Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Leijonakuningas ja Kaunotar ja hirviö on suosikit. N38
Kaunotar ja hirviö -animaatio 90-luvulta. Olen 41. Olin tuon elokuvan ilmestyessä sen kohderyhmää ja katsoin sen vaikka kuinka monesti.
Star Wars: Force Awakens. Olen N49v
Return to Oz. Ikä vähemmän kuin kuusikymmentä, enemmän kuin 28.
Oon 33v mies ja otin vähän aikaa sitten Disney+ palvelun. Katselin sitten ekaa kertaa näitä Disneyn live action leffoja, jotka on siis näyteltyjä versioita piirretyistä. Paras leffa, jonka olen nähnyt hetkeen oli se näytelty Viidakkokirja. Pidin näitä aina lasten leffoina (kuten myös supersankarileffoja) ja siksi en koskenut niihin ikinä. Viidakkokirja oli oikeasti ihan huippuleffa. Suosittelen katsomaan. Myös Aladdin ja Mulan olivat hyviä ja viihdyttäviä näyteltyinä.
Monimutkainen kysymys, ei tähän ole vain yhtä vastausta.
Lapsena Pocahontas, Leijonakuningas 1 ja 2 sekä Pieni Merenneito.
Teininä Keisarin uudet kuviot sekä tietysti POC.
Nyt aikuisena kahden lapsen äitinä Vaiana, Encanto, Zootropolis ja Up.
Ikä 30v.
Basil-hiiri mestarietsivä
101 dalmatialaista
Pinokkio
Vm. -86
Kaikki nuo "vanhat" Disneyt ovat kyllä ihania. Aristokatit, Kaunotar ja Kulkuri, Pelastuspartio Bernard ja Bianca, sekä moni muu.. ikää tulee ens kuussa 58v.
Leijonakuningas 3: Hakuna Matata.
Se Aladdin jossa Vesku Loiri on henki.
Ikää 47.
Hiidenpata. Kasarilapsi. Oli sääli, että tuo Hiidenpata epäonnistui aikoinaan taloudellisesti. Se olisi voinut aloittaa uuden, rohkeamman suunnan Disneyn tuotannoissa.
Anastasia ei ole Disney.
Tämä elokuva muuten kumartelee Leninin palvontaa, Rasputinista tehtiin pahis ja tsaariperheen surmaaja...