Mikä teillä autta krapula-ahdistukseen?
Masentaa niin paljon ja ahdistaa että ihan itku tulee :( miten tän fiiliksen sais pois, stressaan kaikkea ihan turhaa ja murehdin ja missään ei oo hyvä. Nukkumaan en mene kun ei nukuta eikä pysty oleen paikallaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en4 ole ymmärtänyt miten juominen ja siitä toipuminen voi henkisesti ahdistaa ihmistä. Fyysinen krapula oksentamisen kanssa on yhtä helvettiä.
Mutta ei minulla ole ikinä ollut mitään henkisiä oireita.
Saatat olla psykopaatti.
Aloittajan tilanteeseen ei auttane muu kuin pari, kolme, terävää ja sitten peiton alle. Päivä tosin menee ketuiksi ja rapula luultavasti pitkittyy muttei nuppi leivo kiinni sentää.
Vaikka olo lähtisi pois, ei se ole ”auttamista” kun siitä mennään loppujen lopuksi ojasta allikkoon. Unta, suolaa, vettä, ruokaa ja netflix.
Ainoa asia, mikä oikeasti auttaa kankkusahdistukseen, on bentsot. Ei puolta sanaa siitä.
Saako esim. opamoksin ottaa karapulaan? Eikö se ole hirvittävän vaaallista, kun alkoholia on kuitenkin vielä veressä? Meinaan hengityslama?
Lopetin dokaamisen.
Suosittelen.
En silti ole absolutisti, mutta en enää kännää.
Vierailija kirjoitti:
Juo 3 A-olutta. Auttaa pienellä viiveellä.
minulle viikonloppu is ja siitä kovis ristikko
Ajattelen itsekkin lopettaa kokonaan. Sen verran kauhea olo. Oksettaa, ahdistaa, itkettää. Ei tässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ensiapu mikä tähän käsillä olevaan krapulaan toimii on pari kolme olutta/siideriä hyvin rauhallisella tahdilla, tarkoitus ei ole tulla missään tapauksessa humalaan.
Itse lopetin juomisen kokonaan juuri tuon ahdistuksen takia, se nimittäin pahenee kerta kerralta.
Sama mulla. Lopetin dogaamisen, koska alkoi tulla ankeita fiiliksiä siitä hommasta.
Krapula on simppeli ja menee päivässä ohi mutta morkkis voi kestää viikon. Miettii mitä kaikkea typerää tuli taas sanottua ja pöydälläkin piti tanssia ilman paitaa!
Vierailija kirjoitti:
Seksi auttaa. Ja pamit.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Lisäisin vielä päikkärit siihen krapulaseksin perään.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, mikä oikeasti auttaa kankkusahdistukseen, on bentsot. Ei puolta sanaa siitä.
Unilääkkeet auttaa myös. Sellaisen 20 tuntia kun saa nukuttua niin pahin krapula on ohi. Henkiset oireet voi kestää silti monta päivää. Alkoholi sekoittaa voimakkaasti aivojen kemiaa. Se aiheuttaa niitä selittämättömiä ahdistuksia pelkotiloja ja unettomuutta. Saisi olla vähemmän haitallisia laillisia päihteitä. Täysraittius kun on jo ajatuksena masentavan tylsää.
Saatat olla psykopaatti.
Aloittajan tilanteeseen ei auttane muu kuin pari, kolme, terävää ja sitten peiton alle. Päivä tosin menee ketuiksi ja rapula luultavasti pitkittyy muttei nuppi leivo kiinni sentää.