Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Leijonakuningas, Notre damen kellonsoittaja, Mulan. Vahvat naiset on best! Prinsessaelokuvista Pieni merenneito ja Kaunotar ja hirviö on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakuningas, Notre damen kellonsoittaja, Mulan. Vahvat naiset on best! Prinsessaelokuvista Pieni merenneito ja Kaunotar ja hirviö on parhaat.
Ja olen 30.
Suosikkini on troy stori
Ikä 40
Leijonakuningas, Frozen, Vaiana
N39
Vierailija kirjoitti:
Uusi Disney-Pixar tulossa 6.3., Eteenpäin (Onward) oletteko menossa katsomaan?
Eteenpäin oli ihana! Katsoin 7-vuotiaan kanssa ja hänkin tykkäsi kovasti, mutta luulen että tuollainen yläaste-melankolia vetoaa enemmän teineihin ja aikuisiin.
Nalle Puh
Sen katsominen ei vieläkään väsytä tippaakaan.
M27
Leijonakuningas, Mulan, Tarzan ja Lilo & Stitch. Olen 28 v.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakuningas, Mulan, Tarzan ja Lilo & Stitch. Olen 28 v.
Tarkennan vielä, että muun hienouden (tarina, animaatio, hahmot, ääninäyttely) lisäksi näistä jokaisessa on myös tärkeä sanoma.
Prinsessaleffoista parhaat ovat Kaunotar ja Hirviö sekä Pieni merenneito.
Pieni merenneito oli suosikkini kun olin lapsi. Aikuisena kun olen katsellut Disneyn elokuvia lasten kanssa lemppareitani ovat Kaunotar ja Hirviö ja Leijonakuningas. Näköjään monien muidenkin suosikkeja. Yksi lapsistani rakastaa Disneyn elokuvia joten olen melko varmasti nähnyt suurimman osan niistä. Tai ainakin kuullut 😁
Dumbo, Topi & Tessu ja Kaunotar & Hirviö.
Ikää 39v
Kaunotar ja Hirviö, varmaan koska se oli ainut Disneyn VHS-kasetti mikä meillä oli. Ikää 32
Pieni merenneito ja Aladdin. Olen 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar ja Hirviö, varmaan koska se oli ainut Disneyn VHS-kasetti mikä meillä oli. Ikää 32
Meillä ainoa VHS-kasetti oli Leijonakuningas ja siihenkin oli vahingossa nauhoitettu pätkä kilpajuoksua puhvelikanionikohtaukseen 😄
Kaunotar ja hirviö sekä Pieni merenneito.
Noissa et iollut mitään liian surullistakaan (vrt esim Bambissa se alku).
N34
On nekin Disneyn, itse tykkäsin erityisesti siitä jossa oli merirosvokeiju.