Lähden tästä liitosta
Koska en vaan huomiota. En saa kosketusta.
En jaksa kerjätä ja anella. Tiedän, että minulle on olemassa joku, joka haluaisi koskettaa, haluaisi kuunnella, jolle olisin etusijalla. Nyt olen näkymätön.
Kommentit (19)
Onko minkä alan liitto kyseessä?
Ne AY pamput on kyllä todellakin menettäneet kosketuksen jäsenistöönsä.
Sama kokemus on. Oli niin kylmä suhde että jälkeen ihan harmittaa siinä roikkuminen. Olin säälittävä. Alistuin ja mielistelin, jotta olisin saanut huomiota.
Näitä lukiessani aina mietin, että minulta vissiin huomiogeeni puuttuu kokonaan. Minä en anele, jätkä lähtee kuin leppäkeihäs jos anella pitää. Maailma on miehiä täynnä. huonoa ei kannata pitää hetkeäkään.
Tuskinpa lähdet. Jatkat vaan ininää, syyttelyä ja uhriutumista elämäsi loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessani aina mietin, että minulta vissiin huomiogeeni puuttuu kokonaan. Minä en anele, jätkä lähtee kuin leppäkeihäs jos anella pitää. Maailma on miehiä täynnä. huonoa ei kannata pitää hetkeäkään.
Ei se nii yksinkertaista ole vuosien jälkeen, kun on lapset ja talo. Joku toivo vielä itsellä oli yllä, kunnes sekin sitten sammui ja rakkaus myös.
Miksi kuvittelet, että on olemassa joku joka haluaisi koskettaa, haluaisi kuunnella, jolle olisin etusijalla? Hyvin suurella todennäköisyydellä ei ole vaikka romanttinen hömppäkirjallisuus ja -elokuvat niin uskottelevat.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa lähdet. Jatkat vaan ininää, syyttelyä ja uhriutumista elämäsi loppuun saakka.
Olen kyllä aiemminkin eronnut pitkästä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jaksat kuvitella että jossain on sinulle "se oikea", jonka kanssa kaikki on täydellistä?
Kyll maar se o ny moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti liitonarkista kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jaksat kuvitella että jossain on sinulle "se oikea", jonka kanssa kaikki on täydellistä?
Miksi ei olisi? Harmi jos itse olet noin kyyninen tai epäonnistunut kaikissa suhteissasi. Olen vielä nuori, joten eiköhän onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Harmi jos itse olet noin kyyninen tai epäonnistunut kaikissa suhteissasi. Olen vielä nuori, joten eiköhän onnistu.
Nuori, mutta ehtinyt olla jo useammassa pitkässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, täytän tänä vuonna 30. Kaksi pitkää suhdetta, aloitin seurustelun teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
EK on todella saanut Suomen sekaisin, sekopäisellä hallitusohjelmallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, täytän tänä vuonna 30. Kaksi pitkää suhdetta, aloitin seurustelun teini-iässä.
Eli et ole nuori enkä ole muutenkaan kuullut 30-vuotiaan puhuvan liitosta. Asutte varmaan myös osakkeessa?
Mitä sä nyt selität :D
Onhan se nyt asia olla 30 ja etsiä suhdetta, kuin 50. Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt selität :D
Onhan se nyt asia olla 30 ja etsiä suhdetta, kuin 50. Hohhoi.
Millä tavalla eri asia?
Tiedän tunteen, samoja ajatuksia juuri nyt. Rakastan, mutta mitään en mieheltä saa.