Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Keski-ikäinen täti-ihminen olen.
Lapsuudesta muistan etenkin Viidakkokirjan, tykkäsin niistä eläinhahmoista ja se musiikki oli niin svengaavaa.
Uudemmista suosikkini ovat Karhuveljeni Koda ja Mulan sekä Moana.
Huonoin on Pocahontas, koska siinä tarina perustui niin ikävällä tavalla historiallisille valheille, että tänä päivänä leffaa ei voisi enää tehdä ollenkaan. Ainakaan lapsille.
Pieni Merenneito! 32-vuotias olen.
Minun mielestä Disney on aina ollut siirappista shaissea. En edes lapsena pitänyt mistään Disney-touhuista.
Dumbo.
Viiskymppinen, vähän hörökorvainen jäbä.
Moving day on hyvä.
90- luvun laman kokeneena koskettaa ja sopii tähänkin päivään.
52v.
Leijonakuninkaan musiikki paras, loistava musikaalina. Samoin pieni merenneito musiikkina upea.
Vierailija kirjoitti:
Moving day on hyvä.
90- luvun laman kokeneena koskettaa ja sopii tähänkin päivään.
52v.
Äh, ei ole koko kuva...
Leijonakuningas. Minä ja kaksi siskoani katsoimme sen yhdessä lapseni kanssa. Kyyneliltä ei voinut välttyä ja jälkeenpäin meistä tuntui vähän huvittavalta miten eläydyimme piirrettyyn elokuvaan. Mutta kun se oli niin ihana! Ja musiikki todella hyvä. Katsoin sen vielä monta kertaa sen jälkeenkin.
Ikä on 70 v.
Hercules, tuo lapsuuteni sankari... t. ikinuori 35
Zootopia.
Olen M56, voisin arvata että 98% kaikista Disney-tuotoksista olen nähnyt.
Kolme erityistä suosikkia löytyy, ei järjestyksessä: Aristokatit, Nemoa etsimässä (vaikkakin Disney Pixar) sekä Frozen. Ikää 20 vuotta.
Rottatuoille, jos se on Disney. Muussa tapauksessa Anastasia.
Minkä ikäinen olet ?-nimistä Disneyelokuvaa ei ole olemassa !
Kyllä se on Aladdin, pidin siitä lapsena ja pidän vieläkin, ikää 38. Se kappale, A whole new world on aivan ihana ja Robin Williams lampun henkenä napakymppi. Pelasin nuorena myös pc:llä jotain Aladdin-tasohyppelyä, se oli hauska.