Perheemme kakkosauton markkina-arvo on tällä hetkellä n. 40 000 euroa! Mitäs siitä sanotte, köyhät?
Ykkösauto on jo vähän vanha (n. 3 vuotta), mutta uutena se maksoi lähes 100 000 euroa.
Kommentit (121)
Kyllä en kehtais velkaautolla kehuskella.
Vaan provohan tämä olikin..
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muuten kadehdita.. niin tekee ison lainan ja ostaa hianon auton.
Saa nauttia voittamisesta ja häviämisestä yht'aikaa.
Mut eihän he velkarahasta puhu mitään.
Riittää, että muut luulevat rikkaaksi.;)
Vierailija kirjoitti:
Mut eihän he velkarahasta puhu mitään.
Riittää, että muut luulevat rikkaaksi.;)
:D Leikin rikasta isolla lainalla
Voi ap:tä.
Meillä ykkösauton arvo ehkä 8 000€. Polkupyörrät on hyvät. Sijoituksissa onkin sitten 500t€ osakkeina ja rahastoina sekä sijoitusasuntoja muutama + muuta varallisuutta. Autoon ollaan tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ostatte uusia ja kalliita autoja? Mitä siitä saatte tai hyödytte? Kyllä minäkin tykkäisin ajaa hyviä autoja, mutten ikimaailmassa ostaisi niitä omilla rahoilla omaan käyttöön.
Koska nautin siitä. Uusi auto toimii, isolla moottorilla se kiihtyy siihen tahtiin että ainoastaan isommat moottoripyörät menevät ohi, se on turvallinen ja siinä kerta kaikkiaan viihtyy.
Ihan sama kun lomalla ottaa tasokkaan hotellin tai ruuan kanssa laadukasta viiniä.
Nautin elämästä. Materia on osa sitä ja ihmissuhteet toinen -niitä molempia voi arvostaa yhtä aikaa.
Apua mikä egoisti. Minä, minä ja minun pieni elämäni.
Kenen elämää me sitten elämme ellemme omaamme? Se ei tee kenenkään elämästä parempaa, jos lakkaan nauttimasta omastani.
Vierailija kirjoitti:
Tavattoman moni on pettynyt kun autoamme ei omistakaa rahoitusyhtiö ja meni viesti rahat ihan hukkaan, kun ei päässykää kylille juoruamaan kuinka ajamme velkarahalla.
Nyt voidaan sitten laskea, että paljonko AP:n perheellä menee rahaa kankkulankaivoon, kun autojen arvo laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaapa ap köyhältä. Meillä on kaksi uutta yli sadan tonnin autoa (yli kahta vuotta niillä tuskin ajetaan) ja 19-v tyttärelle ostettiin juuri 80 tonnin auto.
Miksi ihmeessä?
No miksi ei?
Paljonko menee 500000€ ...lyhentämiseen ja korkoihin yhteensä koko maksuajalta?
Kannattasko myydä autot ja ajaa halvemmalla autolla?
Minulla on kaksi tervettä jalkaa...
Ottaa pattiin ihan saa..nasti, miks ainaaa jollain on ja mulla ....hrrrrr. Oot kyl idiootti kun tänne avaudut.
Okei. Kaikin mokomin. Ei käy kateeksi. Arvostan enemmän ihmisiä, jotka onnistuvat pärjäämään vain yhdellä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että varallisuuteni on isompi kuin sulla ap, vaikka autojemme (2) yhteenlaskettu ikä on 30v. (Kakkosauto todella vanha!)
Museoauto vai?
Saituudesta ei ainakaan kannata paljoa porua pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösauto on jo vähän vanha (n. 3 vuotta), mutta uutena se maksoi lähes 100 000 euroa.
Se ny vaan on tyhmää laittaa rahaa autoon. Mulla on osakkeissa kiinni teidän autojen verran ja toisin kuin teidän autot teille, mun sijoitukset tuottaa mulle rahaa.
Voiko rahalla huristella menemään?
Niinpä. ketähän tässä tyhmänä pidetään.?
Vierailija kirjoitti:
Nyt voidaan sitten laskea, että paljonko AP:n perheellä menee rahaa kankkulankaivoon, kun autojen arvo laskee.
Ja pitää harras muistotilaisuus, joka kolikolle.. Aamen
Miksi kommentoijat kuvittelee että se kakkosauto on uusi?
Sehän voi hyvinkin olla joku vanha jenkki: esim. Cadillac, Letukka, DeSoto tms, joka on kunnostettu ja museoleimassa.
Niiden arvo tosiaankin voi olla tuota luokkaa, varsinkin jos kyse on jostain harvinaisemmasta korimallista tai pienestä valmistusmäärästä. Ja kyllä, niiden arvo vaan nousee, ei paljoa mutta kuitenkin, harvemmin laskee....
Tsekatkaa vaikka
https://www.nettiauto.com/cadillac/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&yto=19…
Mä taas tykkään, ettei mikään auto ole oikeesti yli 20 tonnin arvoinen.
Mies väittää, et mun pitää varautua jotain 22 tonnin rahanmenetykseen. Tonnin toyotani teki stopin.
Mun kakkosauton arvo onkin monta miljoonaa. Merkki länsimetro.
Meillä on kolme autoa ja motskari: citimaasturi, henkilöauto, avoauto ja katupyörä. Tutuille terveisiä. Niin ja kaikki on ihan ykköspelejä, käytössä koko ajan.