Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Muutama viikko sitten ostin hopeiset juustonapit.Ehdottoman välttämättömät.
Ostin itselleni lidlistä hihattomia paitoja. Ostan itselleni vaatteita tosi harvoin, siksi tuntui ihanalta laittaa vanhat, loppuun kulutetut, reikäiset topit roskiin :D
Diorin huulipuna :D rakastan meikkejä ja tuntui hyvältä pitää huulilla uutta laadukasta punaa joka myös tuntui pehmeältä!
Ostin tooooodella pitkän harkinnan ja jahkailun jälkeen aivan täydellisen mustikan sinisen Haglöfs-repun. Se on vaan niin paras.
45000 uuden saksalaisen bensaturbon. No, luxus ja luxus. Noita ostan 2-3 vuoden välein. Enemmän oikeastaan tuntui luxukselta, kun ostin vaimolleni bensaturbo automaatin uutena viimekesänä. Tosin hinta ei ollut kuin 30 tonnia. Vaimon sain kuitenkin hiljaiseksi pariksi viikoksi ja sitten alkoi mäkätys, tää kiihtyy liian lujaa, kun painaa kaasua, kouta nyt sitten blondille selittää, että paina sitä kaasua vähän vähemmän. Huoh.
Talvella Icebug-nastakengät. Tänään tuoreen turskafileen ja vihreää parsaa, oli niin herkullista.
Tänään kävin tunnin mittaisessa hieronnassa. Kipeytyy niin hartiat ja selkä, kun on istumatyö ja graduntekoakin samalla. Tuntui ihanalta <3
En arvosta itseäni enkä tunne olevani luksuksen arvoinen. Eilen ostin kuitenkin itselleni vähän ilmakuivattua kinkkua.
Aivan ihana hyvänmielen ketju!
Olen myös kiitollisempi, kun tajuan kuinka itsestäänselvinä olen alkanut pitää monia asioita.
Itselläni oli myös tänään luksuspäivä. Vapaapäivä pitkästä aikaa, harvinaista luksusta. Ostin läjän hintavia vitamiineja, raikkaan pääsiäispöytäliinan Pentikistä, äidin haudalle kauniin pajunkissa/viherkranssin ja terassille 2 ruukkutulppaania. Lisäksi päikkärit koira kainalossa.
Sen lumenen uutuus seerumimeikkivoiteen. Sain testerin ja oli niin täydellistä että oli pakko törsätä.
Syntymäpäivänäni päätin mennä parempaan vaateliikkeeseen ja ostaa vaatteen välittämättä hinnasta ja merkistä, kunhan itse nauttisin ostoksestani. Päädyin Gerry Weberin 90e (alessa, olikin 70e) paitaan.
Kävin monen vuoden haaveilu jälkeen laittamassa äsken värittömiin kulmiini kestopigmentoinnin. Oli aika kallista opiskelijalle, mutta onpa aika ihanaa kun ei enää tarvitse aamuisin piirtää kulmakarvoja itselleen.
Olen hulluna kaikkiin villatuotteisiin. Joten viimeisin ostokseni mikä tuntui luksukselta, oli Lapuan Kankureiden villahuopa. :)
Ostin tänä talvena uuden toppatakin. Siinä on aito karvareuna hupussa. Maksoi 350 euroa. Edellisen toppatakin ostin 7 vuotta sitten, se ei enää pitänyt kylmää poissa.
Lankesi totaalisesti, vaikka ei olisi ollut varaa : pussi vaahtokarkkeja ja kolme lakua. Ah, niin luksusta! Meni yli neljä euroa...
henri lloyd wave jacket Ulkoiluun
Belluksen jenkkisänky (ei ole vielä saapunut)
Adidaksen nmd R1Lenkkarit
Omat viimekuukauden luksukset :)
Eilen tilasin sushiannoksen kotiinkuljetuksena.
Vajaa vuosi sitten.Bemari X vitosen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänä talvena uuden toppatakin. Siinä on aito karvareuna hupussa. Maksoi 350 euroa. Edellisen toppatakin ostin 7 vuotta sitten, se ei enää pitänyt kylmää poissa.
Pliis älä enää koskaan osta aitoa turkista. Lähes kaikki pipoissa, hanskoissa ja toppatakeissa olevat turkikset tulee Kiinasta. Siellä nyljetään elävältä miljoonia koiria joka vuosi. Voit vaikka käydä katsoo jotain videoita jos kestät katsoa. Toivon että et vain ollut tietoinen näistä kammottavuuksista etkä ihan tarkoituksella tue tätä kammottavaa kiinalaista toimintaa.
Luksusta oli poiketa tänään aamulla hotelliaamiaisella miehen kanssa ennen töihin menoa :)