Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Tuttu-liekö edes virallinen nimi vai keksitty?
Suomessa ei oikein muita olekkaan kuin rumia nimiä!
Mervi, Riikka,Päivi, Annukka, Maisa, Seija, Saija, Matti, Urpo, Hannu, Esko, Ilkka, Pirkka.. Onneksi nykyään osataan antaa kauniita kansainvälisiä nimiä sekä persoonallisia luontonimiä !
Miro. Jostain syystä en ole tavannut onnellista, tasapainoista Miroa koskaan. Onko se nimi kirottu?
Jorma. Ei tarvinne selittää miksi. Yrjökin on aika kauhee.
Minut meinattiin nimetä Riikaksi... Olen sanonut äidilleni, että onneksi en saanut tuota nimeä :D Sain sitten toisen 90-luvun alun nimen joka on ihan ok.
Hintriikka, Hinni, Heimo, Hiski ja Arimo ovat myös aika rumia ja outoja nimiä...
Ella on esimerkki siitä, kuinka tusinanimi kyllästyttää. Ääntyy kauniisti... vai sittenkin "lällällää"?
Rumaa nimeä on kuitenkin vaikea keksiä, vaikka sitä kysyttiinkin.
40-50-l. ja sitä vanhemmat suosikkinimet kuten Seija, Leena, Pentti kuulostavat omaan korvaan hyviltä, sillä niiden kantajatkin ovat yleensä hyviä tyyppejä. Yrjössä ja Jormassa on miehekkyyttä, toisin kuin jossain Micossa ja Jaressa.
Jessiina, Justiina, Ronja, Rauni, Reija, Riitta,
Sofia, Pirkko, Sirkka-Liisa, Aulikki, Sinikka,
Maria, Marja, Merja, Erja, Kirsi.
Aatu, Arttu, Eetu, Luca, Vertti, Veikko,
Mikko, Mika, Jori, Heikki, Jukka-Pekka,
Risto, Arto, Timo, Touko, Toivo, Terho...
Jotkin suomalaisnimet ovat rumasointuisia, mutta
toisaalta eksoottisia, eli kuulostavat jo Ruotsissa ja Norjassa humoristisen ugrilaisilta:
Sirkka-Liisa, Virpi, Vappu, Tuuli, Tuulikki,
Jukka-Pekka, Petteri, Johannes, Jussi.
Vierailija kirjoitti:
Mervi, ruma nainen, ruma nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mervi, ruma nainen, ruma nimi.
Kommentti karkasi......
Mervi = kaunissointuinen nimi ja yleensä upea nainen, hiukset kuin leijonanharja.
Amerikassa lähin vastaava on miehen nimi: Mervin.
Irmeli, Riitta, Sofia
Antti, Heikki, Jukka, Jussi, Pekka, Veikko, Eetu, Luca, Mico, Miro
No mun mielestä vaikka Sisu ja Urho ovat hienot nimet.