Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Ostin itselleni aivan uutena amerikkalaityylisen maasturin V6 automaatti ja kaikki herkut. Piti odottaa, että saa shamppanjan värisen. Todella ihana, korkealta näkee hyvin.
Tänään ostin perjantai-illan ja kevään kunniaksi pienen rasian mätiä (ja smetanaa ja sipulia) ja sen kanssa valkkaria. Lasken luksukseksi.
Viimeksi ostin Lancomen meikinpoistoaineen ja kasvoveden. Ovat minulle kalliita ja todellakin luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänä talvena uuden toppatakin. Siinä on aito karvareuna hupussa. Maksoi 350 euroa. Edellisen toppatakin ostin 7 vuotta sitten, se ei enää pitänyt kylmää poissa.
Pliis älä enää koskaan osta aitoa turkista. Lähes kaikki pipoissa, hanskoissa ja toppatakeissa olevat turkikset tulee Kiinasta. Siellä nyljetään elävältä miljoonia koiria joka vuosi. Voit vaikka käydä katsoo jotain videoita jos kestät katsoa. Toivon että et vain ollut tietoinen näistä kammottavuuksista etkä ihan tarkoituksella tue tätä kammottavaa kiinalaista toimintaa.
Minä en osta halpahallikamaa. Minun untsikkani on ihan aito tuote. Siinä on suomalainen turkisreuna. Jos ostan turkista, ostan kettua enkä mitään koiranpenikkaa. Enkä todellakaan osta mitään muovirimpsua.
Philips Diamondclean sähköhammasharja, kallein malli. Paljon laadukkaampi kuin Oral B:n lippulaivamalli ja saa sen tuntumaan halvalta lelulta.
Biore Aqua Rich aurinkovoide. Ulkomailta sitä joutuu tilaamaan mutta on se sen arvoista kun se on niin paljon parempi kuin muut.
Dermalogica ihonhoitotuotteet. Onhan niitä muitakin mutta tun merkin tuotteet ovat kauttaaltan aika tasaisesti hyviä. Skinceuticals ja TNS Skinmedica jos haluun törsätä.
Ulthera ja thermage hoidot. Kavereille sen kun tulee ryppyjä ja minä taas seurustelen parikymppisten muijien kaa. Luulevat että olen 30vee vaikka oikea ikä on 49.
Silkkipaita 250 euroa. Ihanan tuntuinen.
Tehtiin tänään pihvejä Anguksesta, olivat kyllä luksusta.
Itse syön todella vähän lihaa, joten tuota hankitaan uudestaankin.
Lampun ostin olohuoneeseen. Maksoi alle 80 e mutta olin kovasti halunut sitä, löytyikin ainoastaan nettiliikkeestä. Ja voitte vain arvata kuinka hyvältä se minusta näytti (ja näyttää edelleen) kun laitoin sen paikoilleen. Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vauvalle nättejä ja tarpeellisia vaatteita <3
Siis miksi ihmeessä tämä sai näin monta alapeukkua? Tulin surulliseksi.
Ostin muutama viikko sitten melko laadukkaan vibraattorin. Parinkympin patterikitkuttimien jälkeen se todellakin tuntuu luksukselta.
Liput Andrea Boccellin konserttiin 28.4. 2017
Maksoi hunajaa mutta once in the life time....
Paahtopaistin, vauvalle neuletakin...
Ostin 160 euron shampanjapullon, koska sain töistä 16 000 euron vuosibonukset ja koska olin stressannut itseni ihan tappiin niin tein tuollaisen heräteostoksen.
Muutama viikko sitten Hermes 24 Faubourg -tuoksu. On saanut paljon kehuja.
Kuin myos espanjalaiset merkkikengat, leidilenkkarit, harmaa-valkoiset, korkea kiilakorko, kauniisti kasiteltya nahkaa.
Meitsin luksuksia...
12"ritilikön bassokaiuttimen suojaksi.
Autokäytössä ehdoton lisäys!
Näyttää ainaki luxus style!
Itselleni: tänään elämäni kalleimman tuoksukynttilän (9€), jossa kyllä on tosi hyvä ja vahva tuoksu. Aikasemmin en ole raatsinut kun olen ajatellut ettei yksi kynttilä kuitenkaan riitä tuoksuttamaan mitään. Väärässä olin.
Pupulleni: pakastekuivattuja karhunvatukoita
Saatiin molemmat vähän luksusta elämään
Annoin lapsenlapselle rahaa älypuhelimen ostoon. Hänellä on nyt uusi Samsung. Tänään leikki sillä sängyssä peiton alla pikkusiskonsa kanssa. Olen yhtä onnellinen kuin tyttökin uudesta puhelimesta.Terv.Pizza-mummi. Kiva hyvätuulen perjantai-ketju.
Dualit leivänpaahdin, 80e, möet viime perjantaina ihan huvikseen 50e, Cliniquen puhdistusvesi 40e, lancomen kasvovoiteita, 88e, dermalogican puhdistustuotteet. Ei mitään superkallista mutta halvemmallakin saisi. Voin kyllä käyttää välillä Lidlin kasvovoidettakin, yllättävän hyvää. Black agnus on hyvää, pidän. En kuitenkaan raaski ostaa koska Entrecote ja ulkofile mielestäni lähes yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin muutama viikko sitten melko laadukkaan vibraattorin. Parinkympin patterikitkuttimien jälkeen se todellakin tuntuu luksukselta.
Mulla lelo. 200e! Mutta latausongelmia.
Ostin uudet korkkarit kirppikseltä, käyttämättömät 7€. En oo omistanut korkoja (muita kuin juhlakenkiä siis) 8 vuoteen, kaikki rahat menneet eka opiskelijana omiin pakollisiin hankintoihin ja sen jälkeen lapsen menoihin. Nyt päätin, että hemmetti jotain kivaa itsellekin välillä ja ostin ne ihanat saappaat.