Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?

Vierailija
24.03.2017 |

Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.

Kommentit (375)

Vierailija
261/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput taitoluistelun mm-kisoihin! Tämä on varmaan tähän astisen koko elämäni eniten luksuselta tuntunut hankinta ikinä. Vieläpä all-level liput! 

Siis all-events liput, level 1. 

Vierailija
262/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Mozzarellaa josta tein salaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillatarvikkeet. t. Opiskelija

Vierailija
264/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bakerin villakangastakin :)

Vierailija
265/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta ostimme mieheni kanssa elämässä 1. kertaa perjantaina. Lisäksi ostin Lieracin bb-voiteen apteekista heräteostoksena, vaikka yleensä olen käyttänyt lahjatuotteita tai sitä marketin halpaa.

Vierailija
266/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta puoleen hintaan rintsikat naistenpäivänä. :) Oli luksusta, ja on edelleen, koska vanhat rintsikat yli vuoden ikäiset ja ainoat laatuaan eli surkeassa kunnossa.

t. työtön

Vierailija
267/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peak Performancen hupparin, 120€

Vierailija
268/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen merimieskirkon myyjäisistä leipää, juustoa, suklaata ja leivonnaisia. Maksoi enemmän kuin lentoliput Suomeen.

Vierailija
269/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaudet puhtaista valkeista lakanoista ja metsolat.  

Vierailija
270/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V90 Volvo. Tuntuu joka aamu luksukselta, kun lähtee töihin.

Vierailija
271/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen lasten kanssa Clarion Sky Barissa. Siideri ja kaksi limua: 14 euroa (kahden päivän ruokarahat), mutta oli kivaa istua ja katsella maisemia ja lipitettiin juomamme hitaasti ja hartaasti.

Vierailija
272/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinäsekoituspussin muutama viikko sitten. Varmaan kuukauden haaveilin siitä mutta kun ovat minusta ylihintaisia. Sitten lopulta lankesin.

Tuntuuko se muuten enää luksukselta, jos kokee langenneensa houkutukseen? 

Luksusta mulle: kävin ulkomailla kaupunkilomalla 30 v tauon jälkeen. 

Vierailija
273/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Moet skumppaa ja selektiivisiä meikkejä

Muistithan myös ladata näistä asetelmallisen kuvan instagramiin?

P.s. kyseessä on shampanja, ei skumppa (skumvin, kuohuviini)

Tarkemmin samppanja.

Samppanjat ovat kyllä kuohuviinejä, mutta kaikki kuohuviinit eivät ole samppanjoita.

Vierailija
274/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin MK laukun... 295e.

Vierailija
275/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika välinpitämätön materiasta nykyään, kun mikään ei tunnu luksukselta, vaikka objektiivisesti olisikin. Mutta muistan kun lukioikäisenä ostin itse kesätöissä ansaituilla rahoilla ensimmäiset korkeakorkoiset kenkäni, ja ne olivat vieläpä laadukkaat, muistaakseni Höglin kengät, niin se tuntui luksukselta. Heräsin kesäyönä kesken unien kutkuttavaan tunteeseen, että minullapa on korkokengät, ja nousin sängystä ihailemaan niitä.

Myöhemmin hieman samanlainen, vaikka paljon voimakkaampi tunne tietysti, oli kun piti käydä tarkistamassa nukkuvaa vauvaa kopassaan vähän väliä, kun olin päässyt sairaalasta sen kanssa kotiin. Että se todella on olemassa ja siinä, toinen ihminen. Onhan sekin luksusta.

Vierailija
276/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino jäätelöä, karpalo-kinuski :) Ai että oli hyvää!

Vierailija
277/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philosophyn suihkugeeliä, melkein 20 euroa pullo. Oli vaan niin ihanan tuoksuista ja kestää onneksi pitkään.

Vierailija
278/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspalvelun kotiin. Meinasin haljeta onnesta kun ei tarvinnut itse ruveta pitkän päivän jälkeen moppaamaan lattioita.

Vierailija
279/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Moet skumppaa ja selektiivisiä meikkejä

Muistithan myös ladata näistä asetelmallisen kuvan instagramiin?

P.s. kyseessä on shampanja, ei skumppa (skumvin, kuohuviini)

Tarkemmin samppanja.

Samppanjat ovat kyllä kuohuviinejä, mutta kaikki kuohuviinit eivät ole samppanjoita.

Tää se jaksaa aina huvittaa, kun muka kulinaristit pitävät shampanjaa jonain kuohuviiniä hienompana, vaikka kyseessä on vain tietyltä alueelta kotoisin oleva kuohuviini. 

Vierailija
280/375 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana luksusmuisto ajalta, jolloin olin juuri saanut ensimmäisen omistusasuntoni avaimet kouraani. Olin säästänyt rahaa asuntoon mm. asumalla kurjassa vuokrakämpässä jossa ei ollut kylpyhuonetta. Kävin töissä ja milloin missäkin suihkussa tai peseydyin keittokomerossa pesuvadin avulla.

Marssin Stockalle ja ostin todella kallista tumman sinistä 'kuolleen meren' vaahtokylpyainetta (muistan vieläkin miltä se tuoksui) ja pyyheliinan ja sitten menin tyhjään avaraan valoisaan uuteen asuntooni ja laskin kylpyammeen täyteen vettä ja menin ihanan lämpimään ja tuoksuvaan kylpyyn. Voi sitä onnea!

Vielä tänäkin päivänä suihku lattialämmitetyssä kylpyhuoneessani tuntuu luksukselta. En osaisi nauttia arjen luksuksesta jos en olisi kokenut köyhää nuoruuttani.