Tinder: Naiset, miten toimitte kun tulee paljon pareja?
Mulla on nyt muutama Tinder-pari kun eivät ole vastanneet mitään aloitusviestiin. Mulle tulee sen verran harvakseltaan noita, että voi hyvin chattailla kaikkien kanssa, mutta teille naisille joille tulee pareja todella usein, miten kauan olette antaneet miehen odottaa vuoroaan?
Itse ei kiinnosta roikuttaa tinder-pareja, jotka ei vaikuta vastaavan. Toisin kuin jotkut täällä, toivon että naiset olisivat mahdollisimman nirsoja Tinderissä, niin silloin kun saa Tinder-parin, siitä on jotain iloakin.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee lähes kaikista match, vaikka olen tosi valikoiva. Niitä on niin paljon, että ne ovat yhtä miespuuroa. Ei jaksa.
Sellaista se on kun on nätti naama ja terve hedelmällinen keho naisella. Kaikki miehet tykkää siitä. Siinä mielessä miehet ovat hyvin suoraviivaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee lähes kaikista match, vaikka olen tosi valikoiva. Niitä on niin paljon, että ne ovat yhtä miespuuroa. Ei jaksa.
Surullista miten sukupuolilla on asiat täysin eri tavalla.
Minä miehenä tuskailen mätsien vähyyden kanssa ja sen kanssa että ne vähätkään mätsit ei halua edes puhua tai lähteä treffeille.
Saan yleensä 1400 tykkäyksellä ehkä jotain 10 mätsiä ja yleensä kukaan mätseistä ei suostu treffeille, siinä karu todellisuus. Koko sovellus on käytännössä turha.
Mä poistan kaikki matchit jotka ei aloita keskustelua 2-3 viikon sisällä matchista. Oletan että miehet on sen verran kiireellisiä nykyisten matchiensä kanssa että aikaa tai kiinnostusta minulle tällä hetkellä riitä. En halua jäädä kenenkään varasijalle.Tai että mies ei käytä Tinderiä aktiivisesti—> profiili vaan hengailee siellä/jäänyt viime syksyltä. En myöskään halua heilua kenenkään miehen matchien keräyslistalla. Siis niiden joiden tarkoituksena ei koskaan olekkaan aloittaa keskustelua vaan töllöttellä naisten profiileja ja vertailla niitä frendejensä kanssa.
Naisena en koskaan aloita keskustelua. Ilmoitan profiilissani että etsin pidempiaikaista suhdetta. Se että mies on saanut multa sydämen ja meille on tullut match tarkoittaa mulle samaa kuin baarissa silmiin katsominen ja näin kutsuminen juttusille. Olen todella nirso ja mulla menee aikaa apissa sen suhteen kun valikoin kenen kanssa haluisin jutella eli antaa sen sydämen. Toisin kun monet miehet ilmeisesti vaan ovat automaattisesti laittavat kaikille sydäntä. Joskus mulle on tullut match jonka mies on heti perään deletoinut koska profiilini ei ole miellyttänyt. Tämä ei haittaa minua, päin vastoin säästää minun aikaa.
Mulle tulee paljon matcheja komeiden korkeastikoulutettujen miesten kanssa. Olen itse kaunis ja korkeastikoulutettu jne. Jotkut miehistä rupee juttelee ja heidän kanssaan tulee hyvääkin juttua. Useimmat eivät ole aloittaneet keskustelua. Toisin on meno ulkomailla. Mä vastaan kaikille jotka laittaa mulle viestiä. Mun matchlista myös pysyy sopivan kokoisena kun tasaseen tahtiin tulee uusia ja poistan näitä joiden kanssa ei ole keskutelua tullut.
Ihan helppo avaus repliikki riittää minun mielestä. No hieman enemmän kuin “Moi, mitä kuuluu”? Olen sentään käyttänyt ne 500 merkkiä profiilin kirjoittamiseen. Eli kyllä sieltä jutun juurta on mistä repiä. Itse en koskaan anna sydäntä miehen profiilille jossa ei ole kunnon tekstiä. Mielestäni teksti on jopa tärkeämpi kuin kuva (koska en siis etsi yhden yön iloja). Minä kannustaisin miehiä vaan laittamaan sen ekan viestin. Vaikka se olisikin joku standardi avausrepliikki. Jos ei juttu rupea luistamaan niin delete ja next. Niin ja panostakaa siihen omaan profiiliinne (jollet ole kiiltokuvamies joka etsii vaan yhden yön panoa).
Kun keskusteluiden pohjalta totean että matchini on liian erillainen kuin minä jonkun näkemyksen suhteen, ilmoitan siitä aina asiallisesti. Ja sen jälkeen deletoin matchin jollei hän ole jo minua deletoinut. Jos joku katoaisi keskustelusta yli viikoksi ilmoittamatta syytä niin deletoisin hänet myös. En siis jäisi mankumaan kenekään huomiota joka ei sitä voi/pysty minulle viestittelyllä antaa. Ja aika nopeasti myös tahdon treffeille, koska en kirjeystävää ole kumminkaan hakemassa. Watsapin saa multa vasta ekojen treffien jälkeen.
Ihmiset hakee eri asioita/ on eri motiivilla liikenteessä ton apin suhteen. Itse pidän sitä mielenkiintoisena viihteenä jossa pääsee katselemaan erillaisten miesten profiileja ja jossa on pieni mahdollisuus että löytäisi sen sielunkaverinsa. Ainakin siellä tapaa ihmisiä/ profiileja joita tuskin missään muualla tapaisi. Tasaseen tahtiin siellä tulee myös julkkiksia vastaan. Viimeksi tänään tuli oikein tunnettu Suomalainen rock laulaja.
Ja kielioppitarkastajille ja pilkun nuolijoille tiedoksi että suomenkieleni on heikko koska olen juuri palannut vuosia ulkomailla oleskelun jälkeen takaisin Suomeen. Väkisinkin se ruostuu kun ei tule käytettyä. Niin ei tarvitse sitä sen enenpää kommentoida…
16/16
klo 15:35 | 25.7.2018
Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!
Järkevä mies kirjoitti:
16/16
klo 15:35 | 25.7.2018
Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!
Apuuaaaaaa. Tässä tämä hahmo itse tuo esiin noin 40 eri syytä, miksi kukaan ei halua vastata hänelle yhtä viestiä enempää, mutta syy on kuitenkin naisten. :DDDD
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noita naisten valituksia että moi mitä kuuluu olisi liian tylsä aloitus. Oikeasti mitä vittua siihen aloitusviestiin voi kirjoittaa kun näkee toisesta vain kuvat?
Kuvista tai profiilitekstistä jotain, jokuhan siinä on herättänyt kiinnostusta kun on painanut sydäntä. Itse olen kirjoittanut miehille mm tämmöisiä aloituksia:
- kivan näköinen koira sulla, harrastatko sen kanssa jotain?
- mistä maasta reissukuvasi on?
- meillä on näemmä sama harrastus, kauanko olet harrastanut kiipeilyä?
Näistä on helppo jatkaa jutustelua jos mies vastaa. Aina ei vastaa, sitten seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ettei ne miehetkään aina vastaa.
Toinen juttu on ne joiden ensimmäinen viesti on pippelikuva. Onkohan kukaan nainen ikinä vastannut niihin.
Ihan mielenkiinnosta: Miten usein saat tinderissä pippelikuvia ja miten tämä on mahdollista? Onko sinulla joku uuttakin uudempi päivitys kuvatoimintoineen, jota meillä muilla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aika masentavaa lukea näitä naisten kommentteja.
Itse ajattelen miehenä niin että jos mätsään niin tarkoituksena on tavata toinen pian ja lopullinen tavoite on vain vakava parisuhde.
Ei se 30min-1h ole mun mielestä iso aika hukattavaksi joku päivä, en ymmärrä miten naisilla on niin suuri kynnys treffeillä käymiseen.
Siksi juuri olin tinderissä koska ei ole ylimääräisiä tunteja päivässä. Siellä pystyi tekemään muiden asioiden lomassa sen ensitreffihöpinän. Sitten jos toinen tuntui hyvältä pystyi järjestämään aikaa tapaamisella.
Oli myös niitä jotka ekassa viestissä kysyy koska nähdään ja kun sanon että haluan jutella ensin ei kelpaa.
Tiedän itsekin monta tapausta jotka käyvät useilla treffeillä viikossa. En halua olla kenenkään harrastus ja siksi otan mieluummin selville onko toinen liukuhihnatreffailia vai hakeeko oikeasti jotain.Tuo on sentään hyvä että kirjoitat että haluat jutella ensin, se on täysin ok.
Itse ehdotan usein nopeasti näkemistä jonka seurauksena suurin osa naisista vain hiljenee täysin. Olisi kiva jos saisi tietää että onko naisen hiljentyminen sen merkki että haluaa vielä jutella lisää ennen treffeillä käymistä vai se että treffeille lähteminen ei kiinnosta missään vaiheessa...
Ehkä tuo on todella tyly tapa torjua. Niin kuin se että miehet lakkaavat puhumasta kun itse en heti ala sopimaan treffejä.
On paljon sinkkukavereita, naisia ja miehiä, ja tinderistä keskustellessa on miehet ne jotka haluavat nopeammin yleensä tavata ja naiset ensin jutella.
Ehkä se että jätetään vastaamatta on se helppous siitä. Ei tunnu että on toiselle velkaa mitään ja voi vain alkaa puhumaan jonkun muun kanssa heti kun tulee olo ettei sovi yhteen. Toki normaalissa maailmassa olisi kohteliasta kertoa toiselle että tämä oli tässä.Jännää että naiset haluavat ensin jutella, kun todellisuudessa ne naiset eivät siellä tinderissä juttele mitään, jos jaksavat vastata niin vastaavat parilla sanalla eivätkä vie keskustelua eteenpäin. Lisäksi 99 % naisista ei ole mitään kuvausta profiilissaan, osalla saattaa olla niitä helvetin emojeja, joista ei saa mitään keskustelua aikaiseksi.
Olen mies ja minulle on pienempi vaiva käydä kahvilla ja jutella tunnin verran kuin viestitellä viikko kausia ja yrittää vetää passiivista naista perässään ja avata keskustelua uusille poluille. Nopea tapaaminen selvittää heti onko mitään yhteistä, pitkässäkään viestittelyssä ei valitettavasti saa todenmukaista kuvaa vastapuolesta.
Mulla on 100% sama kokemus miehistä. Tinderin ongelma eikä sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ettei ne miehetkään aina vastaa.
Toinen juttu on ne joiden ensimmäinen viesti on pippelikuva. Onkohan kukaan nainen ikinä vastannut niihin.Ihan mielenkiinnosta: Miten usein saat tinderissä pippelikuvia ja miten tämä on mahdollista? Onko sinulla joku uuttakin uudempi päivitys kuvatoimintoineen, jota meillä muilla ei ole?
Aikoinaan tinderissä pystyi lähettämään kuvia keskustelun yhteydessä :)
Pareja ei ole ollut ikinä samanaikaisesti varmaan yli kymmentä. Tämä syystä etten ole siitä käyttäjien nuorimmasta päästä, klikkaan sydäntä isolla harkinnalla, ja siivoilen myös listaa.
En ole tinderissä etsimässä väkisin itselleni suhdetta. Enemmänkin niin että jos joku tosissaan kiinnostava kohdalle sattuu niin sitten voi katsoa. Pelaan ajankuluksi harvakseltaan ja vastailen ainoastaan jos mies vaikuttaa erityisen älykkäältä, fiksulta ja persoonalliselta. Moi mitä kuuluu -aloituksiin en yleensä vastaa ellen makaile kotona erityisen tylsistyneenä.
"No sittenpä voit viettää loppuelämäsi yksin" - niinpä, niin voinkin ja helposti.
En muuten myöskään esittele matchejani ystävilleni enkä kehuskele niillä. Tinder-match ei tarkoita yhtään mitään.
N40
Mulla on nyt miehenä 35 matchia Tinderissä, näistä 5 naista aloitti keskustelun ja kaikki oli "Moikka" -tasoa. Vastasin kyllä jokaiselle, mutta suurin osa keskusteluista kuihtui nopeasti. Itse laitoin kuudelle muulle viestiä ensin, näistä 4 ei vastannut. Ei ollut suuri menestys tämä :D