Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.

bye felipe
18.03.2017 |

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä profiilia luodessani ajattelin Tinderiä sellaisena hauskana chat-tyyppisenä paikkana, jossa voi jutella ja tutustua ihmisiin sillon kun on aikaa. Olin näköjään väärässä, TODELLA väärässä. Ihmisillä on ihan kummallisia odotuksia, että viestiin pitää vastata x ajassa tai ei kiinnosta ja sen jälkeen viestitellään joka päivä ja melkein pitäisi erikseen olla joku syy siihen, jos joku päivä ei ole katsonut viestejä. Siis kuka jaksaa noin stressaavaa tutustumista? Ensinnäkään mulla ei ole aikaa eikä halua näpytellä koko päivää niitä viestejä ja toisekseen mulla on se muukin elämä enkä todellakaan tyhjennä koko kalenteriani ja jätä vanhoja ajanvietteitäni ja harrastuksiani vain jotta ehtisin sopivin väliajoin tarkastamaan deittiprofiilin ja uudet "mätsit".

Tutustuin muutamaan ihan kivan oloiseen tyyppiin tuolla, mutta nyt on ollut useampi viikko jo siitä, kun viimeksi sinne kirjauduin. On ollut aika hankalia asioita ihan tämän oikean elämän puolella (joita en halua selittää tuntemattomalle ja joista en tasan ala pyytelemään anteeksi yhdeltäkään kiukuttelijalta) eikä nettideittailu ole ollut päälimmäisenä mielessä. Sama kai olisi tässä kohtaa sitten jo poistaa koko profiili, kun kerta viikkokin on jo "todella pitkä aika" näköjään joidenkin mielestä.

Vierailija
102/129 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä koominen ketju. Jos sukupuolet vaihdettaisiin toisinpäin ja siinä olisi naiset kiukuttelemassa miesten vastaamattomuutta ja miehet selittelemässä niin yläpeukkuja tulisi koska miehet on sikoja ihan sama miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen tunne itseään kovin tärkeäksi jos annat heidän odottaa viikon. Itse ainakin pyrin vastaamaan nopeasti jos olen kiinnostunut henkilöstä. Jos joku odotuttaa minua viikon, niin se on vielä ihan ok jos keskustelu sitten jatkuu aktiivisesti sen jälkeen. Jos tulee taas toinen pitkä tauko, niin en viitsi yleensä vaivautua vastaamaan ellei ole tylsää. 

Huvittavinta on, että tällaisen useiden päivien viiveen jälkeen nainen kysyy, että haluaisinko tavata. Miksi ihmeessä haluaisin tavata henkilön, joka ei saa edes kahta viestiä lähetettyä peräkkäin ilman päivien taukoa? Jos osoittaa noin vähän kiinnostusta minuun, niin miksi olettaisin hänen olevan yhtään sen kiinnostavampi tapaamisellakaan. En tieten tahtoen hae vaivaannuttavia kohtaamisia. Ensin katsotaan sovelluksessa, että luistaako juttu vai ei ja sitten jos huomataan jutun luistavan, niin tavataan. Ei mitään pitkää viestittelyä

Vierailija
104/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housut on jo nilkoissa eikä naista missään, niin ei jouda vartoileen.

Vierailija
105/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bye felipe kirjoitti:

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:

-Mikset vastaa?

-Ei taida kiinnostaa? ym

hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.

Ei minulla ole kiire...

Voin ehkä vastata jollekin tänään,

tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Oletko tosissasi? Viikko on todella pitkä aika olla vastaamatta. En ole juurinkaan deittaillut mutta yli vuorokausi vastaamatta niin pitäisin jo varmana että toinen ei ole kiinnostunut.

Miten voisi olla superkiinnostunut ihmisestä, jonka kanssa on vaihtanut ehkä pari viestiä? En vaan tajua. En minäkään oleta, että miehet ovat minuun ihan lääpällään kuvan ja kuvauksen perusteella ja olen heidän mielessään koko ajan ja ovat aina vastaamisvalmiudessa. Hitto, jotkuthan tinderöi vuosikausia - pitääkö siinä olla joka päivä linjoilla ja täpöllä kiinnostunut viestimiehistä, joita voi olla kymmeniä tai satoja? Oikeasti. Muutakin elämää on. 

Vierailija
106/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun on tehnyt profiilin Tinderiin niin lähtökohtaisesti on parisuhdemarkkinoilla ja pitäisi olla aikaa käyttää sitä. Jos tulee liikaa matcheja voi hankkia niitä vähemmän. Se on vain muiden kunnioittamista olla tuhlaamatta muiden aikaa, kun kerran ovat aloituksen sinulle tehneet ja olet jo tehnyt selväksi, että haluat aloituksen. 

Vierailija
107/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole sen arvoisia että viikko kaupalla odotellaan ja odotellaan että koska naista  kiinnostaisi vastata. Jos nainen ei vastaa nopeasti niin nainen ei ole kiinnostunut miehestä. Jos nainen olisi kiinnostunut niin kyllä se keksisi aikaa parille viestille viikon aikana

Vierailija
108/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun on tehnyt profiilin Tinderiin niin lähtökohtaisesti on parisuhdemarkkinoilla ja pitäisi olla aikaa käyttää sitä. Jos tulee liikaa matcheja voi hankkia niitä vähemmän. Se on vain muiden kunnioittamista olla tuhlaamatta muiden aikaa, kun kerran ovat aloituksen sinulle tehneet ja olet jo tehnyt selväksi, että haluat aloituksen. 

Ihminen ei kyllä sitoudu yhtään mihinkään tietynlaiseen käyttöön tehdessään profiilin tinderiin. Sitä saa käyttää ihan miten ja milloin haluaa eikä sillä ole kunnioituksen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
109/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan vuorokauden odottaa viestiä, jos ei ole erikseen ollut puhetta että menee enemmän aikaa vastauksen saamiseen. Koen vuorokauden hiljaisuuden ilman syytä kiinnostuksen puuttumisena mua kohtaan.

Ketään en pelkän ulkonäön takia ala odottelemaan. Pitää olla siinä toisessa korvien välissä asiat kunnossa ja muutenkin olla sellainen sisäisesti, että minä haluan tutustua häneen. 

Yhden tai muutaman viestin perusteella en itse opi toisesta juuri mitään. Eikä synny mitään, mikä minussa saisi odottamaan pitkään. 

Vierailija
110/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole sen arvoisia että viikko kaupalla odotellaan ja odotellaan että koska naista  kiinnostaisi vastata. Jos nainen ei vastaa nopeasti niin nainen ei ole kiinnostunut miehestä. Jos nainen olisi kiinnostunut niin kyllä se keksisi aikaa parille viestille viikon aikana

Se on ihan ok ja siitä vaan mätsiä poistamaan. Mutta on ihan turha ruveta kiukuttelemaan toiselle ihmiselle siitä, mihin ja miten se aikaansa käyttää, kun ei vielä olla edes tavattu.

Vierailija
111/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksan vuorokauden odottaa viestiä, jos ei ole erikseen ollut puhetta että menee enemmän aikaa vastauksen saamiseen. Koen vuorokauden hiljaisuuden ilman syytä kiinnostuksen puuttumisena mua kohtaan.

Ketään en pelkän ulkonäön takia ala odottelemaan. Pitää olla siinä toisessa korvien välissä asiat kunnossa ja muutenkin olla sellainen sisäisesti, että minä haluan tutustua häneen. 

Yhden tai muutaman viestin perusteella en itse opi toisesta juuri mitään. Eikä synny mitään, mikä minussa saisi odottamaan pitkään. 

Mutta yhden tai kahden viestin perusteella kuitenkin odotat, että vastapuolella syntyy kiinnostus ja velvoite vastata tuntien sisällä sulle, oli muussa elämässä meneillään mitä tahansa? Okei.

Vierailija
112/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttua. Edes työpäivän vertaa ei malttanut eräs odottaa kun olin jo *tun h*ra.. hän ei nyt oikeen ymmärtänyt, että on töitä, joissa ei voi räpeltää päivät pitkät kännykkää. Enpä mitään menettänyt. Sinkkuna on oikein hyvä.

Vierailija
113/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhden tai kahden viestin perusteella kuitenkin odotat, että vastapuolella syntyy kiinnostus ja velvoite vastata tuntien sisällä sulle, oli muussa elämässä meneillään mitä tahansa? Okei.

Hyviin käytöstapoihin kuuluu ilmoittaa, ettei ole nyt hetkeen tai pisempään vastailemassa. Silloin on syy ja ei ongelmaa odottaa. 

Ei kasvotustenkaan jutellessa yleensä toinen häivy ilmoittamatta ja tule parin päivän päästä vastaamaan. 

Ei ole velvoitteita vastata, jokainen päättää itse. Mutta omalla kohdalla vuorokausi on raja. Mulla ei ole mikään pakko saada ketään ihmistä mun elämään. Yksinkin on todella mukavaa elellä. 

Vierailija
114/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tuttua. Edes työpäivän vertaa ei malttanut eräs odottaa kun olin jo *tun h*ra.. hän ei nyt oikeen ymmärtänyt, että on töitä, joissa ei voi räpeltää päivät pitkät kännykkää. Enpä mitään menettänyt. Sinkkuna on oikein hyvä.

Niinpä. Yhden miehen mukaan olin voi-jeesus-mikä-pihtari, kun lähetti treffikutsun klo 23 jälkeen illalla enkä ollut nähnyt sitä saari vastannut siihen seuraavan päivän iltapäivään mennessä. Sori: nukuin ja olin töissä.

Vierailija
115/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviin käytöstapoihin kuuluu ilmoittaa, ettei ole nyt hetkeen tai

Toisaalta jos kasvotusten ventovieraiden kesken rupatellaan niitä näitä tilanteessa, jossa olen minä ja 15 miestä, niin en käy jokaiselle ilmoittamassa siitä, että lähden nyt juttelemaan jollekin muulle ja saatan viipyä jonkin aikaa tai häipyä lopullisesti.

Vierailija
116/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviin käytöst

Eri asia jutella porukassa, kuin yhden kanssa. Jos juttelen jonkun kanssa, niin vastaan kyllä hänelle ja myös sanon, jos olen lähdössä, että moikka. En jätä keskustelua ns kesken. Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan. 

Vierailija
117/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhden tai kahden viestin perusteella kuitenkin odotat, että vastapuolella syntyy kiinnostus ja velvoite vastata tuntien sisällä sulle, oli muussa elämässä meneillään mitä taha

Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että jokainen juttelee tinderissä samaan aikaan usean ihmisen kanssa. Ilmeisesti tapoja käyttää sitä on monia. Jos se aiheuttaa koko ajan pahaa mieltä enemmän kuin hyvää niin lienee fiksumpaa pysyä poissa.

Vierailija
118/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos mies häipyy keskustelusta niin sanotusti kesken kaiken eikä palaa useampaan päivään, niin kyllä mä poistan matchin. Tyyppi ei vaan ole riittävän kiinnostunut. Mä mieluusti viestittelen muutaman päivän tiiviisti ja ehdotan sitten jo tapaamista. Aika harvalle miehelle tämmöinen kaava on sopinut. Ovat epäilleet mua ties miksi huijariksi. Mun mielestä kemian näkee vasta livenä. Siinä myös totuus (ikä, paino, pituus ainakin) paljastuu heti. Liian monta valehtelijaa jne osunut kohdalle. N40

Vierailija
119/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes on tinderissä jos ei ole viikkoon aikaa laittaa viestiäkään. Tuskin on aikaa treffeillekään. 

Vierailija
120/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhden tai kahden viestin perusteella kuitenkin odotat, että vastapuolella syntyy kiinnostus ja velvoite vastata tuntien sisällä s

Lähes kaikki viestittelen usean kanssa yhtäaikaa. Mulle ihan ok, mutta se hiljaisuus ei vaan ilman syytä ole mua varten. Eikä tule paha mieli  minulle. Sit  poistan  matchien  ja  jatkan eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi