Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Moana ja Encanto. Ikää 33.
Lapsuudessa Leijonakuningas, Robin Hood ja 101 dalmatialaista. En oikein koskaan ymmärtänyt mitä hienoa niissä prinsessoissa oli. Kaikki prinsessaleffat olen kyllä katsonut aikuisena, kun tyttärellä oli hard core prinsessavaihe 3-7-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Näistä uusimmista selkeästi tämä Moana (Vaiana), joka tulee neloselta nyt.
Kaunis elokuva ja kiehtova aikuisellekin. =)
Miten en huomannutkaan, että se tulee tänään. Kiitos, ehdin vilkaista lopun ja onneksi se on tallessa dvd:llä muutenkin.
Aristokatit. Dumbo. 29v. (mulle nää leijonakuninkaat ja muut on jo liian uusia vaikka oon tän ikänen... Noissa vanhemmissa vaan on sitä jotain)
Vierailija kirjoitti:
Mulan
N28
Samat täällä.
Notre Damen kellonsoittaja on myös yksi parhaimpia.
Leijonakuningas(1994) ja Notre Damen kellonsoittaja(1996) olen 37v.
Dumbo, Urhea ja Kaksin karkuteillä
N 22
Encanto! Parasta mitä Disney on tehnyt pitkään aikaan. Ja olen 30v.
Pienenä pieni merenneito ja leijonakuningas oli suosikkeja.
Tällä hetkellä Encanto säväytti.
N55
Ainakin päiväkoti-ikäisten tyttärieni mielestä tällä hetkellä ehdottomasti Encanto. Katsottu varmaan jo kymmenen kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Imperiumin vastaisku. Sehän ON nykyään Disney-leffa.
Unohtui ikä. 51v
Lilo ja Stitch on suosikkini.
Siinä on niin täydelliset hahmot ja mä oon aina tykännyt olio meiningistä ja niiden tuomasta actionista. Vieläpä on toiminnan lisäksi syvällistä draamaa ja hyvää komediaa.
Täydellinen paketti.
M28 (vielä hetken aikaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disney toki omistaa mutta kukaan ei ajattele Tähtien sotia Disney-elokuvina.
Mun mielestäni parhaita ovat:
Topi ja Tessu
Aristokatit 1970
Viidakkokirja 1967
Kaunotar ja Kulkuri 1955
Bambi 1942
Pinocchio 1940
Nemoa etsimässä
Rottatouille
Leijonakuningas
Pocahontas
Vähän eri tyyppinen Disney-animaatio olisi Frankenweenie
Kehotan etsimään käsiin vuoden 1946 Song of the Southin, jota on vaikea saada käsiinsä väitetyn rasistisuuden takia.
Vinkkinä Disneyn ulkopuolelta: oma suosikkianimaatioelokuvani on NIMH – rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa.
Jokainen uuden sukupolven edustaja, joka katsoo Disney+ palvelua ja näkee sieltä Star Warsin ensimmäistä kertaa, pitää niitä Disney-leffoina.
Kuulemma siellä on kauhu elokuviakin flixablen mukaan ja 28 päivää myöhemminkin tulee sen ohjelmistoon ja sekö käy disneyn elokuvasta?
Aladdin. Olisin halunnut sen poikakaveriksi. Ikää yli 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disney toki omistaa mutta kukaan ei ajattele Tähtien sotia Disney-elokuvina.
Mun mielestäni parhaita ovat:
Topi ja Tessu
Aristokatit 1970
Viidakkokirja 1967
Kaunotar ja Kulkuri 1955
Bambi 1942
Pinocchio 1940
Nemoa etsimässä
Rottatouille
Leijonakuningas
Pocahontas
Vähän eri tyyppinen Disney-animaatio olisi Frankenweenie
Kehotan etsimään käsiin vuoden 1946 Song of the Southin, jota on vaikea saada käsiinsä väitetyn rasistisuuden takia.
Vinkkinä Disneyn ulkopuolelta: oma suosikkianimaatioelokuvani on NIMH – rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa.
Jokainen uuden sukupolven edustaja, joka katsoo Disney+ palvelua ja näkee sieltä Star Warsin ensimmäistä kertaa, pitää niitä Disney-leffoina.
Kuulemma siellä on kauhu elokuviakin flixablen mukaan ja 28 päivää myöhemminkin tulee sen ohjelmistoon ja sekö käy disneyn elokuvasta?
Miksei olisi?