Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Vilma,Reetta, Saana, Kerkko, Eelis, Veeti, Leevi.
Tosi yllättävä toi avaus, että ihan J:lla alkavia nimiä vihaat. Mä en viitsi vihata mitään nimiä. Joistain pidän tosi paljon, ja joostsin vähemmän. No big deal
Jax kirjoitti:
Tosi yllättävä toi avaus, että ihan J:lla alkavia nimiä vihaat. Mä en viitsi vihata mitään nimiä. Joistain pidän tosi paljon, ja joostsin vähemmän. No big deal
Ei, en vihaa kaikkia J:llä alkavia nimiä. Nuo mainitsemani vaan sattuivat alkamaan J:llä. Tykkään esim. nimistä Julia ja Jere.
Vierailija kirjoitti:
Miro
Aika paha, mutta Milo on pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Raila
Mitä mitä?! Olen päälle nelikymppinen koko ikäni Suomessa asunut, enkä ole IKINÄ kuullut nimeä Raila. Raija ja Raili on kyllä tuttuja (eikä niin kauniita nimiä), mutta Raila?
Makustelen nimeä ja Raila on mielestäni oikeastaan aika kiva. Jostain syystä keväinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula
Tuula oli yksi parhaimmista entisistä työkavereista ja nyt jo eläkkeellä. En voi nähdä sitä nimeä rumana.
Nainen jossa on poweria, sielua ja ymmärrystä. Mulla on vieläkin kotona Tuulan antamat lämpökiharrinrullat.
No...Makunsa kullakin, mutta esim. Sisu, Veeti, Atlas. Ja jokseenkin " oudot", Kaneli, Yrtti, Kanto ( kyllä vaan)ja jopa Peikko ja Karhu ( Otso on tosin ihan ok).
Pentti, Erkki, Jorma, Yrjö, Pena, Matti, Ernesti, Erno nyt mm miesten nimistä tuli mieleen.
Maila, Terttu, Kaija, Ulla, Maija, Pirjo ehkä naisista.
Veeti on yksinkertaisesti kamala. Samoin Kerkko, Ukko, Eemu, Teemu ja Torsti. Naisten nimistä Kiira, Kerttu, Riikka ja Terhi.
Mielestäni Suomessa on melko paljon rumia ja rumasti ääntyviä nimiä. Nykyisin ne harvat kauniit on niin suosittuja, ettei niitä viitsi antaa. Pakko kaivella muiden maiden kalentereja ja esim. raamatusta niitä, jotka eivät ole vielä ehtineet täällä yleistyä.
Riikka, Raija , Reija, Hannu , Pertti ja Einari. Eivät kuulosta kauniilta lausuttuina, eivätkä näytä hyvältä kirjoitettuna. Etenkin tuon Riikan suosiota 80-luvulla ihmettelen !
Kirsti ja Kersti, oikein hampaita vihloo !
Tuula oli yksi parhaimmista entisistä työkavereista ja nyt jo eläkkeellä. En voi nähdä sitä nimeä rumana.