Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?

Vierailija
24.03.2017 |

Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.

Kommentit (375)

Vierailija
61/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivit.

Ne ei ollu edes kovin kalliita, alle 1,50 € kuuden kappaleen rasia, mutta kun kiivit eivät ole koskaan kuuluneet "perusostoksiini", esim. lapsuudenkodissani ei ole KOSKAAN ollut kiivejä, eikä koulussa, paitsi kerran luokkaretkellä ravintolassa muistan lautasellani olleen kiivin siivun, mutta en muistanut miltä se maistui. Kiivit ovat siis olleet vain jotain eksoottisia kauniita hedelmiä, täysin tuntemattomia minulle. Ja ne näytti kaupassa niin vaikeasti käytettäviltä (se karvainen paksun näköinen kuori herätti hämmennystä), että ajattelin, etten "osaa" syödä niitä oikein.

Mutta ne onkin ihan hyviä ja helppokäyttöisiäkin. Tuntuu silti hassulta, että minä syön kiivejä. Tunnen oloni jotenkin hienostelevaksi. :D

Ostin ensin yhden irtokiivin, joka mun oli tarkoitus laittaa smoothieen, mutta paloitellessani sitä se olikin niin hyvää, että söin sen itse. Muutaman päivän päästä ostin tuon useamman kappaleen paketin.

Vierailija
62/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin basilikaa. Siis ihka oikean ruukkubasilikan ensimmäistä kertaa koskaan. Oli mulle luksusta ripotella se nätisti jauhelihakastikkeen päälle. :) N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatetta ja laukun :)

Vierailija
64/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin basilikaa. Siis ihka oikean ruukkubasilikan ensimmäistä kertaa koskaan. Oli mulle luksusta ripotella se nätisti jauhelihakastikkeen päälle. :) N21

Mullekin tällaiset tuoreet mausteet on luksusta, joskus tilliä olen ostanut, kun olen tehnyt lohikeittoa. Harmi vain että tuosta jää aina yli, kun en keksi sille kaikelle käyttöä tarpeeksi nopeasti, joten käytän useammin kuivattua tilliä.

Seuraavaksi tekisi mieli ostaa minttua ja kokeilla sitä vaikka johonkin pirtelöön.

Vierailija
65/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoille ostin  kaikkein kalleimpia luksusraksuja ja itselle täysihintaisen Marimekon mekon, kun en jaksanut odottaa alennusmyyntejä. 

Vierailija
66/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruokakaupassa niin että oli rahaa. Tuntui oikeasti luksukselta :))

Vierailija
67/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tällaiset tuoreet mausteet on luksusta, joskus tilliä olen ostanut, kun olen tehnyt lohikeittoa. Harmi vain että tuosta jää aina yli, kun en keksi sille kaikelle käyttöä tarpeeksi nopeasti, joten käytän useammin kuivattua tilliä.

Seuraavaksi tekisi mieli ostaa minttua ja kokeilla sitä vaikka johonkin pirtelöön.

Tillin voi pakastaa tuoreena!

Vierailija
68/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on pakastin, niin pilko tuore tilli pakasterasiaan ja sieltä voit aina ottaa tarvittaessa hyppysellisen ruokaan.

Vierailija
69/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauniin ja hyvin istuvan jakkutakin, joka oli 60 prosentin alennuksessa mutta silti maksukykyni ylärajoilla.

Vierailija
70/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin työkaluihin 2500€.. Ei kaduta yhtään. 

Vierailija
71/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään Lidlistä Deluxe-sarjan vintage cheddaria viisi pakettia kappalehinnaltaan 2.79 paketti. Persaukisen työttömän ruokaorgasmi moneksi päiväksi.

Vierailija
72/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt muuta mieleen kun pari vuotta sitten ostin body shopin joulukalenterin. Oikeasti ikinä en osta tuollaisia turhakkeita ja tiesin että puolet niistä tuotteista on turhia mulle.. Mutta mää halusin :D ja olihan se ihana.

Vierailija
73/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken sen lopun voi laittaa aamulla voileivänpäälle nami nams tai jos jaksaa tehdä salaatin niin sen sekaan vaan yrtin jämät =)

Vierailija
74/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin pihasauna, jossa pieni pukkari/istuskelutila. Vieressä pieni pihalampi. Ihan kuin mökillä olis...

Sisäsaunaa ei olla kuukausiin lämmitetty.

Monet pitävät tätä varmasti tyhmänä, mutta me saunaihmisinä olemme aivan pähkinöinä.

Meillä on myös pihasauna ja on ihan paras paikka maailmassa! Remontoimme talon sähkösaunasta kodinhoitohuoneen, kävimme siellä tyyliin kaksi kertaa viidessä vuodessa. Lampi meiltä puuttuu, kuulostaa täydelliselle!

Vierailija
75/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyä. Tästä en luovu.

Vierailija
76/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiivit.

Ne ei ollu edes kovin kalliita, alle 1,50 € kuuden kappaleen rasia, mutta kun kiivit eivät ole koskaan kuuluneet "perusostoksiini", esim. lapsuudenkodissani ei ole KOSKAAN ollut kiivejä, eikä koulussa, paitsi kerran luokkaretkellä ravintolassa muistan lautasellani olleen kiivin siivun, mutta en muistanut miltä se maistui. Kiivit ovat siis olleet vain jotain eksoottisia kauniita hedelmiä, täysin tuntemattomia minulle. Ja ne näytti kaupassa niin vaikeasti käytettäviltä (se karvainen paksun näköinen kuori herätti hämmennystä), että ajattelin, etten "osaa" syödä niitä oikein.

Mutta ne onkin ihan hyviä ja helppokäyttöisiäkin. Tuntuu silti hassulta, että minä syön kiivejä. Tunnen oloni jotenkin hienostelevaksi. :D

Ostin ensin yhden irtokiivin, joka mun oli tarkoitus laittaa smoothieen, mutta paloitellessani sitä se olikin niin hyvää, että söin sen itse. Muutaman päivän päästä ostin tuon useamman kappaleen paketin.

Olet ihana

Vierailija
77/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moserin kristallilasit.

Vierailija
78/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupasta mekon kuopuksen rippijuhliin ensi kesäksi. Maksoi n 100 euroa mutta näytti niin ihanalta ja täydelliseltä kuvissa. Kun sain sen, se oli vielä kauniimpi kuin kuvissa ja koko oli ihan täydellinen. Voin käyttää sitä myös esikoisen lakkiaisissa vuoden päästä.

Vierailija
79/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä eilen De luxe -tempurarapuja ja perunagratiinia. Kylkeen kotimainen Pyynikin ale.

Vierailija
80/375 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 ostin Volvo V70 vuosimallia 1998 ja se oli uusin auto mikä mulla on ikinä ollut ja tuntui niiiiin modernilta verrattuna niihin 80 -luvun autoihin mitä mulla oli ollut ennen sitä (käsiryyppy jne.) että itkin onnesta kun ajoin sillä autoliikkeestä kotiin.

Surulliseksi sen tekee se asia, että mulla on edelleen se sama Volvo ja aika (tai minä enää viime vuosina) ei ole kohdellut sitä hyvin ja nyt se on enää irvikuva siitä autosta mitä se oli 11 vuotta sitten. Eikä tule ikinä olemaan rahaa vaihtaa sitä uudempaan tai ostaa uudempaa.