odotella . Myyntiin laitan vaan ehjää ja siistiä vaatetta.

Vierailija
36/95 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan pitkä aika odotella tilitystä.. Itse laitoin muutama päivä sitten tavaraa myyntiin, toistaiseksi mennyt vain muutama naisten paita. Jää nähtäväksi minkä verran menee. Aika raju hinnan nosto heillä, kun 90cnt nostivat, olisivat aloittaneet hinnan noston vaikka esim 20cnt,saa nähdä miten puljun käy. Hieno idea ja jos kauppa käynyt tähän asti hienosti, niin suuri harmi jos kaikki kaatuu liian suureen hintaan per tuote.

Vierailija
37/95 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aika paljon tuolta vaatteita lapsilleni ja itselle ja pääosin ollut tyytyväinen saamiini tuotteisiin, nopeaan toimitukseen ym. Viime kerralla oli reikä eräissä ulkohousuissa josta ei myyntitekstissä ollut mainintaa ja meinasin reklamoida, mutta asia jäi sitten arjen kiireissä. Mutta nyt kun välityspalkkio on puolet enemmän kuin aiemmin, on se mielestäni vaikuttanut hintoihin rajusti, koska kyseessä on kuitenkin halvat kirppisvaatteet.  Maksaa nyt esim. jostain käytetystä perustopista 5e, kun kaupoista niitä saa uutena 5-7e :lla!  Saa nähdä tuleeko itse enää tilattua.. Jotenkin pelkään että myynti alkaa laskemaan ja koko toiminta hiipuu. Olen myös samaa mieltä, että välityspalkkiota olisi voinut nostaa maltillisemmin! 

Vierailija
38/95 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs se, ei enää viitsi tosiaan noita perusvaatteita ostaa sieltä, mitä löytyy samaan hintaan kaupastakin. Kuitenkin vielä löytyy edullisestikkin kampetta, voihan se olla että joutuvat jossain vaiheessa laskemaan välityspalkkiotaan. Näkisiköhän mistään minkälainen heidän kauttaan on myynti muihin maihin? Ihan mielenkiinnosta olisi hauska tietää, yrityshän taannoin mainosti kansainvälistyvänsä ja toimii netfleana muihin maihin..

Vierailija
39/95 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen ensimmäistä kertaa palvelusta 2 farkut ja 1 paidan itselleni ja lapselleni 2 fleecehaalaria, hinta yhteensä 20e. Ei paha hinta minusta, toivotaan vielä että tuotteet vastaavat kuvausta. Enemmänkin olisi löytynyt tilattavaa

Vierailija
40/95 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIelenkiintonen paikka! Voiko tonne laittaa akkansakin myyntiin/vaihtoon? Se antaa niin harvoin, että täyttää taatusti tuon vähän käytetty vaatimuksen. 

Huononpi homma laittaa akka myyntiin kun itse olet AKKA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi