Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme kakkosauton markkina-arvo on tällä hetkellä n. 40 000 euroa! Mitäs siitä sanotte, köyhät?

Vierailija
16.03.2017 |

Ykkösauto on jo vähän vanha (n. 3 vuotta), mutta uutena se maksoi lähes 100 000 euroa.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran yli kymppitonnin auto. Se hajosi ja ruostui ihan yhtä iloisesti, kuin se parin tontun auto. Oli eka ja viimeinen.

Toisaalta uuteen autoon en raaski tuhlata, mielummin ostan muuta kivaa parilla sadalla kuussa.

Toisekseen se parin tonnin auto ei kirpaise yhtään, vaikka sen viekin romuun, ja ottaa seuraavan käytettäväksi loppuun.

Vierailija
82/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ostatte uusia ja kalliita autoja? Mitä siitä saatte tai hyödytte? Kyllä minäkin tykkäisin ajaa hyviä autoja, mutten ikimaailmassa ostaisi niitä omilla rahoilla omaan käyttöön.

Koska nautin siitä. Uusi auto toimii, isolla moottorilla se kiihtyy siihen tahtiin että ainoastaan isommat moottoripyörät menevät ohi, se on turvallinen ja siinä kerta kaikkiaan viihtyy.

Ihan sama kun lomalla ottaa tasokkaan hotellin tai ruuan kanssa laadukasta viiniä.

Nautin elämästä. Materia on osa sitä ja ihmissuhteet toinen -niitä molempia voi arvostaa yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Tosi tyhmää pitää kahta autoa, ellei sitten asu jossain korvessa, kaukana julkisesta liikenteestä, palveluista, harrastuksista ja ystävistä. Ja sekin on tyhmää. Eli oletteko tuplatyhmiä? 

Oletteko laskeneet hiilijalanjälkenne tai miettineet millaista ilmaa lapsenlapsenne hengittävät? Vai luuletteko, että maailma loppuu sinun ja miehesi kuolemaan? 

Entäs jos nauttii autoilusta?

Meillä on isomoottorinen maastoauto jolla kauppareissujen lisäksi ollaan käyty kiertelemässä Eurooppaa. Autobahnillakaan juuri tarvitse kuin jollekin kaasu pohjassa kiitävälle Porschelle tehdä tilaa.

Ja viritetty avoauto kesän cruisailuihin on tallissa myös.

Hiilijalanjäljet eivät paljoa kiinnosta.

Vierailija
84/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ostatte uusia ja kalliita autoja? Mitä siitä saatte tai hyödytte? Kyllä minäkin tykkäisin ajaa hyviä autoja, mutten ikimaailmassa ostaisi niitä omilla rahoilla omaan käyttöön.

Koska nautin siitä. Uusi auto toimii, isolla moottorilla se kiihtyy siihen tahtiin että ainoastaan isommat moottoripyörät menevät ohi, se on turvallinen ja siinä kerta kaikkiaan viihtyy.

Ihan sama kun lomalla ottaa tasokkaan hotellin tai ruuan kanssa laadukasta viiniä.

Nautin elämästä. Materia on osa sitä ja ihmissuhteet toinen -niitä molempia voi arvostaa yhtä aikaa.

Apua mikä egoisti. Minä, minä ja minun pieni elämäni.

Vierailija
85/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä egoisti. Minä, minä ja minun pieni elämäni.

Apua miten huono luetun ymmärtämisen taito!

Vierailija
86/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaapa ap köyhältä. Meillä on kaksi uutta yli sadan tonnin autoa (yli kahta vuotta niillä tuskin ajetaan) ja 19-v tyttärelle ostettiin juuri 80 tonnin auto.

Vierailija
87/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on navetassa lehmiä, jotka osaa lentää.

Vierailija
88/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkösauto on jo vähän vanha (n. 3 vuotta), mutta uutena se maksoi lähes 100 000 euroa.

Olen lotto voittaja mitäs sanot siitä?

Vierailija
89/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on ässä mersu ja kasi audi, joten luulisit et saisin ne myymällä pienen kylän kaikki omakotitalot.

Vierailija
90/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun auto maksoi jotain 3000e. Toisaalta sillä autolla kuskaamani harrastusvälineet maksaa helposti kymppitonneja. Arvovalintoja mihin ne rahansa haluu laittaa.

Vierailija
91/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaapa ap köyhältä. Meillä on kaksi uutta yli sadan tonnin autoa (yli kahta vuotta niillä tuskin ajetaan) ja 19-v tyttärelle ostettiin juuri 80 tonnin auto.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
92/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimin. been there, done that.... kannattaa käyttää rahat sijoittamiseen, sijoitusasuntoihin ym. Autoissa rahat vaan hupenee ja jonain päivänä tajuat, kuinka hölmö olit.

Vierailija
93/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto suomalainen tekee vuosittain kaksi kuukautta töitä vaan maksaakseen sen auton jolla kulkee töihin. Itse meen mieluummin töihin fillarilla ja lomailen sen kaksi kuukautta, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
94/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen sillä itse arvostan ja pidän VW Kuplasta Datsun 100A Ford Mustang Vm-65 eli vanhoista autoista mutta jokasella omat makunsa ei tänne palstalle tarvitse silti tulla leveilemään vieläpä ilman todisteita jostain kymmenien tuhansien autoista

Vierailija
95/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni kirjoitti:

Mulla on 10 v. Polkupyörä.

Tästäpä tulikin mieleeni että miekäläisen Helkama Kulkuri täyttää syksyllä 20 vuotta!

Vierailija
96/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tonnin arvoinen vanha auto.

En pysty kehuskelemaan autollamme enkä millään muullakaan asialla. Ymmärrän, että olen syntynyt tänne tyhjin käsin ja niin myös lähden täältä eli kuolen tyhjin käsin.

Toivon,että pysyisin tyytyväisenä ja, että olisi aina ruokaa ja vaatetta.

Vierailija
97/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot silti ylipainoinen

Vierailija
98/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyyminä Rolls-Roycen omistajana minun olisi helppo nauraa ap:n naurettavalle  pöyhkeilylle, mutta saan suurempaa henkistä tyydytystä kun sensijaan säälin häntä. Voin näin tuntea itseni hieman paremmaksi ihmiseksi ja tuollaisten  kovaosaistenkin ymmärtäjäksi....

Vierailija
99/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme 122 000 euron uuden auton 40 000 eurolla muuttoautona. 

Vierailija
100/121 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten kadehdita.. niin tekee ison lainan ja ostaa hianon auton.

Saa nauttia voittamisesta ja häviämisestä yht'aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan